VAIKO BRANDUMAS MOKYKLAI
Praktikos darbas
TURINYS
1.Įvadas 3
2.Metodika 4
3.Rezultatai 5
4.Rezultatų analizė 6
5.Išvados 7
6.Literatūros sąrašas 8
7.Priedas 9
ĮVADAS
Didžioji dauguma autorių sutinka, kad vaiko mokyklinė branda – tai protinis, socialinis,
praktinis ir fizinis subrendimo lygis. Glebuvienė, Grigaitė ir Monkevičienė (2004) šiuos lygius apibūdina šitaip:
Fizinė branda tai gera vaiko fizinė ir psichinė sveikata, išsilavinę judesiai, gerai
išvystyta smulkioji motorika ir gera koordinacija.
Intelektinę vaiko brandą autorės apibūdino kaip aktyvų domėjimąsi pasauliu; loginio,
kūrybinio, kritinio ir probleminio mąstymo pradmenų buvimas.
Socialinė vaiko branda apibūdinama kaip savikontrolė ir savigarba, norėjimas būti mokiniu, bendravimo gebėjimai.
Praktinį subrendimo lygį autorės paaiškina kaip pagrindinių, mokykloje reikalingų žinių pasiekimus.
Vilniaus lopšelio – darželio „Žiogelis“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui E. Varnienė (2013)
pažymi, kad labai svarbūs yra ir higienos įgūdžiai bei užsigrūdinimas (yra aiškinama, kad
brandus mokyklai vaikas turi pats praustis, šluostytis, valytis dantis, apsirengti, nusirengti,
susitvarkyti savo kambarį, daiktus, žaislus, mokymosi reikmenis).
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!