UAB „TAVO PICA“ ĮMONĖS RINKODAROS ANALIZĖ
Rinkodaros projektinis darbas
TURINYS
ĮVADAS........................................................................................................................3
1. VERSLO IDĖJA......................................................................................................4
2. RINKODAROS KOMPLEKSO PROGRAMOS ELEMENTAI .......................5
3. VARTOTOJO ELGESIO FAKTORIAI ...............................................................6
4. VARTOTOJŲ RINKOS SEGMENTAVIMAS ....................................................7
5. RINKODAROS TYRIMAS ....................................................................................9
6. RINKODAROS APLINKA ..................................................................................18
6.1. Mikroaplinka.........................................................................................................................18
6.2. Makroaplinka........................................................................................................................18
7. KONKURENTŲ ANALIZĖ .................................................................................21
8. PREKĖS POLITIKA............................................................................................23
8.1. Prekių charakteristikos.........................................................................................................23
8.2 Prekių identifikavimo ir įpakavimo elementai....................................................................24
9. KAINŲ POLITIKA...............................................................................................25
10. PATEIKIMO POLITIKA..................................................................................26
11. RĖMIMO POLITIKA........................................................................................27
11.1. Rėmimo veiksmai ir priemonės..........................................................................................27
11.2. Rėmimo biudžetas...............................................................................................................27
11.3. Pozicionavimo žemėlapis....................................................................................................28
IŠVADOS...................................................................................................................30
LITERATŪRA..........................................................................................................32
PRIEDAI....................................................................................................................33
ĮVADAS
Rinkodara – mokslinėse literatūrose apibūdinama, kaip poreikių nustatymo ir jiems
tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, kuris padeda pasiekti individo ar
organizacijos tikslų. Kiekviena įmonė yra suinteresuota išleisti į rinką naujesnę bei praktiškesnę
prekę nei kitų įmonių, o be rinkodaros procesų, įmonė neįstengtų tinkamai įsitvirtinti Lietuvos
rinkoje, kurioje vyrauja didelė konkurencija. Taikant rinkodaros priemones, įmonė turi išsiaiškinti
ar jos teikiama prekė tenkins vartotojų poreikius bei jų norus, ar jie įstengs įsigyti prekę bei
galiausiai – ar įmonė gaus pelną teikdama naują prekę rinkai.
Darbo tikslas – atlikti įsivaizduojamo UAB „TavoPica“ įmonės verslo modelio rinkodaros analizę.
Darbo uždaviniai:
1.Pateikti verslo idėją.
2.Išanalizuoti rinkodaros komplekso programos elementus ir išrinkti įmonės orientaciją.
3.Išnagrinėti vartotojo elgesio faktorius.
4.Sudaryti vartotojų rinkos segmentavimą.
5.Atlikti rinkos tyrimą.
6.Apibūdinti rinkodaros aplinką.
7.Atlikti konkurentų analizę.
8.Nustatyti prekės politiką.
9.Sudaryti kainos politiką.
10.Išskirti pateikimo politiką.
11.Apibūdinti rėmimo politiką.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir kitų informacinių šaltinių analizė, kiekybinio
rinkos tyrimo analizė, grafinis rezultatų pateikimas.
1. VERSLO IDĖJA
Pica – tai vienas iš greito maisto patiekalų, kuris yra populiarus šiuolaikinėje
visuomenėje. Kiekvienam mieste ar net kiekviename rajone yra kavinių, restoranų ar net kioskų,
kuriuose yra gaminamos picos tiems, kurie skuba, nori greitai ir pigiai pasisotinti. Kiekvienas picos
gamintojas stengiasi pagaminti kokybiškesnę, originalesnią picą, kad išsiskirti iš kitų konkurentų.
Vilniaus mieste, picų gamintojų yra apstu, tad rinka yra pakankamai konkurencinga.
Vieni išsiskiria dėl savo pavadinimo, kiti dėl kokybės ar asortimento įvairove. Šioje rinkoje sunku
įsitvirtinti, tad svarbu pateikti vartotojams naują ir kokybišką prekę siekiant pasiekti įmonės tiklų.
Nauja įmonė, siekiant išsiskirti iš kitų konkurentų, gamins tokias picas, kurios būtų tik
iš ekologiškų produktų ir žinoma, įvairių rūšių, jog kiekvienas klientas išsirinktų sau norimą ir
tinkamą. Šiuolaikiniame pasaulyje plačiai yra nagrinėjama ekologijos tema, kur yra pabrėžiama
sveika mityba. Dauguma, kurie stengiasi palaikyti sveiką gyvenseną, stengiasi rinktis produktus ar
gaminius iš ekologiškų produktų. Dažniausiai picos yra gaminamos iš įprastų produktų, dėl kainos,
nes ekologiški produktai yra brangesni, nes kuo kokybiškesnė prekė, tuo jos kaina didesnė.
2. RINKODAROS KOMPLEKSO PROGRAMOS ELEMENTAI
Rinkodaros kompleksas – tai tam tikri veiksmai ir sprendimai, kuriais siekiama
patenkinti vartotojų poreikius bei pasiekti įmonės tikslus. Rinkodaros kompleksą sudaro šie
elementai: prekė, kaina, tiekimas ir rėmimas. UAB „TavoPica“ rinkodaros komplekso elementai
pateikti 1 lentelėje.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!