Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

UAB ,,KRISTIANA” RINKODAROS VERTINIMAS

9.3 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Savarankiški darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 7 psl., (1448 ž.)
Vertinimas:
9.3 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

UAB ,,KRISTIANA” RINKODAROS VERTINIMAS
Rinkodaros savarankiškas darbas

Įvadas
Temos aktualumas
Lietuviai dažniausiai kosmetiką perka didžiuosiuose prekybos centruose, tačiau kasmet jie
daugiau išleidžia ir prabangiai kosmetikai. Šių produktų pardavėjai siūlo geresnį – asmeninį,
profesionalų – aptarnavimą, todėl prekybos tinklų jie nelaiko savo konkurentais.
Prabangios kosmetikos naudojimas daugiausia auga dėl parfumerijos, o jai daugiau išleisti
imta, kai Lietuvos rinkoje atsirado pigiau nei rinkoje žinomus prekės ženklus siūlantis parduotuvių
tinklas. Parfumerija ir kosmetikos produktais prekiaujanti bendrovė „Kristiana“ valdo sparčiai
augantį mažmeninės prekybos tinklą. Dėl dinamiškos plėtros įmonei vis sunkiau užtikrinti tinkamą
verslo procesų valdymą bei kokybišką klientų aptarnavimą. Prekybos įmonių plėtra tampa
rizikingesnė, problemos su kuriomis susiduria įmonė, darosi kompleksiškesnės, apima vis daugiau
reiškinių ir procesų. Visa tai kelia naujus, didesnius reikalavimus prekybos įmonių valdymui ,
reikalauja iš įmonių vadovų ir specialistų naujoviško mąstymo, kūrybiškumo ir netradicinių
veiksmų, tinkamo teorinio pasirengimo. Sprendžiant šiuos uždavinius, ypatingai svarbus vaidmuo
tenka rinkodarai- įmonės valdymo rinkoje koncepcijai, kurios esmė- orientavimasis į vartotojus.
Darbo tikslas: įvertinti AB „Kristiana“ rinkodarą.
Uždaviniai:
1.Išnagrinėti UAB ,,Kriastiana“ išorinę aplinką;
2.Aprašyti UAB „Kristiana“ rinką;
3.Aprašyti artimiausių 3 konkurentų rinkodaros veiksmus;
4.Aprašyti UAB „Kristiana“ veiksmus Lietuvos rinkoje;
5.Suplanuoti rinkodaros rėmimo biudžetą pagal siūlomas rinkodaros priemones
UAB „Kristiana“ rinkodaros veiklai tobulinti.

1. UAB ,,Kriastiana“ išorinė aplinka
Išorinė aplinka smarkiai įtakoja privatų verslą, kiekvienas veiksnys yra savaip svarbus ir
konkrečiai paveikia verslą. Taigi šią, kaip ir kitas įmones veikia makroaplinka ir mikroaplinka.
Kiekvienos įmonės veiklai didelį poveikį turi tokie makroekonominiai veiksniai kaip
bendra šalies ekonominė būklė, jos plėtros lygis. Nuo jų didesniu ar mažesniu mastu priklauso
gyventojų perkamoji galia, jų elgsena rinkoje, prekių paklausa ir jų pardavimas. Visa tai labai
svarbu bendrovės marketingo veiklai.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus