Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

VIEŠŲJŲ RYŠIŲ PRAKTIKA. PRAKTIKOS ATASKAITA IR DARBŲ PAVYZDŽIAI. Vilkyškių pieninė.

9.7 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Komunikacija , Praktikos ataskaitos
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 20 psl., (3097 ž.)
Vertinimas:
9.7 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ĮVADAS
Viešųjų ryšių praktiką atlikau akcinėje bendrovėje „Vilkyškių pieninė“, x metų sausio-
vasario mėnesiais. Ši pieninė yra viena didžiausių bei inovatyviausių įmonių pieno produktų
gamybos bei pardavimų rinkoje Lietuvoje. „Vilkyškių pieninės“ misija - suteikti žmonėms
gurmanišką pasitenkinimą vartojant pieno produktus. Ši misija yra įgyvendinama pasitelkus tokias
vertybes kaip kokybė, inovacijos, kompetencija, sąžiningumas. Be to, įmonė nepaprastai daug
dėmesio skiria darbuotojų ugdymui bei jų kompetencijos kėlimui, taip pat nuolat ieško partnerių
tokiose egzotiškose šalyse kaip Jungtiniai Arabų Emyratai ar Kinija. Taigi, galima drąsiai teigti, kad
„Vilkyškių pieninė“, savo istoriją pradėjusi 1993 metais, toliau nuolat tobulėja ir auga kaip stipri ir
savita įmonė. Kadangi vienas pagrindinių viešųjų ryšių praktikos tikslų yra pritaikyti studijų metu
įgytas teorines žinias profesinėje srityje, gilinti žinias apie komunikacijos rinką bei ugdyti
savarankiškos profesinės veiklos viešųjų ryšių srityje gebėjimus, praktiką pasirinkau atlikti viešųjų
ryšių bei marketingo srityje pripažintoje įmonėje. „Vilkyškių pieninė“ net du kartus gavo „Metų
prekės ženklo“ įvertinimą – 2013 bei 2015 metais. Turėdama galimybę mokytis iš pačių
sėkmingiausių pavyzdžių, galiu sparčiau tobulėti kaip viešųjų ryšių specialistė. Tobulėti padeda ir
praktikos ataskaitos rengimas, kadangi gali objektyviai įvertinti atliktus darbus ir išskirti trūkumus.
Atlikdama paskirtas užduotis ir prisidėdama prie „Vilkyškių pieninės“ darbo, siekiau įgyvendinti
išsikeltus uždavinius ir praktikos pradžioje apibrėžtą tikslą.
Iškeltas viešųjų ryšių praktikos tikslas – pritaikyti įgytas teorines žinias ir įgyti patirties
įgyvendinant „Vilkyškių pieninės“ uždavinius, taip formuojant profesionalumą viešųjų ryšių bei
komunikacijos srityje.
Praktikos uždaviniai:
1. Įgyti reikiamų profesinių žinių kaip tinkamai ir efektyviai naudoti komunikacinius
kanalus verslo įmonėje;
2. pritaikant turimas teorines žinias formuoti teigiamą „Vilkyškių pieninės“ įvaizdį;
3. patobulinti duomenų rinkimo, analizavimo, sisteminimo bei pateikimo įgūdžius;
4. įgyti patirties rengiant įmonės ataskaitas bei prezentacijas;
Praktikos ataskaitos struktūra: aprašomojoje darbo dalyje pristatoma „Vilkyškių pieninė“,
trumpai apžvelgiama jos istorija, veikla bei uždaviniai. Analitinėje dalyje analizuojamos,
reflektuotuojamos praktinės veiklos metu atliktos užduotys, vykdytos veiklos, įgyvendinti projektai,
apžvelgiamos žinios ir įgūdžiai, kurių prireikė praktikos metu, sprendimų priėmimo ir etikos
principai, vidinė komunikacija. Kūrybinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, pastabos, numatomi
komunikacijos projektai, kuriuos galėtų/turėtų įgyvendinti pasirinkta organizacija – tiek iš
profesinės, tiek ir iš organizacinės (vidinės/ išorinės komunikacijos) perspektyvos. Praktikos
ataskaita baigiama išvadomis bei priedais.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus