UAB „TOPO CENTRAS“ RINKODAROS KOMPLEKSO ANALIZĖ
Rinkodaros savarankiškas darbas
Turinys
Įvadas.........................................................................................................................................................3
1.UAB „TOPO CENTRAS“ TAIKOMŲ RINKODAROS VEIKSMŲ ANALIZĖ .............................4
1.1.Produktas.....................................................................................................................................4
1.2.Kaina...........................................................................................................................................5
1.3.Paskirstymas ir vieta....................................................................................................................5
1.4.Rėmimas......................................................................................................................................6
2.UAB „TOPO CENTRAS“ TIKSLINĖS RINKOS IDENTIFIKAVIMAS IR SEGMENTAVIMAS .
............................................................................................................................................................8
3.UAB „TOPO CENTRAS“ RINKODAROS VEIKSMŲ TOBULINIMAS .......................................9
Išvados.....................................................................................................................................................11
Literatūros sąrašas....................................................................................................................................12
Įvadas
Temos aktualumas. Rinkodara yra svarbi organizacijos valdymo funkcinė sritis, kurioje
būtina stebėti įmonę supančią ir besikeičiančią aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti arba
prie jų prisitaikyti. Tai lengviau padaryti analizuojant įmonės rinkodaros veiksmus, kad visos
organizacijos veikla būtų sėkmingai vykdoma ir nebūtų patiriami nuostoliai.
Darbo tikslas. Atlikti UAB „TOPO CENTRAS“ rinkodaros kompekso analizę.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti UAB „TOPO CENTRAS“ taikomus rinkodaros veiksmus.
2.Identifikuoti UAB „TOPO CENTRAS“ tikslinę rinką.
3.Išnagrinėti rinkodaros veiksmų tobulinimą, atsižvelgiant į aktualius mikro bei makro-aplinkos elementus.
Darbo metodai. Įmonės duomenų ir mokslinės literatūros analizė.
1.UAB „TOPO CENTRAS“ TAIKOMŲ RINKODAROS VEIKSMŲ ANALIZĖ
1.1.Produktas
„Topo centras“ - didžiausias buities technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklas
Lietuvoje, sėkmingai veikiantis jau dvidešimt metų. „Topo centras“ yra vieno didžiausių pasaulyje
prekybos tinklų „Euronics International“ grupės narys. Lietuvoje veikia net 26 „Topo centras“ ir 8
„Euronics” tinklo parduotuvės, išsidėsčiusios 25 miestuose, viena populiariausių šio tinklo parduotuvių
yra įsikūrusi Plungės mieste, adresu Senamiesčio gatvė 1. „Topo centras“ visada siekia būti žingsniu
priekyje, todėl yra klientų mėgstamas dėl plačiausio prekių asortimento, užtikrinto aptarnavimo,
ekspertų konsultacijų ir naudingų paslaugų bei inovatyvių ir įdomių naujausių produktų pristatymų.
Produktas yra visa tai, ką galima pasiūlyti rinkai atkreipti dėmesį, įsigyti, naudoti ar vartoti ir
kas gali patenkinti norą arba poreikį, teigia Kotler P., Armstrong G., Saunders J. ir Wong V. (2003, 462p.).
„TOPO CENTRAS“ savo klientams siūlo ne vieną, o kelias prekių grupes, kurios sudaro prekių asortimentą:
Buitinė technika – skalbyklės, džiovyklės, indaplovės, šaldytuvai, šaldikliai, viryklės,
orkaitės, kaitlentės, gartraukiai, dulkių siurbliai ir jų priedai, maisto ruošimo prietaisai, mikrobangų
krosnelės, automobiliniai šaldytuvai, aukšto slėgio plovimo įrenginiai, rūbų ir avalynės priežiūros
prietaisai, klimato kontrolės technika, kava ir kavos aparatai, chemijos priemonės.
Televizoriai ir garso technika – televizoriai, projektoriai, ekranai, namų kinai, garso
sistemos, vaizdo grotuvai, multi-media grotuvai, nešiojamieji grotuvai, plokštelių grotuvai, muzikiniai
centrai, radijo imtuvai, ausinės, magnetolos, muzikos instrumentai, garso stiprintuvai, diktofonai,
mikrofonai, radijo žadintuvai, tv priedai, aparatūros sujungimas, laidai ir kabeliai.
Kompiuteriai ir planšetės – nešiojamieji kompiuteriai, ipad, planšetės, žaidimų konsolės
ir jų priedai, stacionarūs kompiuteriai, monitoriai, programinė įranga, spausdintuvai ir jų priedai,
skeneriai, piešimo planšetės, išorinės duomenų laikmenos, pelės, klaviatūros, kameros, ausinės,
mikrofonai, kolonėlės, tinklo įranga, nešiojamųjų kompiuterių priedai, planšečių priedai ir aksesuarai,
kompiuterių komponentai, nepertraukiamo maitinimo šaltiniai, srovės lygintuvai, valymo priemonės,
adapteriai ir laidai.
Telefonai, navigacijos, auto įranga – išmanieji, mobilieji telefonai, mobiliųjų telefonų
priedai ir aksesuarai, navigacijos įranga, auto registratoriai, auto aparatūra ir įvairūs prietaisai auto
priemonėms.
Fotoaparatai, kameros – garso ir vaizdo kameros, kompaktiniai, sisteminiai ir
veidrodiniai fotoaparatai, skaitmeniniai rėmeliai, atminties kortelės, kortelių skaitytuvai, objektyvai,
blykstės, žiūronai, fotografijos priedai, foto ir video priedai, žibintuvėliai, laikrodžiai, stalinės lempos.
Sveikata, grožis, sportas – asmeninės higienos priemonės, plaukų ir nagų priežiūra,
veidrodžiai, masažinės vonelės, masažuokliai, termometrai, kraujospūdžio matuokliai, svarstyklės,
kūdikių priežiūros įranga, grožio prietaisai.
Produkto gebėjimas atlikti savo funkcijas: produkto patvarumas, patikimumas, tikslumas,
paprastumas naudotis ir remontuoti lemia produkto kokybę. Įmonė atstovauja pasaulyje gerai žinomas
buities technikos ir elektronikos bendrovių prekės, tokias kaip: „Daewoo“, „Beko“, „Asus“,
„Samsung“, „Panasonic“, „LG“, „Acer“, „Nokia“, „Olympus“, „Nikon“, „Canon“ ir kitas.
Visoms įsigyjamoms prekėms yra suteikiamas garantinis aptarnavimas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!