Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Verslo modelių pokyčių ir įmonės tvarumo brandos sąveika

9.2 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Magistro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 124 psl., (36106 ž.)
Vertinimas:
9.2 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Verslo modelių pokyčių ir įmonės tvarumo brandos sąveika
Baigiamasis magistro projektas

Turinys
Lentelių sąrašas 6
Paveikslų sąrašas 7
Įvadas 8
1. Verslo modelių pokyčių ir tvarumo brandos sąveikos problemos analizė 10
2. Verslo modelių pokyčių ir tvarumo brandos sąveikos teoriniai sprendimai 16
2.1. Verslo modelių, jų pokyčių esmė, sandara ir klasifikacija 16
2.1.1. Verslo modelio samprata, sandara ir klasifikacija 16
2.1.2. Verslo modelio pokytis ir jo svarba įmonei 24
2.2. Tvarumo poveikis versle, įmonės tvarumo branda ir sąsajos su dinamiška įmonės aplinka 26
2.2.1. Tvarumo poveikis versle 26
2.2.2. Įmonės tvarumo branda 28
2.2.3. Dinamiška įmonės aplinka, dinaminiai įmonės gebėjimai 31
2.3. Tvarūs verslo modeliai ir jų nauda organizacijai 35
2.4. Verslo modelių pokyčių ir tvarumo brandos lygio sąveikos teorinis modelis 40
3. Empirinio verslo modelių pokyčių ir tvarumo brandos sąveikos tyrimo metodologija ir
eiga 41
4. Empirinio verslo modelių pokyčių ir tvarumo brandos sąveikos tyrimo rezultatai,
rekomendacijos ir diskusija 45
Išvados 77
Literatūros sąrašas 79
Informacijos šaltinių sąrašas 82
Priedai 83

Įvadas
Verslo modelių pokyčiai yra neišvengiama ateitis, siekiant išlikti kintančioje verslo rinkoje. Šiuo
metu rinkoje susiformavęs požiūris į verslo modelių pokyčius siekiant tvarumo, yra matomas kaip
papildoma vertė verslui, tačiau jau šiuo metu tvarumas padeda įmonėms augti, pasiruošti rinkos
pokyčiams ir kt. Verslo modelių pokyčiai siekiant tvarumo gali padėti įmonėms didinti savo
pajamas bei vertę rinkoje, taip pat didinti klientų ratą, jų lojalumą. Verslo modelio pokytis,
priklausomai nuo įmonės dydžio ir verslo modelio kompleksiškumo gali būti išskirtinai sudėtingas
procesas, kurio metu įmonė turi priimti galimos nesėkmės riziką, turi skirti pakankamai
ekonominių, žmogiškųjų ir kitų išteklių. Analizuojant esamą literatūrą šios temos kryptimi
pastebima, jog tema yra ypač aktuali, tačiau pateikiama informacija yra interpretuojama, nėra
tiesiogiai pritaikoma net panašią veiklą vykdančioms įmonėms. Taip pat, literatūroje pastebimas
konceptų, bendrinės informacijos trūkumas, kadangi pateikiama informacija yra orientuota į
konkretų įmonės atvejį, tačiau nekuria pridėtinės vertės tyrimą analizuojantiems ar bandantiems
pritaikyti. Verslo modelis dažnai yra tapatinamas su įmonės „sėkmės receptu“, todėl verslo modelių
pokyčius derėtų įgyvendinti atsakingai, atsižvelgti į lūkesčius, išteklius bei skirti dėmesio galimoms
rizikoms. Kadangi šios temos aktualumas yra didėjantis, svarbu nagrinėti ir ieškoti naujų,
pritaikomų modelių ar informacijos, kuri galėtų padėti verslui vystytis. Tvarumo dimensija versle
tampa vis svarbesniu aspektu. Tvarumo naudą gali įžvelgti tiek įmonės, Europos Sąjunga ar net
galutiniai vartotojai, kurie atsakingai renkasi produktus ir paslaugas. Tvarumo dimensija yra
neatsiejama verslo dalis, kurios rezultatai apima visuomenes, įmones, klientus ir aplinką, kurioje
gyvename. Evans‘o ir kitų (2017) teigimu, ilgalaikė įmonės sėkmė yra svarbiausių suinteresuotų
šalių, įskaitant ir visuomenę, gamtinę aplinką, konkuruojančių ir vienas kitą papildančių interesų
subalansavimo pasekmė, siekiant padidinti pranašumo ir tvaraus konkurencingumo tikimybę.
Autorių teigimu, tvarumo sąvoka galėtų būti apibrėžiama kaip pusiausvyra tarp objekto ir jį
palaikančios aplinkos, kai jie sąveikauja tarpusavyje, tačiau veikia nekenkdami vienas kitam.
Tvarumas, autorių nuomone, apibrėžia šį pusiausvyros tašką. Tvarumo branda apibrėžia įmonės
gebėjimą integruoti tvarumo iniciatyvas į savo kasdieninę veiklą, įmonės strategiją ar net kultūrą.
Tvarumo brandos lygis apibrėžia įmonės pasiektus tvarumo rezultatus ir vykdomas iniciatyvas.
Didėjantis tvarumo brandos lygis įmonėje, gali padėti įgyti ilgalaikių konkurencinių pranašumų,
atrasti aktualios informacijos apie klientus ar rinkas.
Šio projekto esmė, atskleisti verslo modelių pokyčių ir tvarumo brandos sąveiką. Siekiami rezultatai
gali padėti įmonėms kurti ar koreguoti turimas strategijas, siekiant išlikti dinamiškoje rinkoje.
Įmonės siekis prisitaikyti ir išlikti rinkoje gali būti grindžiamas tvariais verslo modeliais, į tvarumą
orientuotomis veiklomis. Šiuo darbu siekiama papildyti esamą teorinę informaciją, išnagrinėt i
Lietuvoje veikiančias smukias ir vidutines įmonės,...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus