Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Transmisijos ir važiuoklės sistemų informacijos paieška duomenų bazėse

9.3 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Elektronika , Laboratoriniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 15 psl., (1508 ž.)
Vertinimas:
9.3 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Laboratorinis darbas
Transmisijos ir važiuoklės sistemų informacijos paieška duomenų bazėse

1.Darbo tikslas:
Gebėti rasti ir apdoroti transmisijos ir važiuoklės sistemų informaciją.
2.Uždaviniai:
2.1. Paruošti kompiuterį ir programą ESI Tronic darbui.
2.2. Atlikti automatinių transmisijų elektroninių valdymo sistemų paiešką pagal automobilį.
2.3. Išanalizuoti surastas sistemas, jų funkcijas ir valdymo galimybes.
2.4. Rezultatus pateikti ataskaitoje fiksuojant kompiuterio ekrano parodymus, aprašant darbo
eigą ir gautus rezultatus.
3.Priemonės ir darbo metodai:
Personalinis kompiuteris ir programinė įranga ESI Tronic.
Fiksuoti ir užrašyti surastas sistemas, jų funkcijas ir valdymo galimybes.
4.Darbo atlikimo ir ataskaitos pateikimo tvarka:
4.1. Paruošti personalinį kompiuterį su programa ESI Tronic darbui.
„Demo“ režimui įjungti aktyvuojame: Start ikona → Valdymo skydas → DDC programos ikona →
uždėti varnelę ant „Control unit dzagnosis simulation“ → OK → uždaryti langus.
Šiam praktiniam darbui atlikti pasirinkau automobilį AUDI A4 B8, leidimo metai nuo 2008 2.0 105KW TDI
Užduočiai atlikti naudojausi ESI Tronic duomenų bazę, kurioje reikėjo surasti automobilio transmisijos
kontrolę, pavarų dėžę, ESP sistemos valdymą. Aprašyti schemas, galimus klaidų kodus, veikimo principus
bei sandarą. Pirmiausiai buvo ieškoma automobilio transmisijos kontrolės sistema.

Transmisija
Transmisija yra mechanizmas, kuris variklio sukimo jėga atiduoda į ratus. Pagrindiniai jos komponentai yra
sankaba, laipsninis perdavimu mechanizmas, arba greičiu dėžė, kardanas, diferencialas, pusašiai. Transmisija
galima butu skirti į dvi rūšis: automatinę ir rankinę(paprasta). Automobilio sankaba leidžia atjungti variklį
nuo transmisijos įjungiant ir perjungiant pavaras, taip pat leidžia sklandžiai pajudėti iš vietos. Variklio
alkūninio veleno sukimo momentas yra perduodamas į pavarų dėžę, o iš jo į automobilio ratus. pavarų dėžė
leidžia ilgam laikui atjungti dirbantį variklį nuo transmisijos, keisti sukamąjį momentą, perduodamą ratams,
ir judėti atbuline eiga. 
Norint rasti reikalingą informaciją apie transmisijos kontrolę atliekami žingsniai, kur reikia ieškoti:
Pirmiausiai einama į skiltį Trouble shooting → Transmission control spaudžiame pasirodžiusį 0AW
Multitronic UDS → SIS/CAS skiltyje spaudžiama SIS system description.
Atsirandame tokiame lange, kuriame pateiktas sąrašas, pagal kurį galime pasirinkti dominančią skiltį ir
ieškoti informacijos. Apie šio pasirinkto automobilio transmisiją, ESI Tronic programinėje įrangoje nėra
plačiai aprašoma.
1 pav. Pateikiamas sąrašas pasirinkimų apie sistemą
Paspaudžiame pirmąjį pasirinkimą sąraše System identification. Šioje skiltyje aprašomas automatinės
transmisijos valdymo bloko jungties tipas, bei kita bendra informacija.
Iliustracijoje pateiktoje žemiau pateikiami būdai kaip galima identifikuoti pavarų dėžę. Komponentas A3.8
yra automatinės transmisijos valdymo blokas kuris prijungiamas 16 išvadų jungtimi. Vladymo bloko
žymėjimas turi atitikti transmisijos standartą automobilyje, jis turi būti 0AW.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus