Turinys:
1. Gatvės gimnastikos sporto klubas
1.1 Problema
1.2 Sprendimas
2. Rinkodaros planas
2.1 Naudojami ištekliai
3. Pasiūla ir paklausa
4. Vartotojai
3. Konkurentai
4. Įmonės organizavimas
5. SSGG Analizė
6. Rizikos įvertinimas
7. Išlaidos
8. Išvados
9. Šaltiniai
Gatvės gimnastikos sporto klubas
1.1. Problema:
Ši sporto šaka pradėjo populiarėti nuo praėjusio dešimtmečio pradžios. Mūsų turimas
sovietinis palikimas – skersiniu parkai yra vieta kur, vasarą, sportuoja ir leidžia laiką
šiuolaikinis jaunimas. Tačiau jai pasibaigus ne visada malonu ir patogu sportuoti lauke.
Daugelis nenori eiti ir kilnoti svorių, kad palaikytų fizinę forma, bet patalpų kurios būtų
įrengtos būtent šiam sportui beveik nėra.
1.1. Sprendimas:
Įrengti patalpas patogias jaunimui užsiimti šiuo sportu ir patogiai leisti laisvalaikį ten, kur
šilta ir sausa. Įrengti visą reikiamą sporto įrangą ir suteikti galimybę bei motyvaciją visiems
sportuoti ir skatinti kitus tuo užsiimti. Įdarbinti trenerius padedančius pradedantiems ir
galinčius sudaryti sportavimo programas tikslų siekimui.
Rinkodaros planas
Šiais laikais pats geriausias rinkodaros būdas yra internetas. Bus sukuriamos
socialinių tinklų grupės Facebook‘e bei Instagram‘e, kurios pačios greitai išpopuliarės tarp
jaunimo. Taip pat naudosime radijo reklamas, kaip būdą pasiekti dirbančius žmones kurie
užsiėmę kitomis veiklomis vis tiek sužinotu apie tai. Bus organizuojamos reklaminės vietinės
varžybos kurių tikslas ne tik sužinoti, kas stipriausi sportininkai šioje šakoje, bet ir reklamuoti
šią vietą. Galbūt tai būtų ir būdas pakliūti į vietinius laikraščius, bei žinias.
Žinoma tikslas nebūtų pasakyti, kad užsiimantiems šiuo sportu jau yra vieta kur sportuoti, bet
ir pritraukti kitus žmones užsiimti šiuo sportu ir sveiku gyvenimo būdu. Bus stengiamasi
orientuotis į visus miesto gyventojus, o ne tik specifinę jų dalį.
Naudojami ištekliai
Klubui svarbiausia bus siūloma įranga, reikmenys ir patalpos. Tačiau bus reikalinga ir
naudinga informacija kuri padėtu gerai viską atlikti plėtojant šį verslą. Visos žinios, kurias
galime gauti iš kitų panašia veikla užsiimančių įmonių. Taip pat ieškomi būdai sutaupyti,
atsižvelgus į dabartines elektros bei dujų kainas.
Viską apibendrinus ištekliai kurių mums prireiks yra:
Materialiniai;
Informaciniai;
Žmogiškieji;
Gamtiniai;
Pasiūla ir paklausa
Šiuo metu Kaune pasiūlos praktiškai nėra, visi renkasi sportavimą lauke arba bando
prisitaikyti prie dabar jau esamų sporto salių kurios skirtos svorių kilnojimui ir turi tik
paprastus užkabinamus skersinius. Atsižvelgiant į tai galėtume reguliuoti ir kainą. Tačiau
manipuliuoti ja nereiktu, nes pasirinkus per didelę kainą, žmonės geriau kaip pakaitalą
pasirinktu paprastas sporto sales. Reikia neužmiršti paklausos dėsnio kuris tvirtina, kad
paklausos kiekis auga kainai mažėjant ir mažėjakainai didėjant, t.y. paklausos dėsnis teigia:
mažėjant kainai, paklausa auga dėl dviejų priežasčių: pirma, sumažėjus kainai, pirkėjai perka
tą prekę dažniau ir didesniais kiekiais; antra, sumažėjusi kaina vilioja naujus pirkėjus.
Taipogi žiūrint į miesto dydį, kuris turi beveik 300 tūkst. gyventojų, galime suprasti, kad
pagal prognozuojamą paklausą pasiūlos tikrai neatitiktume su vienomis patalpomis, todėl
ateičiai tikslas būtų investuoti į papildomas patalpas.
Vartotojai
Šiame laikotarpyje, kai turime svyruojančią ekonomiką, turime atsižvelgti į vartotojų
poreikius. Žmonės bando sutaupyti, bet rinka taip pat bando adaptuotis ir prisitaikyti prie
didėjančių kainų. Neatsiliekant nuo dabartinių sporto klubų turėsime vartotojams pasiūlyti
išskirtinę vietą, kurią jie norėtu pasirinkti. Turėsime pateikti savo klubą ne kaip prabangą, o
kaip būtinybę savo kasdieniame gyvenime. Vartotojams turėsime parodyti, kad čia yra vieta
kurioje verta būti ir kad tai nėra tik dar viena eilinė sporto salė.
Konkurentai
Dabartiniai vieninteliai mūsų konkurentai Lietuvoje yra „Mayhem House studija“...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!