Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Viešbučio ,,Ratonda centrum hotels" svečių aptarnavimo gerinimas

9.1 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Turizmas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 49 psl., (9674 ž.)
Vertinimas:
9.1 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
SATRAUKA…………………………………………….……………… …3
SUMMARY 4
ĮVADAS 5
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ 7
1.1. Svečių aptarnavimo samprata 7
1.2. Viešbučio svečių aptarnavimo etapai 8
1.3. Apgyvendinimo įstaigų aptarnavimo standartai 15
1.4. Svečių pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis 17
2. TYRIMO DIZAINAS 20
2.1. Tyrimo eiga……………………………………………………………… …20
2.2. Viešbučio ,, Ratonda Centrum Hotels’’ veikla…………………………… 22
3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 24
IŠVADOS 36
REKOMENDACIJOS 37
LITERATŪROS SĄRAŠAS 38
PRIEDAI 41

ĮVADAS
Temos aktualumas
Šių dienų kasdienybėje apgyvendinimo paslaugų teikimas turi labai didelę svarbą viešbučių
sektoriams ir jų klientams, taip pat ir aptarnavimo paslaugų teikimo lygis. Kaip teigia profesorė
Bagdoniene (2014) ,,Šiandien vartotojas laukia daugiau nei produkto’’, jos manymu šiomis
dienomis poreikiai yra didesni klientų atžvilgiu.
Kitą vertus įmonės teikiančios aptarnavimo paslaugas turi įnešti gana nemažai pastangų, kad
išsilaikytų konkurencinėje aplinkoje bei išlaikytų senus ir pritrauktų naujus klientus. Šiuolaikinėje
tobulėjančioje visuomenėje pagrindinis viešbučių ir įmonių sėkmės garantas yra aukšto lygio
paslaugų teikimas. Turbūt dauguma klientų atsakytų, kad pagrindinis privalumas renkantis
apgyvendinimo įstaiga priklauso nuo aptarnavimo lygio ir darbuotojų profesionalumo. Kiekviena,
nepriklausomai nuo to kokias ji paslaugas teikianti įmonė turi tenkinti besikeičiančius vartotojų
poreikius ir ieškoti būdų pagerinti aptarnavimą ir klientams teikiamas paslaugas, nes tik vartotojas
yra įmonės veiklos vertintojas ir verslo sėkmingumo garantas. Dėl šios priežasties viešbučiai
privalo nuolat tobulėti atsižvelgiant į savo paslaugų teikimo lygį ir gilintis į aptarnavimo gerinimo
priemones ir būdus, kad galėtų tinkamai prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų poreikių bei
išsilaikytų konkurencinėje aplinkoje.
Tyrimo problema
Ar klientai patenkinti viešbučio ,,Ratonda Centrum Hotels‘‘ aptarnavimu?
Tyrimo objektas
Viešbučio ,,Ratonda Centrum Hotels‘‘ klientų aptarnavimas.
Darbo tikslas
Nustatyti viešbučio ,,Ratonda Centrum Hotels‘‘ svečių aptarnavimo gerinimo galimybes.
Uždaviniai
1. Išanalizuoti viešbučio svečių aptarnavimo sampratos analizę teoriniu aspektu.
2. Pristatyti viešbučio ,,Ratonda Centrum Hotels‘‘ teikiamas paslaugas.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus