UAB "TELE2" ĮMONĖS RINKODAROS KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ
TURINYS
ĮVADAS..................................................................................................................................................1
1.ĮMONĖS UAB „TELE2“ CHARAKTERISTIKA.............................................................................2
1.1 Įmonės UAB „Tele2“ rinka.........................................................................................................3
1.2. Įmonės UAB „Tele2“ pagrindinių konkurentų taikomos komunikacijos strategijos.................5
1.3. Įmonės UAB „Tele2“ vartotojų analizė.....................................................................................6
2. ĮMONĖS UAB „TELE2“ RINKODAROS KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ....................................7
2.1. Įmonės UAB „Tele2“ paslaugų pozicionavimas.........................................................................7
2.2.Įmonės UAB „Tele2“ paslaugų dabartinė kūrybinė strategija .....................................................8
2.3.Įmonės UAB „Tele2“ rinkodaros komunikacijos komplekso elementai......................................8
3. PROBLEMINIŲ SRIČIŲ IDENTIFIKAVIMAS .............................................................................10
IŠVADOS...............................................................................................................................................13
ĮVADAS
Šiuolaikinis gyvenimas neįsivaizduojamas be lengvai suprantamų ir paprastai naudojamų
telekomunikacinių paslaugų. Mobilumas tapo neatsiejama kasdieninio gyvenimo dalimi, o mobilusis
telefonas šiandien yra ne tik bendravimo priemonė, bet ir žinių, pramogų šaltinis, įrankis pasiekti
elektroninį paštą ar naudotis mobiliąja bankininkyste. Lietuvoje yra trys, gerai žinomos mobiliojo ryšio
paslaugas teikiančios įmonės: UAB „Omnitel“, UAB „Bitė“ ir UAB „Tele2“. Darbe bus analizuojama
UAB „Tele2“. UAB „Tele2“ siūlo įvairiausių paslaugų, kad klientai visais atvejais galėtų naudotis
modernaus bendravimo privalumais.
Temos aktualumas - svarbiausias aspektas, kaip savo paslaugas pateikti vartotojui, kad
pritrauktų kuo daugiau klientų. UAB „Tele2“ naudoja mažiausios kainos strategiją, ir tai yra akcentuojama
per rinkodaros komunikacijų rūšis – reklamą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene bei asmeninį
pardavimą. Deja, šiais laikais visi (arba beveik visi) mano esantys reklamos kūrimo specialistai. Tačiau
reklama neturi patikti. Ji turi „parduoti“ prekę.
Darbo problema. Dabar vartotojų lojalumas ir jo formavimas yra suprantamas, kaip esminis
daugelio įmonių tikslas, garantuojantis sėkmingą konkuravimą besikeičiančiame verslo pasaulyje. Tačiau
oligopolinėje Lietuvos mobilaus ryšio paslaugų operatorių rinkoje vartotojų pritraukimas ir išlaikymas
įmonėms yra nelengvas uždavinys, nes tai procesas, nuolat reikalaujantis atitinkamų rinkodaros ir
technologinių sprendimų priėmimo. Dėl vyraujančios aštrios konkurencijos ir didėjančios mobiliojo
telefono ryšio aktyvių abonentų skvarbos, mobilaus ryšio paslaugų operatoriams naujų abonentų
pritraukimo galimybės tampa ribotesnės, todėl pagrindinis uždavinys - išlaikyti esamus klientus ir perimti
dalį rinkos iš konkurentų analizuojant veiksnius, kurie sąlygoja mobilaus ryšio paslaugų vartotojų
lojalumą.
Darbo objektas. UAB „Tele2“ rinkodaros komunikacijos analizė.
Darbo tikslas. Atlikti UAB "Tele2" įmonės rinkodaros komunikacijos analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti įmonės charakteristiką aptariant konkurentų taikomas komunikacijos strategijas;
2. Išanalizuoti vartotojų segmentą;
3. Apibudinti įmonės komunikacijos ir pozicionavimo principus;
4. Atlikti probleminių sričių identifikavimą.
Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros, bei UAB „Tele2“ statistinių duomenų ir straipsnių
analizė.“ pasiūlymus.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!