Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė

9.1 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 13 psl., (1875 ž.)
Vertinimas:
9.1 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė
Rinkodaros dalyko seminarinis darbas

Turinys
Turinys.......................................................................................................................................2
Įvadas.........................................................................................................................................3
1.UAB „Rimi Lietuva“ veikla...............................................................................................4
1.1.Kas yra UAB „Rimi Lietuva“?.......................................................................................4
1.2.Prekybos tinklo „Rimi“ istorija...................................................................................4
2.UAB „Rimi Lietuva“ veiklos analizė.................................................................................5
2.1.„Rimi“ prekės ženklas.................................................................................................5
2.2.“Rimi” kainodara.........................................................................................................6
2.3.„Rimi“ siūlomi produktai............................................................................................7
2.4.„Rimi“ paskirstymas ir rėmimas.................................................................................9
2.5.Konkurentai ir SSGG................................................................................................10
Išvados......................................................................................................................................12
Literatūra..................................................................................................................................13

Įvadas
Rinkodara – tai viena svarbiausių verslo planavimo dalių, apimanti didelę dalį pelnui
didinti skirto proceso ir pelningos ateities planavimą. Rinkodarą sudaro 3 pagrindinės dalys:
rinkos analizė, rinkodaros priemonių rinkinys bei pardavimų prognozė. Nagrinėjant vienos ar kitos
įmonės rinkodarą, svarbiausia atsižvelgti į rinkodaros kompleksą, t.y. kainodarą (kainų nustatymas,
keitimas), prekę (viskas, kas tenkina vartotojų poreikius), prekių paskirstymą (prekių judėjimas;
logistika) bei rėmimą (įvairūs prekių pirkimo skatinimo ir informavimo apie tas prekes veiksmai).
Rinkodaros veiklos analizė atliekama siekiant apibūdinti bei išsiaiškinti kokios strategijos, metodai
naudojami vartotojų pritraukimui bei pelno padidinimui.
Tyrimo objektas: UAB „Rimi Lietuva“.
Darbo tikslas: ištirti prekybos tinklo „Rimi“ rinkodarinę veiklą.
Darbo uždaviniai:
1.Apibūdinti UAB „Rimi Lietuva“ įmonę bei su ja susijusią veiklą;
2.Išnagrinėti ir pateikti įmonės rinkodaros veiklos analizę bei išvadas.

1.UAB „Rimi Lietuva“ veikla
1.1.Kas yra UAB „Rimi Lietuva“?
Rimi Lietuva“ mažmeninės prekybos tinklas sukurtas patenkinti įvairiausius klientų
poreikius ir kuo geriau juos aptarnauti. Lietuvoje veikia kelių tipų „Rimi“ prekybos centrai:
„Rimi Hypermarket“ – modernūs prekybos centrai, kuriuose dera patogumas ir ypač
didelis prekių pasirinkimas. Jie skirti pirkėjams, kurie visų pirma vertina kokybę ir yra
neabejingi naujovėms. Lietuvoje veikia 15 „Rimi Hypermarket“.
„Rimi“ („Supermarket“) – prekybos centrai šalia Jūsų namų. Čia užsukti galite nors
ir kelis kartus per dieną – jie visada pakeliui. Juose rasite viską, ko reikia jūsų buičiai
– šviežiausius kasdieninius maisto produktus bei platų pramoninių prekių asortimentą.
Šiuo metu Lietuvoje kviečia užsukti 21 „Rimi“ („Supermarket“) prekybos centrų.
1.2.Prekybos tinklo „Rimi“ istorija
„Rimi Lietuva“ istorija prasidėjo 1995 m. įkūrus bendrovę „Ekovalda”. 1999 m.
Švedijos kompanija “ICA AB”, mažmeninės prekybos rinkos lyderė Šiaurės šalių regione,
įsigijo bendrovės 50 proc. bendrovės akcijų. O jau po metų buvo atidaryta pirmasis „Rimi“
(„Supermarket“) prekybos centras.
Startas buvo sėkmingas ir jau 2001 m. atidarytas didesnis savo plotu bei prekių
asortimentu pirmasis prekybos centras „Hyper Rimi“. 2002 m. birželį Švedijos kompanija
“ICA AB” įsigijo bendrovės „Ekovalda“ 100 proc. valdymo kontrolę.
2002 m. gruodį šalies mažmeninės prekybos srityje atsiranda naujas vardas - „Rimi
Lietuva“, o jau 2003 m. atidaromas naujos koncepcijos modernus prekybos centras „Rimi
Hypermarket“. Po dvejų metų – 2004-aisiais – visi prekybos centrai „Hyper Rimi“
rekonstruojami į „Rimi Hypermarket“, tais pačiais metais pirmasis „Rimi Hypermarket“ duris
atveria Kaune.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus