Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

VIEŠBUČIO „ŠIRVINTA“ VERSLO PLĖTROS PLANAS

9.3 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Turizmas , Verslo planai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 31 psl., (8042 ž.)
Vertinimas:
9.3 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

VIEŠBUČIO „ŠIRVINTA“ VERSLO PLĖTROS PLANAS
Turizmo verslo organizavimo kursinis darbas

Turinys
Įvadas 4
1. VIEŠBUČIO VERSLO ORGANIZAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI 5
1.1. Viešbučio samprata 5
1.2. Viešbučių klasifikacija 7
1.3. Viešbučio valdymo modeliai 10
1.4. Viešbučių grupavimas 12
1.5. Viešbučio teikiamos paslaugos 13
2. VIEŠBUČIO „ŠIRVINTA“ VERSLO PLĖTROS PLANAS 15
2.1. Verslo plano santrauka 15
2.2. Viešbučio „Širvinta“ pristatymas 16
2.3. Viešbučio „Širvinta“ verslo idėjos pristatymas 17
2.4. Tikslinė rinka viešbutyje „Širvinta“ 18
2.5. Rinkos analizė ir rinkodaros strategija 19
2.6. Viešbučio „širvinta“ darbuotojų analizė 22
2.7. Jautrumo ir rizikos analizė 25
2.8. Finansinis planas 26
Išvados ir pasiūlymai 29
Terminų ir sąvokų žodynas 30
Literatūros sąrašas 31

ĮVADAS
Temos aktualumas .Pasaulyje šiandien viešbučių klestėjimo ir plėtros laikas. Viena iš svarbiausių
ekonomikos šakų, šiuo metu yra viešbučių verslas. Viešbutis turi labai didelę įtaką, nes labai dažnai per jį
užsienio bei vietos klientai susidaro nuomonę apie šalį, jos svetingumą, papročius, tradicijas. Dėl to
galime daryti išvadą, kad viešbutis atstovauja ne tik save bei savo gerą vardą, bet ir formuoja savo šalies
įvaizdį klientų akyse. Pati pelningiausia veikla yra viešbučių verslas. Lietuvoje nemažą pajamų dalį
valstybės biudžete sudarys pajamos iš viešbučių veiklos. Visa tai, ko reikalauja svečiai turi būti
pateikiama jiems patogiausiu būdu. Viešbučio verslo sėkmė priklauso nuo labai daug aspektų: personalo,
svečių priėmimo tarnybos, kambarių ūkio, techninių tarnybų, maitinimo.  
Spartūs ekonomikos pokyčiai, greita technologijų kaita, nauji iššaukiantys konkurentai verčia įmones
skirti didelį dėmesį strateginiam įmonės vystymui, pasitelkus verslo planą. Sparčiai plėtoti Lietuvos
viešbučių verslą skatina tai, kad Lietuva pradėjusi ilgą ir sudėtingą rinkos ekonomikos procesą: kuriamos
bendros su užsienio partneriais įmonės, skatinamos užsienio investicijos. Atsidarius sienoms į Lietuvą
atvyksta svečių, kurie lanko gimines, pažystamus, tvarko verslo reikalus, ir dažniausiai apsistoja viešbučiuose.
Problematika. Daugelis viešbučių siūlo apgyvendinimo, bei maitinimo paslaugas, tačiau dažnai prie visų
šių paslaugų klientai pasigenda ir jiems malonesnių paslaugų, kaip SPA procedūros, turkiškos pirtys,
baseinai ir pan. Kadangi viešbučių konkurencinė rinka nepaprastai išaugo, todėl marketingo sprendimai ir
veiksmai turi būti gerai apgalvoti.
Darbo tikslas. Parengti viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros planą.
Darbo objektas. Viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros planas.
Darbo uždaviniai.
1. Pateikti viešbučio „Širvinta“ veiklos organizavimo teorinius aspektus;
2. Pateikti viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros idėją;
3. Įvertinti naujų paslaugų įvedimo į rinką galimybes.
Darbo metodai: antrinių duomenų, norminių dokumentų, įvairių straipsnių analizė.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus