Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

UAB „SAUDINGOS AUTOTRANSPORTAS“ KONKURENCINGUMAS

9.8 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 49 psl., (9561 ž.)
Vertinimas:
9.8 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
ĮVADAS 3
1. KONKURENCINGUMO IR JO MODELIŲ TEORINĖ ANALIZĖ 6
1.1.Konkurencijos samprata ir konkurencingumo esmė 6
1.2. Konkurencingumo vertinimo modeliai bei kryptys 8
1.3. Konkurencingumą lemiantys veiksniai 13
1.4 Įmonės konkurencingumo didinimo sprendimai 15
1.5 SSGG analizė 18
2. UAB „SAUDINGOS AUTOTRANSPORTAS“ KONKURENCINGUMO VERTINIMAS .20
2.1. Tyrimo metodika 20
2.2. Įmonės veiklos pristatymas 22
2.3. Tyrimo rezultatai 23
2.3. UAB „Saudingos autotransportas“ SSGG analizė 32
IŠVADOS 33
LITERATŪROS SĄRAŠAS 34

ĮVADAS
Temos aktualumas. Įmonei, vykdančiai įvairaus pobūdžio veiklas, greitai ir nenuspėjamomis
sąlygomis bei su didžiule konkurencija, privalu priimti pagrįstus, adekvačius ir efektyvius
sprendimus. Dėmesys turi būti sukoncentruotas ne tik į išorės pokyčius, bet ir į savo vidinę ir
ilgalaikę strategiją. Dėl greitos išorinės aplinkos pokyčių situacijų kaita turi būti taikoma realiu
laiku ir atsižvelgiant į išorės veiksnių esamą situaciją. Transportavimas bei logistika yra viena iš
priemonių, užtikrinančių verslo plėtrą ir visuomenės vystymąsi (Stroh, Michael, 2022). Sėkmingai
vykdant įmonei savo veiklą, būtina turėti tinkamą veiklos strategiją ir būti susikoncentravus ties
tikslų siekimu, kurie turi būti užbrėžti vadovaujantis esama situacija. Verslo sėkmė priklauso ir nuo
tinkamo savo konkurentų įvertinimo, spragų žinojimo ir mokymosi iš kitų klaidų, todėl įmonės
tyrimai turėtų būti skirti konkurentų ir rinkos, plėtros tendencijų stebėjimams ir tinkamam šių žinių
panaudojimui. Šiuo konkurencingu laikotarpiu įmonės savo veiklos sėkmę gali užtikrinti tik
įgydamos konkurencinį pranašumą prieš kitas to paties spektro įmones. Kiekvienai transporto ir
ekspedijavimo paslaugas teikiančiai įmonei yra aktualu veiklos galimybių gerinimo priemonių
identifikavimas ir gerinimo priemonių paieška, kas ir užtikrintų konkurencinį pranašumą bei
palengvintu darbą.
Temos naujumas. Logistiką vertinant kaip konkurencingumą didinantį veiksnį, reikia turėti
omenyje, kad logistikos valdymo sprendimų įgyvendinimo rezultatai turi įtakos funkcinėms prekių
judėjimo sąnaudoms ir pajamoms iš prekių pardavimo. Atsižvelgiant į tai, aktualizuojamas
uždavinys surasti būdą, kuris adekvačiausiai atspindėtų logistikos kaštus prekių tiekimo grandinėje
bei identifikuoti rodiklius, rodančius logistikos ryšį su pagrindiniais įmonių ekonominiais ir
finansiniais rodikliais. Konkurencingumas logistikos srityje visada buvo susijęs su pristatymo laiku.
Visų pirma, ciklas nuo užsakymo iki pristatymo buvo laikomas pagrindiniu klientų aptarnavimo
proceso elementu siekiant konkurencingumo. Tačiau įmonės dabar vis dažniau supranta, kad būdas,
kuriuo „laikas“ valdomas visoje logistikos sistemoje – nuo medžiagų įsigijimo iki apmokėjimo už
parduotas prekes gavimo – yra pagrindinis konkurencinį pranašumą lemiantis veiksnys.
Sutrumpėjus bendram logistikos terminui, ne tik sumažinamas nebaigtas darbas ir atsargos, bet ir
žymiai padidėja reagavimas į rinkos reikalavimus ir lankstumas. O tokius statistinius tyrimus atlieka
tokie mokslininkai kaip Andreas Otto (2019) ir Michael Tracey (2021), kurie analizuoja, kiek
konkurencingumas yra svarbus norint būti pirmuoju logistikos žaidėju.
Časo (2000), Dagilienės (2012) bei Išoraitės (2011) išleistos publikacijos ir daugelio tyrimų
gausa leidžia suprasti, kad domėjimasis konkurencingumu yra aktualus, neretai ir atskirais
subjektais. Autorių teigimu, konkurencingumas aktualus nagrinėjant ir atskiras šakas, tokias kaip
ūkio šakas, atskirus įmonių padalinius ir pan. Konkurencingumo tyrimas įmonėje nebuvo atliktas
per pastaruosius 10 metų, todėl konkurencingumo analizė šiai įmonei būtų aktuali. Su šiuo metu
vykdoma plėtra kitų šalių rinkose, įmonė skiria dėmesį ir įsiliejimui į jas. Tyrimas parodytų esamas
spragas, žinomas ir nežinomas problemas įmonės viduje. Analizė skirta padidinti įmonės
konkurencingumą tarp esamų Lietuvos logistikos įmonių.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus