UAB „ZEPTER INTERNACIONAL“ KONKURENTŲ STRATEGIJOS ANALIZĖ
Savarankiškas darbas
TURINYS
LENTELIŲ SĄRAŠAS........................................................................................................................3
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS.....................................................................................................................4
ĮVADAS...............................................................................................................................................5
1.„ZEPTER INTERNATIONAL“ ISTORIJA IR VEIKLA...............................................................6
2. TIKSLINĖS RINKOS APŽVALGA...............................................................................................7
3. ZEPTER KOMPANIJOS KONKURENTAI ...................................................................................9
4. PERSPEKTYVŲ ANALIZĖ.........................................................................................................11
4.1. Makroaplinkos analizė............................................................................................................11
4.2. Klientų analizė.........................................................................................................................11
4.3. Konkurentų analizė..................................................................................................................12
4.4. Įmonės analizė.........................................................................................................................12
5. ZEPTER KOMPANIJOS SSGG ANALIZĖ................................................................................13
6. PRODUKTO PADĖTIS RINKOJE...............................................................................................14
IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS ................................................................................................15
LITERATŪRA IR ŠALTINIAI.........................................................................................................16
ĮVADAS
Tyrimo problema. Išsivysčiusiose šalyse kosmetikos produkcijos paslaugų teikimas
yra aktuali veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir labiausiai besiplėtojančių
ūkio sferų. Sparti kosmetikos paslaugų sferos plėtra būdinga ir Lietuvos ekonomikai. Aukšta
kosmetikos gaminių paslaugų kokybė užtikrina didesnį vartotojų lojalumą, didesnę rinkos dalį,
darbuotojų lojalumą, žemesnius kaštus, mažesnį pažeidžiamumą konkurencinėje kovoje. Netgi
vienos iš šių priežasčių pakanka, kad kosmetikos gaminių paslaugų įmonės siektų aukštesnės
kokybės ir nuolat ją tobulintų.
Kad kosmetikos gaminių paslaugų įmonės veikla būtų sėkminga, ji turi būti orientuota
į vartotoją – vartotojai turi būti tinkamai aptarnauti, jų poreikiai visiškai patenkinti. Nė viena
organizacija negalės sėkmingai konkuruoti rinkoje, jei jos kosmetikos gaminiai ir paslaugos
nepasižymės tuo kokybės lygiu, kokio pageidauja vartotojai. Todėl ypač svarbu išsiaiškinti, kaip
vartotojai vertina Zepter kosmetikos gaminių kokybę.
Temos aktualumas ir naujumas. Žmogaus įsikišimas pakeitė natūralią aplinką.
Vis didėjantis užterštumas ir blogėjančios gyvenimo sąlygos sukelia daug sveikatos problemų.
Gamta atsidūrė pavojuje, o gyvybę suteikiantys oras, saulė, žemė ir vanduo tapo mūsų žudikais.
Zepter kompanija įsitikinusi, kad tik suprantantis vartotojas gali tinkamai pasirinkti ir
nusipirkti reikiamą gaminį, galintį turėti įtakos jo sveikatai.
Zepter gaminiai – tai tarytum tiltas tarp žmonijos ir gamtos. Naudodami šiuos
gaminius vėl galime grįžti prie natūralios ir sveikos gyvensenos.
Tyrimo objektas – Zepter kompanija.
Tyrimo tikslas – įvertinti Zepter kosmetikos gaminių ir paslaugų kokybę
konkuruojančių kosmetikos įmonių atžvilgiu.
Tyrimo uždaviniai:
1.Apibūdinti Zepter parduodamos kosmetikos produktus vartotojų aspektu, trumpai
pristatant Zepter kompaniją ir jos veiklą Lietuvoje.
2.Apžvelgti pagrindinių kosmetikos gaminių vertinimą įtakojančius veiksnius
pagal PEST, SSGG, rinkos sąlygų, konkurentų, klientų ir Zepter įmonės analizes.
Darbo metodika ir priemonės:
Mokslinės literatūros analizė.
Statistinių duomenų analizė.
1.„ZEPTER INTERNATIONAL“ ISTORIJA IR VEIKLA
„Zepter International“ (toliau – Zepter) – tai gerai žinomas šveicariškas prekybinis
ženklas pasaulyje gamintojų tarpe. Istorijos pradžia – 1986 metai, kuomet Philips Zepter įkūrė
tarptautinę kompaniją, kurios šūkis – sveikata ir grožis kasdieniniame gyvenime Tai yra sveikas
gyvenimo būdas, aukštos klasės namų apyvokos gaminiai, jų pristatymas ir pardavimas.
Šiandien Zepter – tai galinga tarptautinė kompanija.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!