Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

VARTOTOJŲ POŽIŪRIS Į „X“ PREKĘ

9.2 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Savarankiški darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 18 psl., (2514 ž.)
Vertinimas:
9.2 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

VARTOTOJŲ POŽIŪRIS Į „X“ PREKĘ
Rinkodaros savarankiškas darbas

TURINYS
ĮVADAS...............................................................................................................................................3
1. TEORINĖ DALIS............................................................................................................................4
1.1. Prekės samprata.............................................................................................................................4
1.2. Prekės klasifikavimas....................................................................................................................5
1.3. Prekių rėmimas..............................................................................................................................6
2. PRAKTINĖ DALIS.........................................................................................................................8
2.1. Įmonės charakteristika...................................................................................................................8
2.2. Anketinio tyrimo metodika...........................................................................................................9
2.3. Anketinės apklausos rezultatų analizė.........................................................................................10
IŠVADOS...........................................................................................................................................16
LITERATŪROS SĄRAŠAS ..............................................................................................................17

ĮVADAS
Kitaip nei daugelis kitų teorijų, rinkodara negimė mokslininkų kabinetuose. Vartotojų
gamybos, rinkos santykių apibendrinimas, patirties kaupimas tapo pirmais rinkodaros šaltiniais. Ne
iš karto ir ne taip lengvai vystėsi šiuolaikinė rinkodaros koncepcija. Rinkodara – tai ne tik rinkos
tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos gamybinės ir komercinės veiklos valdymo
filosofija, strategija ir taktika, kuri nukreipta atskirų vartotojų ar jų grupių poreikiams patenkinti.
Ekonominėje literatūroje nemažai įvairių rinkodaros aiškinimų, dažnai tai priklauso
nuo to apie kokia rinkodarą kalbama – makro ar mikro.
Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegijos knygoje :Rinkodara“ rašoma, kad
įžymus teoretikas Filipas Kotleris rinkodarą supranta kaip „visuomeninį procesą, kai prekių mainais
vartotojai patenkina savo poreikius“ Iš kitos pusės, tas pats autorius žiūri į rinkodarą kaip į
„analizės, planavimo, išteklių kontrolės, įmonės rinkos ir politikos sistemą, kurios tikslas – tam
tikros vartotojų grupės poreikių patenkinimas ir pelno gavimas“. (Rimgaudas Dudėnas, 2006, p. 5).
Rinkodarą naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės ir organizacijos. Norėdamas
sužadinti pageidautiną žmonių reakciją, ji pasitelkia ir visuomenės, politinės, valstybės valdymo ar
net religinės organizacijos bei institucijos. Daugelis žmonių dalyvauja rinkodaros procese ir patiria
jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai bei vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai: jie
sprendžia, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur atostogauti. Todėl rinkodaros žinios naudingos ir
reikalingos ne tik tiems, kas jį vykdo, bet ir tieks, kas patiria jo poveikį.
Tyrimo objektas – „X“ prekė.
Darbo tikslas – išsiaiškinti vartotojų požiūrį į „X“ prekę.
Darbo uždaviniai :
Išanalizuoti teorinę prekės sampratą, klasifikavimą.
Išryškinti prekės rėmimo sistemos efektyvumą sąlygojančius veiksnius.
Pateikti įmonės charakteristiką.
Atskleisti anketinio tyrimo metodiką.
Išanalizuoti anketinio tyrimo rezultatus.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus