UAB „GŽ.“ rinkodaros projektinis darbas
TURINYS
ĮVADAS...............................................................................................................................................3
1. RINKODAROS KOMPLEKSAS .................................................................................................4
2. RINKOS TYRIMAS......................................................................................................................5
3. MIKROAPLINKOS ELEMENTAI ...........................................................................................14
4. MAKROAPLINKOS ELEMENTAI ..........................................................................................15
5. VARTOTOJO ELGSENA ...........................................................................................................17
6. KONKURENTŲ ANALIZĖ ........................................................................................................18
7. RINKOS SEGMENTAVIMAS………………………………………………………………...19
8. PREKĖS POLITIKA...................................................................................................................21
9. KAINOS POLITIKA...................................................................................................................22
10. PATEIKIMO POLITIKA .........................................................................................................23
11. RĖMIMO POLITIKA ...............................................................................................................24
IŠVADOS..........................................................................................................................................26
LITERATŪRA.................................................................................................................................27
PRIEDAI...........................................................................................................................................28
1.Priedas. Įmonės logotipas.
2.Priedas. Anketa
3.Priedas. Reklama
ĮVADAS
Rinkodara - tai priemonių kompleksas, kuris rinkos dalyviui padeda pažintoje aplinkoje
susiorientuoti ką ir kiek gaminti, kam ir kaip siūlyti. Rinkodara privalo keistis, kad neatsiliktų nuo
pasaulio raidos, bet pagrindiniai jos teiginiai lieka stabilūs. Rinkodara mus supa visur, ji nėra vien
tik reklama ir pardavimas. Taigi rinkodara - strategijų ir metodų rinkinys, galintis paskatinti
potencialius klientus patikėti jūsų paslaugomis ir jūsų prekėmis.
Įmonė — tai atskiras ūkio vienetas užsiimantis ūkine veikla, kuris vykdo vieną ar kelias
jam būdingas funkcijas, gamindamas ir paskirstydamas įvairias prekes bei teikdamas paslaugas.
Įmonių veiklą nustato Lietuvos Respublikos įmonių įstatymas.
Darbo metodas - mokslinės, teorinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.
Darbo tikslas – pristatyti įmonę „GŽ.“ bei rinkodaros procesus, darančius įtaką šios įmonės veiklai.
Darbo uždaviniai:
1.Pateikti rinkodaros komplekso elementus.
2.Apžvelgti rinkos segmentavimą.
3.Atlikti rinkos tyrimą ir pateikti rinkos tyrimo anketą.
4.Išnagrinėti konkurentų analizę.
5.Atskleisti rėmimo politiką.
RINKODAROS KOMPLEKSAS
Praktinis darbas Nr. 1
Rinkodaros kompleksas – tai tam tikri veiksmai ir sprendimai, kuriais siekiama
įmonės tikslų bei patenkinti vartotojų poreikius. Rinkodaros kompleksą sudaro 4 elementai:
1P - prekė: moteriškų batų gamyba.
2P - kaina: vidutinė.
3P - pasiskirstymas: „GŽ.“ galima rasti Vilniuje, prekybos centre „Akropolis“, „Europa“ bei
„Hyper Rimi“ savanorių propekte.
4P - reklama: išsiuntinėjama reklaminiai lankstinukai, reklama pateikiama stenduose, taip
pat žurnale „COSMOPOLITAN“.
Parduotuvėje dirba 4 asmeniniai pardavėjai.
Ryšiai su visuomene: „Mados infekcija“, TV laida „Nuo iki“, Fotostudija „FT‘.
Pardavimų skatinimas: taikomos įvairios akcijos, galima įsigyti nuolaidų korteles,
perkant batus , nemokamas pridedamas batų priežiūros rinkinys.
Įmonė „GŽ.“ Vadovaujasi pardavimo orientacija.
Pardavimo orientacija - valdymo orientacija, kai įmonė siekia savo tikslų
panaudodama visas pardavimą skatinančias priemones.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!