„UAB MEDIASHOP“ RINKODAROS KOMPLEKSO ANALIZĖ
Rinkodaros savarankiškas darbas
Turinys
Įvadas.........................................................................................................................................................3
1.UAB „MEDIASHOP“ TAIKOMŲ RINKODAROS VEIKSMŲ ANALIZĖ ...................................4
1.1.Produktas.....................................................................................................................................4
1.2.Kaina...........................................................................................................................................4
1.3.Paskirstymas ir vieta....................................................................................................................5
1.4.Rėmimas......................................................................................................................................6
2.UAB „MEDIASHOP“ TIKSLINĖS RINKOS IDENTIFIKAVIMAS IR SEGMENTAVIMAS ......8
3.UAB „MEDIASHOP“ RINKODAROS VEIKSMŲ TOBULINIMAS .............................................9
Įvadas
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo
stebėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti arba prie jų
prisitaikyti. Tai lengviau padaryti analizuojant įmonės rinkodaros veiksmus.
Darbo tikslas. Atlikti UAB „MEDIASHOP“ rinkodaros kompekso analizę.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti UAB „MEDIASHOP“ taikomus rinkodaros veiksmus.
2.Identifikuoti UAB „MEDIASHOP“ tikslinę rinką.
3.Išnagrinėti rinkodaros veiksmų tobulinimą, atsižvelgiant į aktualius mikro bei makro-aplinkos
elementus.
Darbo metodai. Įmonės duomenų analizė, mokslinės literatūtos analizė.
1.UAB „MEDIASHOP“ TAIKOMŲ RINKODAROS VEIKSMŲ ANALIZĖ
1.1.Produktas
UAB „Mediashop“ – viena didžiausių buitinės elektrotechnikos ir kompiuterinės įrangos
prekybos įmonių Lietuvoje, vykdanti mažmeninę ir elektroninę prekybą. Tai jauna, šiuolaikiška, nuolat
auganti ir tobulėjanti įmonė, turinti didžiausią Lietuvoje siūlomų prekių įvairovę – per 19 000 prekių
pavadinimų. Bendrovei priklauso vienas moderniausių prekybos tinklų Baltijos šalyse
ELEKTROMARKT, kuris turi 14 parduotuvių, 9 didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Parduotuvėse
prekių asortimentas yra pakankamai didelis, skirtas patenkinti norus pačio išrankiausio vartotojo. Visos
prekės yra paskirstytos pagal grupes:
TV, garso ir vaizdo technika – tai televizoriai, vaizdo atkūrimo technika, video
aparatūros priedai, nešiojama garso technika, namų kinas, muzikiniai centrai, HI-FI ir HI-END,
automobilinė technika ir audio-aparatūros priedai.
Foto prekės – vaizdo kameros ir fotoaparatai.
Buities technika – šaldytuvai, skalbyklės, džiovyklės, viryklės, indaplovės, smulki
buities technika, maisto ruošimo technika, asmeninio naudojimo technika, įmontuojama technika.
Telefonai - laidiniai, bevieliai, mobilieji telefonai, telefaksai ir radijo stotelės.
Kompiuterinė technika – stacionarūs, nešiojamieji, delniniai kompiuteriai, monitoriai,
skeneriai, spausdintuvai, kompiuteriniai žaidimai ir įvairūs komponentai: pelės, kolonėlės, atmintis ir
panašiai.
Prekės vartojamąją vertę lemia jos kokybė. Kadangi, bendrovė atstovauja pasaulyje žinomas
kompanijas, kaip: „LG“, „Philips“, „SONY“, „Samsung“, „Panasonic“, „Sharp“, „JVC“, „Apple“,
„Whirlpool“, „Ariston“, „Indesit“ ir kitas, gaminių kokybė yra labai aukšta ir visoms prekėms
suteikiama kelerių metų garantiją.
Visos parduotuvėje parduodamos prekės yra visiškai naujos, nenaudotos ir įpakuotos
originalioje pakuotėje.
1.2.Kaina
Kaina - tai dar vienas rinkodaros komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus,
susijusius su kainų nustatymu ir keitimu. Sprendimai dėl kainos efektyviausi tada, kai suderinami su
kitais rinkodaros komplekso elementais (preke, paskirstymu ir rėmimu).
Kadangi UAB „MEDIASHOP“ parduoda buitinės elektrotechnikos ir kompiuterinės įrangos
poreikius tenkinančias prekes, kurios yra aukštos kokybės ir pagamintos iš brangių žaliavų, prekių
kainos yra aukštos. Įmonė įvertina paklausą ir išlaidas atsižvelgdama į įvairius kainų lygius,
konkurentų kainas ir nustato kainą, kuri garantuoja maksimalų pelną. Švenčių, kurių metu
dovanojamos dovanos, laikotarpiu taikomos nuolaidos.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!