UAB „VILROK“ RINKODAROS PLANAS
TURINYS
SANTRAUKA.....................................................................................................................................3
1.ĮMONĖS VEIKLOS CHARAKTERISTIKA ...............................................................................4
2.UAB „VILROK“ MAKRO IR MIKRO APLINKOS ANALIZĖ ................................................4
2.1.Makroaplinkos analizė...........................................................................................................4
2.2.Mikroaplinkos analizė...........................................................................................................5
3.UAB „VILROK“ RINKODAROS KOMPLEKSO ELEMENTAI ..............................................5
4.ĮMONĖS (SSGG) SWOT ANALIZĖ...........................................................................................6
5.RINKODAROS STRATEGINIAI SPRENDIMAI ......................................................................7
6.TIKSLINĖS RINKOS PARINKIMAS.........................................................................................7
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI..............................................................................................................8
NAUDOTOS LITERATŪROS IR ŠALTINIŲ SĄRAŠAS ................................................................9
SANTRAUKA
„Rinkodara apima rinkos analizę, rinkodaros priemones, pardavimų prognozę, analizuoja ir
apibūdina gebėjimus, kurie reikalingi norint vartotojui pateikti paklausią prekę ar paslaugą, aiškina,
kaip teisingai nustatyti kainą, tinkamai parinkti realizavimo kanalus, organizuoti rėmimo
kompleksą. Rinkodara neatsiejama ir nuo rinkotyros, nes norint sėkmingai dirbti rinkoje, kurioje
vyksta visi sandoriai, prekių/ paslaugų pirkimas – pardavimas, investavimas ir kt., reikia tą rinką
pažinti. O tam, kad pažintum, ją reikia ištirti“, taip teigia Rosita Uznienė leidinyje „Rinkodara ir rinkotyra“.
Šiame darbe bus sudaromas UAB „Vilrok“ rinkodaros planas. Ši įmonė siūlo siuntų
pervežimo paslaugą, kuri bus detaliau apibūdinta veiklos charakteristikoje. Taip pat šiame darbe bus
išanalizuota įmonės mikro ir makro aplinka, išnagrinėti rinkodaros komplekso elementai, atlikta
SSGG (SWOT) analizė, pasirinktas rinkodaros strateginis sprendimas ir parinkta tikslinė rinka.
Šio darbo tikslas yra sudaryti įmonės rinkodaros planą, kuris leistų patenkinti vartotojų
poreikius, jiems būtų pasiūlyta tinkama kaina, paslaugos būtų paskirstytos ir žmonės būtų tinkamai
apie jas informuoti. Svarbu yra išnagrinėti įmonės aplinkas, nes tik jas išanalizavus, galima imtis
atitinkamų veiksmų, rinkis tam tikras strategijas.
1.ĮMONĖS VEIKLOS CHARAKTERISTIKA
UAB „Vilrok“ siūlo siuntų pervežimo paslaugą tarp Rokiškio ir Vilniaus miestų. Ši
paslauga, nuo kitų panašių paslaugų skiriasi tuo, kad siuntas kurjeriai išvežios ne tik darbo
dienomis, bet ir savaitgaliais. O įmonės maršrutas unikalus – kelyje tarp Vilniaus ir Rokiškio yra
nemažai miestų, kaimų ir gyvenviečių į kurias ir vešime siuntas. Kadangi maršrutas neapima visos
Lietuvos, o tik dalį jos, mažesnių miestų gyventojai savo siuntas gaus daug greičiau. UAB „Vilrok“
pagal dydį yra laikoma labai maža (mikro), pagal veiklą – paslaugų, pagal ekonominės veiklos rūšį
– transporto įmonė. UAB „Vilrok“ turi tiekėjus ir partnerius, pirkėjus ir konkurentus.
Įmonės misija – įmonė siekia visada laiku ir saugiai pristatyti kliento siuntinį.
Įmonės vizija – UAB „Vilrok“ siekiamybė yra rūpintis darbuotojų ir partnerių gerove, kad
jų darbai maksimaliai pateisintų klientų lūkesčius. Siekiama maksimaliai suderinti darbuotojų ir klientų interesus.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!