TURINYS
ĮVADAS...........................................................................................................................................2
1. ĮMONĖS VALDYMAS...............................................................................................................3
TRUMPA ĮMONĖS ISTORIJA IR VEIKLOS APIBŪDINIMAS ..................................................3
2. ĮMONĖS APLINKA....................................................................................................................4
3. ĮMONĖS RINKOS SEGMENTAVIMAS, TIKSLINĖ RINKA IR STRATEGIJA PAGAL
TIKSLINĘ RINKĄ.......................................................................................................................6
4. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI ......................................................................7
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI........................................................................................................10
LITERATŪROS SĄRAŠAS ..........................................................................................................11
ĮVADAS
Kiekviena stipri ir socialiai atsakinga įmonė siekia, su naujais verslo klientais užmegzti
ilgalaikius santykius. Šiandieninėje Europoje vyrauja dinamiška aplinka ir pokyčiai yra pastovus
verslo reiškinys. Kiekvienoje įmonėje tai tapo besitęsiančiu procesu. Sėkminga įmonė turi
nustatyti savo prioritetus ir tikslingai susikoncentruoti į kokybę ir klientą.
Klaidingai manoma, kad marketingas yra naudojamas tik verslo įmonių ir organizacijų.
Šiais laikais marketinge dalyvauja visi žmonės, kurie perka, parduoda, naudojasi paslaugomis.
Todėl išmanyti ar bent minimaliai suvokti marketingo esmę yra privalu kiekvienam laisvai
funkcionuojančiam individui.
Šiame darbe aš nagrinėsiu kabelinių pynių bei elektromechaninių sistemų gamintoją AQ
Wiring systems. Šią organizaciją pasirinkau, nes pati joje dirbu jau kelis metus ir galiu adekvačiai
įvertinti situaciją įmonėje.
Elektromechanikos dalių gamyba yra sudėtingas, modernus ir greitų pokyčių
reikalaujantis procesas. Įranga modernėja kiekvieną dieną ir nuo to negalima atsilikti. Reikia
teikti naujoves, visada atsižvelgti į klientų reikalavimus ir kainos santykį.
Darbo objektas
Darbo objektas – AQ Wiring systems įmonė. Šiame darbe yra analizuojama AQ Wiring
systems veikla, apžvelgiamos ateities perspektyvos. Jos bendradarbiavimas su esamais klientais ir
naujų investuotojų paieška.
Darbo uždaviniai
1. Pristatyti analizuojamą įmonę;
2. Išanalizuoti jos aplinką;
3. Išanalizuoti marketingo elementus: asortimentą, produktą ir pardavimą.
1. ĮMONĖS VALDYMAS
Trumpa įmonės istorija ir veiklos apibūdinimas
Švedijos AQ Wiring systems UAB yra kabelinių pynių bei elektromechaninių sistemų
gamintoja, siūlanti daugiau nei 4 tūkstančius skirtingų produktų, naudojamų sunkiojoje technikoje.
Uždaroji akcinė bendrovė AQ WIRING SYSTEMS savo veiklą pradėjo 1994 metais.
Panevėžyje įsikūrė 2001 metais. Per 13 metų tapo vieni didžiausių regiono darbdavių, o
darbuotojų komanda išaugo iki 580 žmonių, kurie specifines technines žinias įgyja dirbdami įmonėje.
Šiuo metų didžiausi įmonės klientai yra „VOLVO“, „RENAULT“, „MACK TRUKS“.
Įmonės gaminiai yra eksportuojami į Suomiją, Švediją, Vokietiją, Prancūziją, JAV, Kanadą,
Korėją, Kiniją, Naująją Zelandiją, Australiją ir kitas šalis. Stipriausias įmonės bruožas yra
orientacija į klientus, paprastumas, socialiai atsakingas verslas, sąnaudų efektyvumas, pagarba ir
atsakomybė prieš kolegas, klientus ir verslo partnerius.
Įmonė užtikrintai siekia kuo geresnių santykių klientais ir visada stengiasi su naujais
klientais pasiekti ilgo bendradarbiavimo sutarčių.
Pagrindinis marketingo uždavinys – marketingo koncepsija turi būti kryptingai parengta,
tarpusavyje susiję sprendimai ir veiksmai, būtini tenkinant tam tikrus kliento poreikius, kartu
siekiant pelno ar kitų firmos tikslų įgyvendinimo.
Modernios, saugios ir gamtai draugiškos AQ Wiring systems įmonės visame pasaulyje
siekia klientui suteikti geriausia kainos ir kokybės santykį. Kiekvienas naujas projektas yra
malonus iššūkis įmonei, kuri visada siekia naujovių. Prie kiekvieno naujo projekto dirba didžiulė
specialistų komanda. Ruošiami brėžiniai, pritaikomos detalės ir medžiagos pynės surinkimui,
gaminami testavimo stendai ir prižiūrimas surinkimas. Įmonė visada komunikuoja su klientu ir
informuoja apie kiekvieną sprendimą, kainą ir panaudotų žaliavų kiekį.
Gerą darbo organizuotumą užtikrina jaunas, energingas ir profesionalus kolektyvas.
Braižytojai, technologai dirba kaip viena komanda kurdami naujus projektus ir stengdamiesi
išeikvoti kuo mažiau sąnaudų. Surinkimo procese dirba apmokyti ir atsakingi darbuotojai, kurie
visada teikia pasiūlymus surinkimo greitinimui ir gerinimui.
Nors Lietuvos įmonėje dirba beveik 600 žmonių, visi jie veikia kaip viena
nenuktrūkstama grandis. Komunikuodami, bendraudami ir bendradarbiaudami jie sukuria
modernią, patikimą ir kokybišką produkciją, todėl įmonės veikla yra įvertinta daugybe geriausių
šalies ir Europos apdovanojimais. Tarp jų ir „Socialiai atsakinga įmonė 2014“, „Geriausia
Aukštaitijos įmonė 2015“ ,...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!