ĮVADAS
1. ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA 4
1.1. Pradedamo verslo ir įmonės aprašymas 4
1.2. Parduodamų ir nuomojamų prekių asortimentas 5
1.2. Nuosavybės forma 6
2. RINKOS ANALIZĖ 7
2.1. Vartotojai 7
2.2. Konkurentai 8
3. MARKETINGO PLANAS 10
3.1. Tikslai ir uždaviniai 10
3.2. Kainų politika 11
3.3. Reklama 11
4. GAMYBOS PLANAS 13
4.1. Gamybinės patalpos ir įrenginiai 13
5. DARBUOTOJAI IR VALDYMO PERSONALAS 14
5.1. Savininkė 14
5.2. Personalo funkcijos ir atsakomybė 14
5.3. Darbuotojų atlyginimas 15
IŠVADOS 17
LITERATŪROS SĄRAŠAS 18
ĮVADAS
Darbo aktualumas. Verslas paprastai prasideda nuo idėjos, tačiau vien idėjos užsiimti tam
tikra veikla neužtenka. Kokia bebūtų originali ar patraukli verslo idėja, pirmiausia, reikia
įsitikinti, ar ji reali, perspektyvi ir pelninga.
Tuo tikslu yra rengiamas verslo planas. Jo rengimo metu paprastai išryškėja atsakymai į
tokius klausimus: Ar verslo idėja apskritai turi prasmę? Kas bus prekės ar paslaugos vartotojai?
Su kuo teks konkuruoti?
Verslo planas yra vienas efektyviausių planavimo būdų, be kurio neišsiverčiama pradedant
ar plečiant savo veiklą. Tai ne tik priemonė gauti banko paskolą ir kartu patikrinti naujos idėjos
realumą arba tik suskaičiuoti lėšų poreikį idėjos įgyvendinimui. Verslo planavimas taip pat gali
padėti suprasti, kokia rizika ir sunkumai laukia ir numatyti priemones jiems įveikti. Taip verslo
plano rengimas gali apsaugoti verslininką nuo galimų klaidų ir finansinio bankroto.
Verslo plano parengimas gali būti reikalingas konkrečiai situacijai (banko paskolai, ES
paramai ir pan.) arba gali būti nuolat peržiūrimas, koreguojamas ir pritaikomas kasdienėje
veikloje kaip pagalbininkas siekiant ir kuriant verslo sėkmę.
Verslo planas turi būti sąžiningas siūlomo verslo stipriųjų ir silpnųjų pusių bei verslo
modelio įvertinimas.
Darbo tikslas – parengti IĮ „Meškiukas“ žaislų parduotuvės verslo planą.
Darbo uždaviniai:
1. Integruoti vadybinius sprendimus, ruošiant verslo planą.
2. Ištirti rinką Vilniaus mieste, ar reikalingas toks verslas.
3. Įvertinti rinkos konkurencines sąlygas.
4. Apskaičiuoti priimtiems sprendimams įgyvendinti reikalingas lėšas;
Darbe vartojamos sąvokos:
1) Konkurentai – tai rinkos dalyviai, potencialiems pirkėjams siūlantys tapačius
arba panašius poreikius tenkinančias prekes.
2) Marketingo planas – tai veikla, kuri apima visą pelnui didinti skirta procesą ir
pelningos ateities planavimą.
3) Rėmimas – tai veikla, kurios dėka tiksliniai klientai sužino apie produkto
privalumus ir yra įtikinami jį pirkti.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!