Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

BENDROVĖS “KAUTRA” MARKETINGO PLANAS

9.7 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 27 psl., (6084 ž.)
Vertinimas:
9.7 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

BENDROVĖS “KAUTRA” MARKETINGO PLANAS 
Marketingo viešajame sektoriuje rašto darbas

TURINYS
MARKETINGO PLANO STRUKTŪRA .................................................................................... 3
1.PLANO SANTRAUKA ................................................................................................ 4
2.SITUACIJOS ANALIZĖ.............................................................................................. 5
2.1. SSGG......................................................................................................................
2.2. Konkurencija: tiesioginė ir netiesioginė.................................................................
2.3. Ankstesnių pastangų įvertinimas............................................................................
3.MARKETINGO TIKSLAI IR UŽDAVINIAI.............................................................. 9
3.1 Marketingo tikslai.................................................................................................... 9
3.2 Marketingo uždaviniai............................................................................................. 11
4. TIKSLINĖ AUDITORIJA/RINKA............................................................................... 12
5. POZICIONAVIMAS..................................................................................................... 13
6. MARKETINGO KOMPLEKSAS ................................................................................. 15
6.1 Paslauga.................................................................................................................. 15
6.2 Kaina....................................................................................................................... 15
6.3 Vieta/laikas............................................................................................................. 15
6.4 Marketingo komunikacija.......................................................................................
6.5 Žmonės...................................................................................................................
6.6 Fizinė aplinka..........................................................................................................
6.7 Procesas...................................................................................................................
7. ĮVERTINIMO PLANAS............................................................................................... 16
7.1 Marketingo komplekso įgyvendinimo sėkmės vertinimo tikslas ir auditorija........ 16
7.2 Kas bus matuojama: produkto, rezultato ar poveikio priemonės...........................
7.3 Kaip jos bus matuojamos........................................................................................
7.4 Kada jos bus matuojamos.......................................................................................
8. BIUDŽETAS................................................................................................................
9. ĮGYVENDINIMO PLANAS........................................................................................

Marketingo plano struktūra
1.0 Plano santrauka
Šis marketingo planas buvo kuriamas tam, kad padidintų įmonės pelną, teikiamų paslaugų
kokybiškumą, vartotojų skaičių, tačiau pagrindiniai jo tikslai padidinti kliento poreikių patenkinimą bei
padidinti įmonės pranašumą konkurento atžvilgiu. Įvykdžius šiuos tikslus pasiekiami ir prieš tai minėti
aspektai. Pagrindiniai tikslai siekiami įgyvendinti tokiais uždaviniais kaip paslaugų kokybės gerinimas,
teikiamų paslaugų mastų plėtimas, papildomų pasiūlymų, akcijų vykdymas norint pritraukti vartotojus,
inventoriaus naujinimas ir darbuotojų klasifikacijos kėlimas.
Kiekviena bendrovė siekia kiek įmanoma geriau užtikrinti, kad ištekliai būtų nukreipti į tuos
vartotojus, iš kurių galima tikėtis didžiausios grąžos, tad būtina tiksliai išsiaiškinti teikiamai paslaugai
tinkamas grupes, t. y., nusistatyti tikslinę rinką. Mes kaip tikslinę auditoriją apibrėžėme studentus,
dirbančiuosius, pensininkus bei šeimas. Atlikus rinkos tyrimus savo tikslinę auditoriją suskirstėme pagal
elgsenos, demografinius, geografinius, psichografinius segmentus. Vartotojus sugrupavome pagal jų
savybes ir poreikius.
Dar vienas svarbus aspektas be kurio neapseina bet koks marketingo planas, ne išimtis ir šis, tai
paslaugos pozicionavimas. Pozicionuoti – reiškia išskirti iš konkurentų tarpo, o jei nėra konkurentų, tai
nėra ir pozicionavimo. Tačiau kol kas firma „KAUTRA“ turi konkurentų, taigi ir pozicionavimas šiame
plane labai svarbus. Mūsų pozicionavimo kriterijai yra tokie kaip aukšta kokybė už patrauklią kainą,
taikomos nuolaidos, komfortabilumas, saugumas ir patikimumas kelionės metu, nemokamas wi-fi
kelionėje, vežamam bagažui taikomos nuolaidos arba jis vežamas nemokamai, kelionėms į darbą arba
darbo reikalais taikomos nuolaidos, organizuojamos įvairios akcijos, pagalba įlipant ir išlipant ir t.t. Šie
pozicionavimo kriterijai yra išskirstomi pagal mūsų tikslinę auditoriją.
Kiekviena bendrovė siekianti tobulinti paslaugų kokybę turi žinoti ir nuolat tobulinti marketingo
kompleksą. Šiame marketingo plane visą kompleksą sudaro paslauga, kaina, vieta, rėmimas, žmonės,
fizinė aplinka, procesas. Remiamasi 7P elementais. Įmonės „KAUTRA“ teikiamų paslaugų yra įvairių,
tačiau šiame plane siekiama tobulinti būtent keleivių pervežimo paslaugą, siekiama ją teikti kuo
kokybiškiau ir už kuo patrauklesnę kainą.

Verinant šio marketingo plano aktualumą ir įtikinamumą galime pasakyti, jog paslaugos vartotojų
nuomone visi plano tikslai traktuojami kaip labai puikūs, teikiamos paslaugos yra aukštos kokybės, jų
paklausa sparčiai auga todėl šio plano įgyvendinimas tai dar vienas teigiamas dalykas tiek paslaugų
vartotojams, nes viskas daroma dėl jų, tiek pačiai įmonei. Tad kalbant apie biudžetą, jis bus didelis, todėl
daugiau lėšų galima skirti paslaugų kokybės gerinimui, inventoriaus naujinimui, paslaugų mastų plėtimui
ir t.t. Šis planas ketveriems metams, tačiau, kaip minėjome, taip sparčiai augant pelnui, jis vykdomas
sparčiau, todėl yra nuolat plečiamas ir redaguojamas vartotjų labui.
2.0 Situacijos analizė

UAB „Kautra“ yra viena didžiausių Lietuvos keleivių vežėjų. Įmonė veža keleivius 161 maršrutu
Lietuvoje ir užsienyje. Per metus perveža apie 4,5 milijonus keleivių. Šiuo metu eksploatuoja 184
autobusus ir mikroautobusus, kuriuos kasmet keičia naujesniais ir modernesniais. Įmonėje dirba apie 500
darbuotojų. Bendrovė yra Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ narė ir tarptautinės Europos
vežėjų asociacijos „Eurolines“ narė. 2007 m. „Kautra“ įsigijo 100% UAB...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus