Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

DAIKTINĖS APLINKOS ĮTAKA UGDYMO PROCESUI

9.7 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 20 psl., (3072 ž.)
Vertinimas:
9.7 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

DAIKTINĖS APLINKOS ĮTAKA UGDYMO PROCESUI

TURINYS
Įvadas
1.Mokymosi aplinka 4
2.Mokyklinė aplinka 5
3.Daiktinė aplinka 8
3.1.Daiktinė aplinka filosofiniu požiūriu 10
4.Gamybos aplinka 11
5.Mokinių adaptacija mokykloje ir mokymosi aplinkoje 13
6.Veiksniai, turintys įtakos mokinių dėmesingumui 15
7.Išvados 18
8.Naudota literatūra

ĮVADAS
Mus supanti erdvė, kitaip tariant daiktinė aplinka, daro labai didelę įtaką mūsų
kasdieniniam gyvenimui, ji veikia mūsų psichologinę būseną, mes esame jautrūs erdvei,
kuri mus supa net pačiose elementariausiose gyvenimiškose situacijose.
Daiktinė aplinka supa žmogų visą jo gyvenimą kaip kūrybinio proceso sudėtinė
dalis. Daiktai ir reiškiniai, kurie supa mus kiekvieną dieną, atspindinti kiekvieno mūsų
estetinį skonį ir savitumą bei kultūrą, yra artima, gerai pažįstama, bei suvokiama mokinio aplinkos dalis.
Mokymosi aplinka – tai mokyklos gyvenimo proceso visuma;
Tai aplinka, kurioje:
organizuojamas mokymas(is),
kuriami mokytojų ir mokinių tarpusavio santykiai,
tinkamai parenkamas mokymo turinys, formos, būdai ir metodai.
Darbo tikslas:
 išsiaiškinti mokyklinės, daiktinės, mokymosi bei gamybos aplinkos
sąvokas, apžvelgti jų raiškos būdus ir esmę;
 išsiaiškinti kokią įtaką mokiniui daro mokykla ir jį supanti aplinka;
 išanalizuoti vaikų adaptacijos mokykloje ir mokymosi aplinkoje
veiksnius;
 atskleisti mokinių dėmesingumo ypatumus.
Darbo uždaviniai:
apibrėžti daiktinę aplinką formuojančius veiksnius;
atskleisti mokymosi aplinkos funkcijų sampratą.
Tyrimo objektas:
daiktinė aplinka ir visuma, kuri įtakoja vaikų ugdymosi procesą.

psichologinės ir pedagoginės literatūros analizė.
1. MOKYMOSI APLINKA
Pasak D.M.Kowalczyk, aplinka – tai faktorių, veikiančių asmenybę ir sukeliančių
tam tikrų psichinių reakcijų, visuma[6, p. 6].
Mokymosi aplinka yra mokyklos vidaus sąlygų, nuostatų, požiūrių, santykių ir
veiklos būdų bei priemonių visuma, kuri lemia ugdymo procesą ir jo rezultatus.
Mokyklos vidaus aplinka tiesiogiai sąveikauja su natūraliąja ir išorine aplinkomis. [9, p.115].

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Panašūs darbai

Atsiliepimai apie mus