Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

„ALGIRDO PUDINSKO PREKYBOS FIRMA“ PARDAVIMŲ DIDINIMAS TOBULINANT MARKETINGO SPRENDIMUS

9.5 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 30 psl., (4262 ž.)
Vertinimas:
9.5 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 3
SANTRAUKA 5
SUMMARY 6
ĮVADAS 7
1. PARDAVIMŲ DIDINIMO TOBULINANT MARKETINGO SRENDIMUS TEORINIAI
ASPEKTAI 8
1.1. Pardavimų didinimo samprata 8
1.2. Marketingo sprendimų svarba pardavimų didinimui 12
1.3. Marketingo sprendimų poveikio pardavimams įvertinimas 23
2. ANALITINĖ DALIS (PIRMO LYGIO SKYRIUS) 23
2.1. Antro lygio poskyris 23
2.1.1. Trečio lygio poskyris 23
3. PROJEKTINĖ DALIS (PIRMO LYGIO SKYRIUS) 24
3.1. Antro lygio poskyris 24
3.1.1. Trečio lygio poskyris 24
IŠVADOS 25
LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI 26
PRIEDAI 28

ĮVADAS
Darbo aktualumas. Pasak Roberts (2023), pardavimai įmonei yra bene svarbiausias verslo
aspektas. Pardavimai įmonei leidžia įsivertinti savo veiklą, parduotų prekių klientams atžvilgiu. Tai
parodo ar įmonė funkcionuoja tinkamai bei jai pavyksta didinti įmonės pelną. Remiantis Prankaj ir
Madhani (2021) pardavimų didinimui reikalinga komunikacija kuriant tinkamą reklamą, tinkamai
parinktos parduodamos prekės bei jų kainos taip pat svarbu personalo darbas, kuris atsakingas už
bendravimą su potencialiais klientais, ir svarbus tinkamas vietos pasirinkimas, kur įmonė vykdo
savo veiklą. Atsižvelgiant marketingo sprendimų poveikį pardavimų didinimui, analizuojama
skirtingų autorių teorinė medžiaga bei ja remiantis pateikiamos analitinė ir projektinė dalys, kurios
siejasi su pardavimų didinimu tobulinant marketingo sprendimus įmonėje.
Darbo problema. „Algirdo Pudinsko prekybos firma“ siekiant pardavimų didinimo būtina
atsižvelgti į marketingo veiklą, kuri nėra pakankamai aktyvi. Marketingo sprendmai yra svarbus
aspektas siekiant didesnių pardavimų, todėl „Algirdo Pudinsko prekybos firma“ pilnai
neįgyvendinant marketingo veiklos, tai gali lemti potencialių klientų apsisprendimą ne įsigyti
įmonės prekių. Taigi darbo problemą galima pateikti klausimu: Kaip tobulinti marketingo
sprendimus siekiant „Algirdo Pudinsko prekybos firma“ pardavimų didinimo?
Darbo objektas. „Algirdo Pudinsko prekybos firma“ marketingo veikla.
Darbo tikslas. Pateikti „Algirdo Pudinsko prekybos firma“ marketingo veiklos tobulinimo
sprendimus, kurie turėtų įtakos pardavimų didinimui įmonėje.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriškai išanalizuoti marketingo sprendimų poveikį pardavimų didinimui.
2. Išanalizuoti „Algirdo Pudinsko prekybos firma“ vykdomą marketingo veiklą.
3. Pateikti apklausos metodiką ir atlikti tyrimo analizę.
4. Pateikti „Algirdo Pudinsko prekybos firma“ marketingo sprendimus tobulino, kurie
įmonei leistų padidinti pardavimus.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros ir antrinių informacijos šaltinių analizė, gautų
duomenų iš įmonės analizė, SSGG analizė, PEST analizė.
Darbo struktūra. Darbas sudarytas iš 3 dalių. Teorinėje dalyje pateikiami pardavimo
didinimo tobulinant marketingo sprendimus teoriniai aspektai. Aprašoma marketingo komplekso
elementų svarba įmonės veiklai.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus