Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

E. Balčyčio vadovėlio „Muzika. 7 klasė“ analizė

9.4 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 19 psl., (3760 ž.)
Vertinimas:
9.4 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

E. Balčyčio vadovėlio „Muzika. 7 klasė“ analizė
REFERATAS

TURINYS
Įvadas.....................................................................................................................3
Kas tai yra homofoninė muzika.............................................................................5
E. Grygas. Sulveigos daina....................................................................................5
M. Glinka. Susanino arija......................................................................................5
F. Šopenas. Polonezas A-dur.................................................................................5
F. Mendelsonas. Vestuvinis maršas.......................................................................5
L. van Bethovenas. Džiaugsmo tema iš Devintosios simfonijos finalo................5
D.Rosinis. Figaro kavantina..................................................................................6
Melodija.................................................................................................................6
Melodijų įvairovė pagal skambėjimo pobūdį........................................................6
Harmonija..............................................................................................................6
Pritaikyti akordus savo mėgstamoms melodijoms galite ir jūs.............................7
 Mokykitės dainuoti, pritardami kanklėmis...........................................................7
Intervalai................................................................................................................7
Vėlinių giesmės ir raudos......................................................................................7
Dainininkų solistų balsai........................................................................................8
Dirigavimas............................................................................................................8
Prieštaktis...............................................................................................................8
Trijų aštuntinių metras...........................................................................................8
Vėl Kalėdos!..........................................................................................................8
Muzikos kūrinių sandara........................................................................................9
Melodijos sudėtinės dalys......................................................................................9
Vienos dalies muzikos kūriniai..............................................................................9
M.K.Čiurlionis. Preliudas a-moll...........................................................................9
Dviejų dalių muzikos kūriniai................................................................................9
Sinkopė..................................................................................................................9
Trijų dalių muzikos kūriniai..................................................................................9
B.Dvarionas. Mažasis preliudas............................................................................9
Muzikos atlikimo terminai...................................................................................10
R. Ženė. Itališka išdaiga.......................................................................................10
La minorinė tonacija............................................................................................10
Trijų dalių sudėtinės formos kūriniai...................................................................10
Lyrinio pobūdžio kūriniai....................................................................................10
M.K.Čiurlionis. Noktiurnas cis-moll...................................................................10
F.Šopenas. Noktiurnas Es-dur..............................................................................11
J.Naujalis. Svajonė...............................................................................................11
Styginių orkestras.................................................................................................11
J.S.Bachas. Arija..................................................................................................11
Styginių kvartetas.................................................................................................11
M.K.Čiurlionis. Kvartetas....................................................................................11
R.Šumanas. „Svajonė“.........................................................................................12
Ž. Ofenbachas. Barkarolė.....................................................................................12
F.Šubertas. Serenada............................................................................................12
Ave Maria.............................................................................................................12
D.Šostakovičius. Romansas .................................................................................12
B.Dvarionas. „Prie ežerėlio“.................................................................................13
Sol mažorinė tonacija............................................................................................13
Užgavėnės ir gavėnia.............................................................................................13
Variacijos................................................................................................................13
V.A.Mocartas. Variacijos.......................................................................................13
M.K.Čiurlionis. Variacijos „Bėkit, bareliai“..........................................................14
G.F.Hendelis. Pasakalija.........................................................................................14
Šešioliktinės natos...................................................................................................14
N.Rimskis-Korsakovas. „Kamanės skridimas“.......................................................14
Rondo......................................................................................................................14
F.Kuperenas. „Javų pjovėjai“..................................................................................14
L.Dakenas „Gegutė“................................................................................................15
Mi minorinė tonacija................................................................................................15
Linksminkimės ir džiaukimės-sulaukėm šventų Velykų!........................................15
L.Bethovenas. „Elizai“............................................................................................15
A.Liadovas. „Muzikinė tabokinė“...........................................................................15
N.Paganinis. „Amžinasis judėjimas“.......................................................................15
Motinos dieną pasveikinkime mamytes...................................................................16
Sudėtiniai ir kintamieji metrai.................................................................................16
Tėvo dieną pasveikink tėvelį...................................................................................16
Apibendrinimas........................................................................................................17

ĮVADAS
Vadovėlis suskirstytas į tris trimestrus pagal mokymosi programą. Kiekvieno trimestro
nagrinėjamos temos yra tokios:
I TRIMESTRAS
Kas tai yra homofoninė muzika
E. Grygas. Sulveigos daina
M. Glinka. Susanino arija
F. Šopenas. Polonezas A-dur
F. Mendelsonas. Vestuvinis maršas
L. van Bethovenas. Džiaugsmo tema iš Devintosios simfonijos finalo
D.Rosinis. Figaro kavantina
Melodija
Melodijų įvairovė pagal skambėjimo pobūdį
Harmonija
Pritaikyti akordus savo mėgstamoms melodijoms galite ir jūs
Mokykitės dainuoti, pritardami kanklėmis
Intervalai
Vėlinių giesmės ir raudos
Dainininkų solistų balsai
Dirigavimas
Prieštaktis
Trijų aštuntinių metras
II TRIMESTRAS
Vėl Kalėdos!
Muzikos kūrinių sandara
Melodijos sudėtinės dalys
Vienos dalies muzikos kūriniai
M.K.Čiurlionis. Preliudas a-moll
Dviejų dalių muzikos kūriniai
Sinkopė
Trijų dalių muzikos kūriniai
B.Dvarionas. Mažasis preliudas
Muzikos atlikimo terminai
R. Ženė. Itališka išdaiga
La minorinė tonacija
Trijų dalių sudėtinės formos kūriniai
Lyrinio pobūdžio kūriniai
M.K.Čiurlionis. Noktiurnas cis-moll
F.Šopenas. Noktiurnas Es-dur
J.Naujalis. Svajonė
Styginių orkestras
J.S.Bachas. Arija
Styginių kvartetas
4

M.K.Čiurlionis. Kvartetas
R.Šumanas. „Svajonė“
Ž. Ofenbachas. Barkarolė
F.Šubertas. Serenada
Ave Maria
D.Šostakovičius. Romansas
B.Dvarionas. „Prie ežerėlio“
Sol mažorinė tonacija
Užgavėnės ir gavėnia
III TRIMESTRAS
Variacijos
V.A.Mocartas. Variacijos
M.K.Čiurlionis. Variacijos „Bėkit, bareliai“
G.F.Hendelis. Pasakalija
Šešioliktinės natos
N.Rimskis-Korsakovas. „Kamanės skridimas“
Rondo
F.Kuperenas. „Javų pjovėjai“
L.Dakenas „Gegutė“
Mi minorinė tonacija
Linksminkimės ir džiaukimės-sulaukėm šventų Velykų!
L.Bethovenas. „Elizai“
A.Liadovas. „Muzikinė tabokinė“
N.Paganinis. „Amžinasis judėjimas“
Motinos dieną pasveikinkime mamytes
Sudėtiniai ir kintamieji metrai
Tėvo dieną pasveikink tėvelį
Vadovėlio pabaigoje pridedamos skaitytinos muzikos literatūros sąrašas bei paaiškinimai
mokytojui, dirbančiam pagal šį vadovėlį.

I TRIMESTRAS. HOMOFONINĖ MUZIKA
Kas tai yra homofoninė muzika
Skyriuje supažindinama su septintos klasės muzikos kurso tikslais, pristatoma homofoninė
muzika, aiškinama jos sąvoka. Nagrinėjama homofoninės muzikos kilmė, primenant apskritai
muzikos pradžią: seniausius instrumentus, monodinę muziką, choralus bei polifoninę muziką.
Aiškinama homofoninės muzikos reikšmė mūsų dienomis.
Skyrius sudarytas iš 2 puslapių teorinės ir iliustracinės medžiagos.
E. Grygas. Sulveigos daina
Skyriuje supažindinama su norvegų kompozitoriaus E. Grygo kūrinio „Peras Giuntas“ siužetu,
pristatomos gražiausios jo pjesės, plačiau-populiarioji Sulveigos daina, pateikiama jos partitūra.
Skyrius sudarytas iš 2 puslapių teorinės ir iliustracinės medžiagos.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus