ŽEMĖS ŪKIO TECHNIKOS PARDAVIMŲ PROCESO VALDYMO GERINIMAS
TURINYS
ĮVADAS
1. ŽEMĖS ŪKIO PRODUKTŲ PARDAVIMŲ PROCESO VALDYMO
GERINIMO TEORINIAI SPRENDIMAI
1.1. Pardavimo proceso valdymas ir jo svarba prekybos įmonėse
1.1.1. Pardavimo proceso ir jo valdymo sampratos
1.1.2. Pardavimo proceso valdymo modeliai
1.1.3. Žemės ūkio prekybos įmonės pardavimų proceso planavimo, organizavimo ir
kontrolės valdymo specifika
1.2. Prekybos įmonių pardavimų proceso valdymo gerinimas
2. Žemės ūkio technikos prekybos įmonės pardavimų proceso gerinimas
LITERATŪRA
ĮVADAS
Bet kurios įmonės sėkminga veikla priklauso nuo rinkodaros komplekso sukūrimo ir
efektyvaus pardavimo skatinimo metodų panaudojimo praktikoje. Efektyvus pardavimų
valdymas gali paskatinti verslą į klestėjimą, o jo nebuvimas gali sukelti nuosmukį. Produkto
pardavimų skatinimas yra produkto gamybos, pateikimo į rinką ir tvarios paklausos sukūrimo
procesas, siekiant parduoti produktą suinteresuotam vartotojui.
Pardavimo paslaugų efektyvumo didinimas yra sudėtinga užduotis kiekvienai
įmonei. Ne išimtis ir specializuotą rinkos segmentą turintis žemės ūkis. Pardavimų skatinimo
užduoties sprendimas reikalauja nuolatinių intensyvių aukščiausių įmonės vadovų, pardavimų
lyderių ir paprastų klientų vadybininkų pastangų. Tačiau daugeliui organizacijų galutinis
rezultatas yra daug kartų vertas pastangų. Be to, pardavimų skatinimo priemonių
įgyvendinimas nėra galimybė – tai būtinybė: aukštas pardavimo paslaugų efektyvumas yra
vienas iš pagrindinių konkurencijos veiksnių.
Tam, kad su pardavimu susijusi veikla būtų efektyvi, ji turi būti vykdoma bendro
strateginio rinkodaros plano kontekste. Šiuo atžvilgiu pardavimo strategijos ir taktikos gali
būti atrenkamos, įgyvendinamos ir įvertinamos tik apimant bendrus įmonės uždavinius ir jos
strateginio planavimo procesus.
Darbo tikslas – pardavimų valdymo sistemos analizė ir tobulinimas.
Norint pasiekti minėtą tikslą, būtina išspręsti šiuos uždavinius:
1) atskleisti pardavimų valdymo sampratą ir koncepciją;
2) apibūdinti pardavimų valdymo modelius;
3) įvertinti pardavimų valdymo įmonėse tobulinimo galimybes.
Darbo tikslui ir uždaviniams pasiekti naudoti bendrieji mokslinių tyrimų metodai:
mokslinės literatūros analizė, sintezė, loginis, apibendrinimo metodai.
1. ŽEMĖS ŪKIO PRODUKTŲ PARDAVIMŲ PROCESO VALDYMO GERINIMO
TEORINIAI SPRENDIMAI
Šioje darbo dalyje analizuojami pagrindiniai pardavimų procesui ir jo įgyvendinimui
reikšmės turintys veiksniai.
1.1. Pardavimo proceso valdymas ir jo svarba prekybos įmonėse
Šiuolaikinėje ekonomikoje įmonės gebėjimas parduoti savo produkciją dažnai yra
lemiamas jos vystymuisi. Būtent pardavimai veikia kaip įmonių verslumo veiklos
efektyvumo rodiklis. Ar gali kas nors garantuoti pardavimo sėkmę – pelningas produktas,
pardavėjo komunikacija, masinė reklama ir pan.? Taip ir ne. Sistemingomis pastangomis,
vidiniais ištekliais galime padidinti pardavimo sandorio tikimybę. Taip pat sparčiai daugėja
konkurentų, rinkos perpildymas prekėmis lemia konkurencijos tarp įmonių suaktyvėjimą, po
to išauga pardavimų valdymo proceso reikšmė kovoje dėl vartotojų.
Šiuo metu pardavimų sfera tobulėja, joje daugėja profesionalų. Kartu keičiasi ir
pardavimų valdymo esmė bei vaidmuo, įgaudamas kiek kitokias reikšmes ir rėmus. Be galo
svarbu pažinti galutinį vartotoją, kuris tampa reiklesnis, nes jis turi galimybę pasirinkti tokį
pardavėją, kuris gali užtikrinti laukiamo vartotojo pageidavimų lygio įgyvendinimą, įmonės
gebėjimą operatyviai reaguoti į visus jo reikalavimus. Priešingu atveju negalima užtikrinti
prekių pardavimo ir įmonės pelningumo padidėjimo. Tokiomis sąlygomis privalumai yra tų
įmonių, kurios vienos pirmųjų įvaldo ir diegia efektyvius pardavimų valdymo mechanizmus.
Jeigu įmonė turi aukštą pardavimų lygį, jų nuolatinį augimą, tuomet galima teigti, kad ji
efektyviai valdo procesus, susijusius su prekinės produkcijos pardavimu.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!