Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Batų priežiūros priemonių “Boston” paklausos tyrimas

9.2 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Tyrimai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 31 psl., (5426 ž.)
Vertinimas:
9.2 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Batų priežiūros priemonių “Boston” paklausos tyrimas
Marketingo tyrimai

TURINYS
ĮVADAS...............................................................................................................................3
1.TYRIMO METODO PASIRINKIMAS ......................................................................4
1.1.Atrankos ir imties nustatymas....................................................................................5
2.PREKĖS TYRIMAS.....................................................................................................6
2.1.batų priežiūros priemonių “Boston” klasifikacija....................................................7
2.2.Prekių kainodara..........................................................................................................8
3.VARTOTOJŲ TYRIMAS ............................................................................................9
3.1.Tyrimo rezultatai ir jų analizė..................................................................................10
4.RINKOS TYRIMAS...................................................................................................22
4.1.Pozicionavimas...........................................................................................................25
5.KONKURENCINĖS APLINKOS TYRIMAS .........................................................28
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI...........................................................................................29
LITERATŪROS SĄRAŠAS ............................................................................................30
PRIEDAI................................................................................................................................

ĮVADAS
Sparčiai keičiantis įvairiausioms madoms tendencijoms ir oro sąlygoms Lietuvoje žmonės
yra priversti įsigyti įvairiausio tipo drabužių ir batų. Jau daug metų žmonės yra priversti pirkti
įvairaus pobūdžio batus, kad žiemą nesušaltų, o vasarą būtų patogu, taip pat daugelis seka
naujausias mados tendencijas. Šiuo metu vienas žmogus per metus vidutiniškai nusiperka 3-5 poras
batų, kas priverčia batus prižiūrėti kaip ir kiekvieną daiktą norint, kad batas išlaikytų prekinę
išvaisdą, kokybiškumą ir patogumą.
Su laiku ir naujų batų atsiradimu plėtesi ir batų priežiūros priemonių asortimentas, nuo
paprasto batų tepalo iki batų dezidoranto ar pratempiklio. Šiais laikais batų priežiūros priemonių
rinka yra labai plati, kuri žmogui gali pasiūlyti įvairią prekę už įvairiausiais kainas. Esant dideliai
batų priežiūros priemonių paklausai yra daug firmų siūlančių šias prekes, tad tai įtakoja didelį
konkurencingumą tarp batų priežiūros priemonių gamintojų, kas įtakoją norą būti geriausiais. Batų
priežiūros priemonių gamintojas „Boston“ savo veiklą pradėjo 1911 metais ir jau nuo tų laikų šis
prekės ženklas vartotojams siūlo elegantiškų, modernių ir paprastai naudojamų produktų
asortimentą. Per visą savo ilgą istoriją „Boston“ modernių produktų srityje visuomet yra visu
žingsiu priekyje.
Šio darbo problema: maža „Boston“ batų priežiūros priemonių paklausa.
Tikslas – išanalizuoti „Boston“ batų priežiūros priemonių populiarumą.
Uždaviniai:
1)Išsiaiškinti žmonių nuomonę apie batų priežiūrą.
2)Palyginti skirtingų firmų asortimentą ir kainas.
3)Išanalizuoti kokie veiksniai įtakoja žmonių pasirinkimą perkant batų priežiūros priemones.

1. TYRIMO METODO PASIRINKIMAS
Duomenų rinkimo metodu pasirinktas kiekybinis aprašomasis tyrimo metodas. Taikant šį
metodą galutiniai tyrimo duomenys yra užrašomi skaičiais, kas šiame darbe padės iššsiaiškinti batų
briežiūros priemonių „Boston“ paklausos lygį. Taikant šį metodą klausimai ir ir tyrimo problema
yra formuluojami prieš renkant duomenis, nes surinkti duomenys gali turėti įtakos problemai.
Darbo tyrimo metodas – žvalgybinis. Tai metodas, kuriame pagrindinis dėmesys yra skiriamas idėjų
generavimui ir informacijos, kuri reikalinga pro blemos formulavimui, paieškai. Šis tyrimo metodas
yra atliekamas tuomet, kada problema nėra pakankamai aiški. Pagrindinis metodo tikslas –
išsiaiškinti problemos turinį, sudėti bei jo tolimesnio sprendimo kryptis. Šis tyrimo metodas leis
išspręsti apibrėžtą problemą, nes jis skirtas informacijos apie tam tikrą problemą rinkimui, o
paklausos mažėjimas yra nustatomas būtent renkant informaciją.
Tyrimo objektas – Kauno gyventojai, todėl duomenų rinkimo metu pasirinktas kiekybinio
tyrimo metodas – apklausa. Tai marketingo tyrimų pirminės informacijos rinkimo dalis atliekant
struktūrinę apklausą. Taikant šį metodą per palyginus trumpą laiką ir neskiriant daug lėšų galima
išsiaškinti respondentų nuomonę tam tikru klausimu. Apklausos nauda yra leidimas gilintis į
problemą taikant paprastus klausimus suprantamus respondentams. Šis duomenų rinkimo metodas
yra naudingas tuom, kad padeda atsakyti į priežastinį klausymą: kodėl yra maža batų priežiūros
priemonių „Boston“ paklausa. Respondentų nuomonei ištirti buvo pasirinktas pirminiams
duomenims priskiriamas metodas – anketinė apklausa. Šio metodo metu respondentams yra
pateikamas fiksuotas klausimų rinkinys, kurie padeda ištirti reikiamą problemą. Šiuo metodu visi
respondentai atsako į tuos pačius klausimus. Anketavimo tikslas sudaryti bendrą visos populiacijos
požiūrį. Kaip ir kiekvienas metodas, taip ir šis, turi trūkumų. Dažniausiai pasitaikė anketavimo
trūkumai tai klausimų iškraipymas arba netikslus, nepilnas atsakymas į klausimus, kurie nepadeda
išanalizuoti problemos. Taip pat pasitaikė ir nesąžiningų respondentų, kadangi tai...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus