Ugdomasis projektas: vaikų veiklų taikant skirtingas pedagogines strategijas aprašas
Pirma veikla - spalvų akvariumas.
Stebėsiu vaikų vizualinę raiška: teptuku ar kitomis priemonėmis baksnoja, brauko, tepinėja
palikdamas pėdsakus (taškus, įvairių krypčių linijų brėžius, dėmes). 2 žingsnis. Vizualinė
raiška: Džiaugiasi (šūkčioja, krykštauja, mojuoja rankomis) dailės priemonės paliekamu
pėdsaku ir patiriamais jutimais, siekia pakartoti ir pratęsti įdomią patirtį. 3 žingsnis. Vizualinė
raiška: spontaniškai reiškia emocijas, įspūdžius dailės priemonėmis ir medžiagomis. Piešia
įvairias linijas, jas jungia į formas vis labiau koordinuodamas rankų judesius. Bando ką nors
pavaizduoti (mamą, mašiną). Savo abstrakcijose įžvelgia daiktus ar įvykius; eksperimentuoja
dailės medžiagomis ir priemonėmis, tyrinėja įvairius veikimo jomis būdus. Piešdamas,
spauduodamas labiau mėgaujasi procesu, o ne rezultatu.
Stebėsiu vaikų fizinį aktyvumą. 1 žingsnis: dviem pirštais – nykščiu ir smiliumi – suima ir
suspaudžia daiktą (pvz., skalbinių segtuką), perima daiktus iš vienos rankos į kitą. 3 žingsnis:
geriau derina akies – rankos, abiejų rankų, rankų ir kojų judesius
Stebėsiu vaikų sakytinę kalbą. 1 žingsnis. Klausymasis: supranta elementarius kalbinančiojo
klausimus ir prašymus, veiksmų pavadinimus, geba veiksmais atsakyti į klausimus.
Kalbėjimas: vartoja kelis trumpus žodelius objektams, veiksmams įvardyti, norams išsakyti,
palydi juos judesiu. 3 žingsnis. Kalbėjimas: kalba kelių žodžių sakiniais, žodžius derina pagal
giminę, skaičių, linksnį.
Vaikų veikla vyks apvertus stalą bei jo kojas apvyniojus maistine plėvele. Vaikai bus
kviečiami ant plėvelės piešti, tapyti, spalvinti ją. Veikla gali vykti tiek viduje, tiek, esant
geroms oro sąlygoms, lauke. Ugdymo kontekstai bus modeliuojami pasiūlant vaikams paimti
segtukus ir pabandyti juos suspausti ir atleisti, o tai pakartoti kelis kartus. Pabandoma
segtukus prisegti prie plėvelės. Pasiūloma segtukais apsegti visą plėvelės viršutinį kraštą.
Pasidžiaugiama sukurtu meno kūriniu. sukurtais meno kūriniais.
Pedagogas nespaudžia, tačiau nukreipia bei pasiūlo idėjas, pvz su skalbinių segtukais
sugnybti piešimo kempinėles, pasiūlo piešti ant plėvelės, pasiūlyti įlipti ar išlipti iš
„akvariumo“ vidaus ir t.t.
Vaikai įsitraukia į kūrybinį procesą – piešimą su įvairiomis priemonėmis, segtukų segimą.
Vaikams svarbiausias ne rezultatas, daug svarbesnis yra pats kūrybos procesas. Veiklos
rezultatas – ant plėvelės nupiešti bei su segtukai susegti meno kūriniai. Jis įdomus savo
dinamiškumu bei tuo, jog prie galutinio rezultato prisideda visi vaikai – vieni piešimu, kiti
segtukų segimu.
Antroji veikla - judantys voleliai.
Bus stebimas vaikų fizinis aktyvumas. 2 žingsnis: savarankiškai atsistoja, stovi, pasilenkia,
eina į priekį, šoną ir atgal, eina stumdamas ar tempdamas daiktą, bėga tiesiomis kojomis.
Pasuka riešą, apverčia plaštaką delnu žemyn, paima daiktą iš viršaus apimdamas jį pirštais ir kt.
Bus stebima vaikų savivoka ir savigarba. 2 žingsnis: džiaugiasi didėjančiomis savo
galimybėmis judėti, atlikti veiksmus, kalbėtis, tikisi juo besirūpinančio suaugusiojo pritarimo,
palaikymo, pagyrimo.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!