VEIKSNIŲ, DARANČIŲ POVEIKĮ RYŠIŲ SU KLIENTAIS VALDYMUI, ORGANIZACIJOJE UAB
„RUPTELA“ ANALIZĖ
Integruotas savarankiškas darbas
TURINYS
SANTRAUKA 3
ОБОБЩЕНИЕ 4
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 5
ĮVADAS 6
1. EFEKTYVUS KLIENTŲ VALDYMAS 7
1.1. Efektyvaus klientų valdymo samprata 7
1.2. Įmonės istorija ir vykdoma veikla 7
1.3. Gaminių asortimentas 9
1.4. Įmonės struktūra 10
1.5. Informacija apie klientus ir jų segmentavimas 11
1.6. Klientų aptarnavimo standartas 11
2. KONFLIKTŲ VALDYMAS 13
2.1. Konflikto samprata ir prevencijos priemonės 13
2.2. Konfliktų prevencijos standartas 14
2.3. Tobulintini konfliktų valdymo aspektai ir rekomendacijos 14
3. STRESO VALDYMAS 16
3.1. Streso ir profesinio perdegimo samprata 16
3.2. Tyrimas 18
3.2.1. Tyrimo tikslas ir metodai 18
3.2.2. Tyrimo rezultatai 19
3.2.3. Profesinį perdegimą veikiančių psichosocialinių veiksnių šalinimo priemonės 23
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 25
LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI 26
SANTRAUKA
Projektiniame darbe supažindinama su įmonės UAB „Ruptela“ vykdoma veikla, istorija,
asortimentu. Taip pat paliečiama efektyvaus klientų valdymas, jo standartas, samprata ir
segmentavimas. Projektiniame darbe analizuojamas konfliktų valdymas, konflikto samprata,
prevencija kartu su rekomendacijom ir aspektais. Paskutinėje dalyje paliečiamas streso valdymas,
pridedamas tyrimas ir jo rezultatai.
Darbo tikslai:
1. Pritaikyti modulyje įgytas žinias.
2. Kompitetingai pristatyti įmonę UAB „Ruptela“
3. Pateikti informaciją apie efektyvų klientų valdymą, konfliktų valdymą, streso valdymą.
4. Atlikti streso valdymo tyrimą.
5. Išanalizuoti gautus tyrimo rezultatus.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti informaciją apie įmonės klientų segmentavimą.
2. Papildyti
3. Papildyti
4. Papildyti
Darbo metodai:
Struktūra – projektinį darbą sudaro 3 skyriai. Pirmajame skyriuje:
Pateikiama efektyvaus klientų valdymo koncepciją, informaciją apie įmonę,
Darbo apimtis - darbas susideda iš: 33 puslapių, 5 lentelių, literatūros ir kitų šaltinių.
ĮVADAS
Dažniausiai įmonės daug dėmesio skiria finansų ir logistikos procesų optimizavimui,
tačiau pasikeitusios rinkos sąlygos, globalizacija, stipri konkurencinė kova ir vartotojų
sąmoningumo augimas privertė įmones atsigręžti į vartotoją. Užpildytoje rinkoje, kur arši
konkurencija, klientų pritraukimas tampa tikru iššūkiu. Ne ką mažesnis iššūkis – išlaikyti patenkintą
klientą, neprarasti svarbios informacijos apie klientus išėjus įmonės darbuotojams, užtikrinti
efektyvę komunikaciją ir užduočių paskirstymą tarp padalinių. Taigi, ryšių su klientais valdymo
sistemos tampa butinybė kiekvienos įmonės veikloje. Tačiau reiktų nepamiršti ir įmonės darbuotojų
bei darbo aplinkos.
Darbo tikslas – susipažinti su UAB „Ruptela“ vykdoma veikla, taikyti modulio metu
įgytas teorines žinias bei atlikus tyrimą išanalizuoti ir pateikti jo rezultatus.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti efektyvaus klientų valdymo sampratą.
2. Pateikti įmonės UAB “Ruptela” charakteristiką, ištirti klientų segmentavimą ir jų aptarnavimo standartą.
3. Aprašyti konfliktų prevencines priemones.
4. Aptarti streso ir profesinio perdegimo sąvokos.
5. Nustatyti UAB „Ruptela“ gamybos ir logistikos skyriaus darbuotojų profesinio
perdegimo lygį ir išsiaiškinti profesinį perdegimą veikiančius psichosocialinius
veiksnius.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!