Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

AB „Alita“ įmonės marketingo analizė

10 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 22 psl., (2259 ž.)
Vertinimas:
10 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Marketingo tyrimų kursinis darbas
AB „Alita“ įmonės marketingo analizė

TURINYS
LENTELĖS.....................................................................................................................................................................3
ĮVADAS........................................................................................................................................................................4
1.PROBLEMOS FORMULAVIMAS.................................................................................................................................5
2.TYRIMO TIKSLAI........................................................................................................................................................6
3.HIPOTEZIŲ FORMULAVIMAS....................................................................................................................................7
4.TYRIMO TIPO IR METODO PARINKIMAS...................................................................................................................8
5.TYRIMO METODIKOS PARENGIMAS.........................................................................................................................9
6.DUOMENŲ RINKIMAS.............................................................................................................................................10
7.DUOMENŲ ANALIZĖ IR INTERPRETAVIMAS............................................................................................................11
8.IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS...............................................................................................................................16
8.1. Išvados............................................................................................................................................................16
8.2.Rekomendacijos..............................................................................................................................................16
NAUDOTA LITERATŪRA.............................................................................................................................................17
PRIEDAI......................................................................................................................................................................18

LENTELĖS
7.1 skritulinė diagrama. Ar esatę ragavęs AB „Alita“ alkoholinių gėrimų?.................................................................11
7.2. skritulinė diagrama. Kokią AB „Alitos“ produkciją dažniausiai renkatės?...........................................................12
7.3. skritulinė diagrama. AB “Alita“ alkoholinių gėrimu kainos – kokybės santykio santykio svarbumas..................13
7.4. lentelė. Ar svarbu renkantis AB „Alitos“ alkoholinius gėrimus taikomos pardavimą skatinančios priemonės
(įvairios akcijos)?.......................................................................................................................................................14
7.5. skritulinė diagrama. Kokie veiksniai skatina įsigyti AB „Alita“ produkciją?.........................................................15

ĮVADAS
AB „Alitos“ vyno gamykloje pirmasis vyno lašas pasirodė dar 1963 metais. Laikas nuo
bendrovės įkūrimo prabėgo kaip akimirka, tačiau ir beveik po 50 metų ALITA išlaikė geriausias laiko
patikrintas ir subrandintas tradicijas. Dažnai gėrimai savo ypatingąsias savybes atskleidžia po
daugybės brandinimo metų. Todėl ir „Alita“ džiaugiasi beveik per 50 metų išpuoselėję skirtingų kartų
patirtį, kuri leido sukurti gausų kokybiškų gėrimų asortimentą, įvertintą plataus vartotojų rato, ir
pelnyti daugiau nei 90 įvairių tarptautinių konkursų apdovanojimų.

1.PROBLEMOS FORMULAVIMAS
AB „Alita“ yra viena pagrindinių rinkos lyderių alkoholinių gėrimų gamyboje. Šios įmonės
gaminiai yra žinomi tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose. Ši įmonė siekia plačių užmojų: išlikti gerai
žinoma ir mėgstama Lietuvoje bei tapti Lietuvos alkoholinių gėrimų rinkos lydere, bet ir būti žinomais
užsienio šalyse. Savo idėjas jie įgyvendina puikiai vystydami marketingo kompleksą: prekę, kainą,
rėmimą ir pasiskirstymą. AB „Alita“ gaminiai yra sodraus skonio bei puikiai patenkina vartotojų
poreikius įvairiose amžiaus grupėse. Gaminių kaina atitinka kokybę, todėl dauguma žmonių sumoka
keliais litais daugiau už puikius gaminius. Rėmimas šios įmonės yra vykdomas ganėtinai intensyviai.
AB „Alitos“ gaminių reklamos yra transliuojamos televizijoje. Taip pat reklamas galima pamatyti
reklaminiuose stenduose, internetiniuose tinklalapiuose. Vykdomos įvairios akcijos skatinančios
prekybą. Paskirstymas yra tiek tiesioginis, tiek netiesioginis. Šios įmonės marketingo kompleksas yra
gerai išvystytas. Todėl AB „Alitos“ klientams yra gerai žinomas šios įmonės vardas. Tačiau
susiklosčiusi ekonominė krizė, pinigų trūkumas mažina pardavimo apimtis ir klientams tenka rinktis
pigesnius alkoholinius gėrimus. Iš viso to kyla problema: kaip išsaugoti esamus klientus bei pritraukti
naujus?
Šiai problemai analizuoti reikalingas žvalgybinis marketingo tyrimo tipas, kuris paaiškina
pagrindinę problemos esmę. Taip pat reikalinga antriniai išoriniai informacijos šaltiniai, kurie leis
labiau suprasti problemą ir surasti jos sprendimo būdus. Taip pat naudojamas anketavimas, kuris
leidžia suprasti vartotojų poreikius, norus ir nuomonę apie pačią įmonę.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus