VERSLO IDĖJA „KOPŪSTĖLIS“
Žemės ūkio rinkodaros savarankiškas darbas
TURINYS
ĮVADAS 3
1. ĮMONĖS PRISTATYMAS 4
1.1. Įmonės detalizacija 5
2. VERSLO APLINKA 6
2.1. Makro ir mikro aplinka 7
3. „KOPŪSTĖLIS“ PRODUKTO PRISTATYMAS 8
3.1. Produkto stebėjimo protokolas 8
3.2. Įėjimas į rinką 9
4. VARTOTOJŲ ANALIZĖ 10
4.1. Rinkos segmentavimas 10
4.2. Vartotojų motyvacija, poreikių paieška 11
5. KONKURENTŲ ANALIZĖ 12
6. KAINODARA 13
7. PATEIKIMAS/VIETA 15
8. RĖMIMAS 16
9. PARDAVIMŲ PLANAVIMAS 18
IŠVADOS 19
LITERATŪROS ŠALTINIAI 20
ĮVADAS
Kopūstai yra bastutinių šeimos augalai. Tai dvimetis augalas (kai kurių atmainų
vienmečiai), kurio žiedai gausiažiedėje kekėje. Vainiklapiai geltoni, kartais balti, stambios
ankštaros. Daržovės spalva dažniausiai pilkšvai žalia. Kopūstas yra gausus vitaminų A, B1, B2, C
šaltinis, taip pat šioje sveikatingoje daržovėje gausu angliavandenių.
Šios daržovės nuo seno labai plačiai vartojamos visame pasaulyje, kadangi šiuolaikinė
visuomenė koncentruojasi į kokybę, bei produktų ekologiškumą, šios daržovės paklausa augą.
Parduotuvėse, retai kada pamatysime kopūstus, kurie paženklinti nacionalinio produkto kokybės
sertifikatu, todėl gerai apmasčius vartotojų poreikius bei galimybes, kilo idėja auginti kopūstus
pagal reikalavimus, kurie leistų vadinti produkciją nacionalinės kokybės vardu.
Darbo tikslas – aprašyti verslo idėją „ Kopūstėlis“.
Darbo uždaviniai :
1. Įvertinti kopūstų verslo idėją.
2. Aptarti veiksnius, kurie skatina imtis šiuo verslu.
3. Atlikti būtinąsias analizes siekiant išsiaiškinti verslo našumą.
4. Parengti verslo idėjos pristatymą.
1. ĮMONĖS PRISTATYMAS
Kopūstai yra bastutinių šeimos dvimečiai augalai. Daržovės spalva dažniausiai pilkšvai
žalia. Kopūstas yra gausus vitaminų A, B1, B2, C šaltinis, taip pat šioje sveikatingoje daržovėje
gausu angliavandenių (1.1 pav.).
1.1 pav. Baltagūžis kopūstas
Sparčiai augant sveikų produktų paklausai, bei vartotojams pradėjus vis labiau atkreipti
dėmesį ne tik į produktų kainą, bet ir į kokybę, kilo idėja sukurti žemės ūkio įmone „Kopūstėlis“.
Pasirinkome auginti kopūstus ne šiaip sau, o todėl, nes turime našias žemes, ir ūkis dislokuotas
palankioje vietoje, kur žemės ūkio veikla užsiima ne mažas kiekis ūkininkų. Taip padarėme todėl,
kad norint išauginti gerą bei kokybišką kopūstų derlių, jiems yra būtina sėjomaina, o kad
galėtumėme be baimės rašytis kiekybines sutartis su kitomis įmonėmis ir nenukentėtų dirvožemis
bei produkcijos kokybė bei kiekybė, keisimės žemėmis su kitais ūkininkais, kurie yra netoli mūsų
(1.2 pav.).
1.2 pav. Įmonės prekės ženklas
Produkciją paskatino rinktis ne vien tik geras dirvožemis, ir palankios sąlygos auginti ją,
bet ir vaizdas parduotuvėse. Žmonės vis labiau renkasi išvaizdžius produktus, kurie yra kokybiški,
tas pats galioja ir su kopūstais, tik deja, tikrai kokybiškų kopūstų nusipirkti nėra taip lengva.
Dažniausiai kopūstai būna atvežti iš užsienio šalių, kas iš karto pasako, kad jie buvo apdoroti
dideliais kiekiais cheminių medžiagų, ir jų kokybė bei maistinė vertė toli gražu neprilygsta tikrai
sveikam produktui. Jeigu produkciją lentynose matome lietuviškos kilmės, dažniausiai apie ją
nerandame jokių duomenų, kopūstai neatrodo kaip labai kokybiški bei nesimato jokio ženklinimo
(kalba eina apie ekologišką produktą, arba nacionalinės kokybės produktą). Remiantis šiomis
mintimis, nusprendėme imtis šios veiklos, nes manome, kad sugebėtume pralenkti konkurentus
produkto išvaizda ir kokybe, ir informuoti pirkėjus apie nacionalinės kokybės vardą.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!