1) Automobilio Mercedes-Benz 1:30 min trukmės reklama
https://www.youtube.com/watch?v=zSlhbBBBi3A&list=LLoJSUxfM1UpWDfN6CoYm7gg
Visų pirma, kaip galime matyti, reklamoje jau pirmosiomis sekundėmis vaizduojamas
vaikas, vėliau jo tėvai. Tampa aišku, jog reklamos pasirinktas manipuliatorius – šeima, kadangi
šeima asocijuojasi su pasitikėjimu bei saugumu. Vėliau reklamoje rodoma, kad vaikas keliauja
tamsiu paros metu ir jo kelionė yra ilga: reklamoje pateikiamas vaizdas, kai berniukas sustoja
pavalgyti. Iš to galima daryti prielaidą, jog vaikas siekia užsibrėžto tikslo, nepaisydamas nei nakčia
tykančių pavojų, nei, galbūt, tėvams sukelto nerimo, negalvodamas apie savo gyvybę.
Kaip jau galime suprasti, berniukas keliauja į numatytą vietą. Kelionės tikslas –
policijos nuovada, tad vėl gi galime matyti kitą reklamoje pateikiamą manipuliatorių – viešąją
įstaigą bei pareigūną, kuris taip pat asocijuojasi su saugumu ir pasitikėjimu. Nuovadoje berniukas
teigia, jog pasiklydo, tačiau iš policininko teiginio „Bet tai bus paskutinis kartas“, galima daryti
išvadą, jog berniukas sąmoningai tai daro kažko siekdamas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!