UAB "MAXIMA GRUPĖ " GAMINAMOS PRODUKCIJOS "MAXIMA FAVORIT" PRODUKTŲ ANALIZĖ IR EKSPORTO Į NORVEGIJA GALIMYBĖS
Tarptautinės rinkodaros praktinė užduotis
ĮVADAS
Šiuolaikinėje aplinkoje prekybos įmonėms siekiant didinti savo pelną, reikia išnaudoti
visas turimas galimybes. Dažniausiai naudojamas ir populiarėjantis pelno didinimo būdo
pasirinkimas - skverbimasis į užsienio rinkas.
Eksporto į užsienio rinkas procesas yra rizikingas ir reikalauja kruopštaus ištirtumo.
Dažnu atvejų rengiamas rinkodaros strategijos planas tarptautinei plėtrai. Yra svarbu ištirti
visas galimas kliūtys, kurios išaiškėja tiriant tarptautinės rinkodaros vidinę ir išorinę aplinkas.
Produktų įvedimas į tarptautinį lygi apima gilią kainos, rėmimo bei paskirstymo
strategijų analizę. Rinkodaros komplekso elementų strategijų formavimas yra sėkmes
užtikrinimo garantija.
Darbo objektas. MAXIMA FAVORIT produkcijos eksporto į Norvegiją galimybės.
Darbo tikslas. Išanalizuoti potencialią UAB „MAXIMA“ FAVORIT produkcijos eksporto rinką.
Darbo uždaviniai:
1.Išnagrinėti Norvegijos makroaplinką: geografinius, socialinius, kultūrinius ir
ekonominius veiksnius.
2.Išanalizuoti rinkodaros kompleksą ir pasiūlyti strateginį planą kiekvienam elementui.
3.Apibūdinti UAB „MAXIMA“ veiklą.
4.Išanalizuoti konkurentus Lietuvos ir Norvegijos rinkose.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros, straipsnių, interneto šaltinių analizė.
TURINYS
ĮVADAS......................................................................................................................................2
1. Geografinė padėtis ..................................................................................................................4
2. Socialinė-kultūrinė aplinka......................................................................................................4
3. Ekonominė ir politinė aplinka..................................................................................................5
4. Demografinė aplinka................................................................................................................7
5. Įmonės, rinkos ir konkurentų analizė.......................................................................................8
6. Siūlomos eksportui produkcijos pristatymas ir aktualumo pagrindimas..................................9
7. Rinkodaros komplekso elementų strategijos formavimas......................................................12
7.1 Rinkodaros komplekso elementas paskirstymas.......................................................12
7.2 Rinkodaros komplekso elementas kaina...................................................................13
7.3 Rinkodaros komplekso elementas rėmimas..............................................................15
IŠVADOS..................................................................................................................................17
LITERATŪRA...........................................................................................................................18
1. Geografinė padėtis
Norvegija yra valstybė Šiaurės Europoje, Skandinavijos pusiasalio vakarinėje ir
šiaurinėje dalyje. Pietvakariuose Norvegijos krantus skalauja Šiaurės jūra, pietuose –
Skagerakas, vakaruose – Šiaurės Atlanto vandenynas (Norvegijos jūra), šiaurės rytuose –
Barenco jūra. Rytuose Skandinavijos kalnai Norvegiją skiria nuo Švedijos, o šiaurės rytuose ji
ribojasi su Suomija ir Rusija. Palei pakrantę yra apie 150 000 salų ir salelių. Norvegijai taip pat
priklauso Svalbardo salynas ir Jan Majeno sala, Lokių s. bei Atlanto pietuose esanti Buvė s.
Šalis nutįsusi iš šiaurės į pietus 1752 km siaura juosta. Didžiausias Norvegijos plotis – 434 km,
o mažiausias – tik 6,3 km. Norvegijoje yra labiausiai į šiaurę nutolęs Europos žemyno kyšulys
– Niordkiūras. Apie 1/3 Norvegijos teritorijos yra į šiaurę nuo poliaračio. Šalies pavadinimas
kilo iš žodžių Nord vegr („kelias į šiaurę“). Valstybės plotas – 324 219 km², gyventojų sk. – 4
316 000. Sostinė – Oslas.
Norvegija sausumoje ribojasi su trimis valstybėmis: 1 619 km ilgio su Švedija, 727 km
su Suomija ir 196 km su Rusija. Valstybės krantus skalauja Barentso jūra, Šiaurės jūra,
Norvegų jūra. Norvegijos kraštovaizdžiui būdingos kalnų grandinės ir giliai į krašto gilumą
įsirėžiantys fjordai. Sognės fjordas yra didžiausias ir ilgiausias fjordas Norvegijoje ir antrasis
pagal ilgį pasaulyje (po Skorsbio fjordo).
Norvegija yra labai kalnuota šalis. 26 kalnų viršūnės yra virš 2 300 metrų aukščio. Aukščiausia
iš jų yra Galhiopigenas (norv. Galdhøpiggen). Jos aukštis siekia 2 469 metrus. Galhiopigenas
yra ne tik aukščiausia Norvegijos, bet ir Skandinavijos viršūnė, esanti Jutunheimeno kalnyne.
25 000 km. ilgio Atlanto vandenyno pakrantė (su salomis 80 000 km.) yra išraižyta giliu
įlankų, kurios sūrų jūrų vandenį nuneša labai toli į šalies gilumą. Be fjordų ir salų pakrantės
ilgis siekia 2 650 km.
Norvegijos klimatas subarktinis, jūrinis ir kontinentinis. Jį švelnina šiltoji Norvegijos
srovė (Š. Atlanto srovės atšaka). Vasaros vėsios, vėjuotos, pajūryje dažni lietūs ir stiprūs vėjai.
Aukštikalnėse klimatas labai atšiaurus. Ten ištisus metus išsilaiko sniegas, yra ledynų (~5000
km²), kurie užima apie 1 % Norvegijos ploto. Kritulių iškrinta 300-3000 mm per metus.
2. Socialinė-kultūrinė aplinka
Kiekviena šalis turi savo papročius, taisykles bei draudimus. Todėl svarbu žinoti, kaip
vartotojai užsienyje reaguoja į vienas ar kitas prekes, kaip jomis...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!