Darbo informacija

  •   Vadyba, Tyrimai
  • DOC failas, 1,187 KB
  •  15 psl., (1562 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

UAB "Tele2" įmonės komunikacijos žinutės kūrimas, remiantis empirinio tyrimo rezultatais

9 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Tyrimai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 15 psl., (1562 ž.)
Vertinimas:
9 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

UAB "TELE2" ĮMONĖS KOMUNIKACIJOS ŽINUTĖS KŪRIMAS, REMIANTIS EMPIRINIO TYRIMO REZULTATAIS

TURINYS
ĮVADAS 3
1. Tyrimo imties dydžio nustatymas 4
2. Tyrimo duomenų analizė ir interpretacija 4
3. UAB "Tele2" rinkodaros komunikacijos žinutės parengimas 11
IŠVADOS 13
Tyrimo anketa 14

ĮVADAS
Tyrimo tikslas: išsiaiškinti kokie UAB „Tele2“ sprendimai leistų vartotojams rinktis šį mobilaus
ryšio tinklą ir atsisakyti konkuruojančių bendrovių paslaugų.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti į ką labiausiai vartotojas atkreipia dėmesį rinkdamasis mobilaus ryšio
operatorių.
2. Apibūdinti konkuruojančių bendrovių vartotojų požiūrį į „Tele2“ mobilaus ryšio
paslaugų teikėją.
3. Nustatyti vartotojų, kurie nesinaudoja „Tele2“ paslaugomis, keliamus reikalavimus, kurie
padėtų apsispręsti renkantis mobilaus ryšio operatorių.
Tyrimo metodai:
Tyrimui atlikti buvo pasirinktas anketinės apklausos metodas. Anketoje pateikti 6
klausimai, kuriais buvo siekiama nustatyti vartotojų požiūrį į mobilaus ryšio operatorius
Lietuvoje. Tuo tarpu likusieji klausimai turėjo atskleisti potencialių klientų nuomonę apie UAB
„Tele2“ veiklą ir jos tobulinimą.
Siekiant, kad tyrimo rezultatai būtų tikslesni ir nešališki, apklaustoji grupė žmonių
priklausė segmentui, kuris nesinaudoja UAB „Tele2“ paslaugomis. Tai padės išvengti netikslinės
auditorijos, bei galimų rezultatų iškraipymų. Respondentai buvo pasirinkti pagal amžiaus grupę
(t.y. nuo 35-55 metų). Ši amžiaus grupė pasirinkta todėl, kad šiame segmente yra daug verslo
klientų, kuriuos kaip žinia, mobilaus ryšio paslaugomis aprūpina „Omnitel“. Tyrimas turėtų
atskleisti kaip būtent šią rinkos dalį pervilioti į UAB „Tele2“.

1. Tyrimo imties dydžio nustatymas
Kadangi pagal rastus statistinius demografinius Lietuvos gyventojų duomenys 15-64m.
amžiaus gyventojai sudaro 69,6% visų Lietuvos gyventojų iš 3 555 179 (2009 m.
apskaičiavimai), gauname, kad potencialiai tinkančių apklausai respondentų skaičius yra 2 474
404.
Imties nustatymui (n) buvo naudojama Paniotto formulė.
Paniotto formulė: n = 1/ ( Δ2+1/N)
Tyrimo imčiai skaičiuoti pasirinkta 5% paklaida. (Δ = 5%), N reikšmė = 2 474 404
n = 1/((0,05)2+1/2 474 404) = 399,935 ≈ 400 respondentų
Skaičiavimai parodė, kad imant 5% paklaidą, reikalingas respondentų skaičius patikimiems
tyrimo rezultatams gauti yra 400. Tyrime dalyvavo 25 respondentai. Remiantis šiuo skaičiumi,
skaičiuojama dabartinė paklaida.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus