Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

TEIGIAMO POŽIŪRIO Į MOKYMĄSI UGDYMAS

10 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Psichologija , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 11 psl., (2490 ž.)
Vertinimas:
10 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TEIGIAMO POŽIŪRIO Į MOKYMĄSI UGDYMAS

TURINYS
TURINYS 2
ĮVADAS 3
PASITIKĖJIMO SAVIMI FORMAVIMAS 4
MOKYMOSI MOTYVACIJA. JOS UGDYMAS 5
VERTINIMAS 7
TĖVŲ IR MOKYTOJŲ VAIDMUO FORMUOJANT TEIGIAMĄ POŽIŪRĮ Į MKYMĄSI 8
IŠVADOS 9
Literatūros sąrašas 11

Įvadas
Nors neretai sakoma, kad pradžios mokykloje visi vaikai nori mokytis ir džiaugsmingai bėga į
pamokas, tai neatitinka tikrovės. Būtent pradinėse klasėse kai kurie vaikai praranda norą
mokytis, o savotiška mokymosi motyvacijos krizė pasireiškianti aiškiai suvokiamu ir išreiškiamu
nepasitenkinimu mokymosi veikla, įvyksta maždaug trečioje klasėje.
Mokymasis – pagrindinė moksleivio veikla, sąlygojanti pilnavertį asmenybės vystymąsi.
Sėkmingas mokymasis siejamas su pozityviu savimonės, kitų asmenybės darinių formavimusi.
Nuolat mokykloje patiriantis nesėkmes moksleivis dažnai nebetenka noro mokytis, silpnėja jo
mokymosi motyvacija.
Argi tam, kad išugdyti padorų žmogų reikalingi pinigai? Juk pirmiausia reikalingi
mokytojai, kurie kasdien savo pavyzdžiu mokytų gyventi. Mokytojas -tai ne tik tas, kuris moko
mokykloje. Kiekvienas žmogus turėtų tapti mokytoju, nes vaikai labai pastabūs. Jie fiksuoja visų
aplinkinių elgesį. Mokytojas turėtų būti vyresnysis draugas ir patarėjas, galintis nurodyti
trumpiausią kelią į sėkmę, nes dažnai patys besimokantys neatranda savęs. Mokytojas padės
atskleisti vaiko gabumus, kas leis teisingai išugdyti ir įvertinti būsimą darbuotoją. Jis mokys ne
prievarta, o šypsena. Mokymosi procesas turi tapti pačiu maloniausiu užsiėmimu. Mokytojas
kaip draugas turėtų padėti pasirinkti kryptį. Jokia prievarta negali būti naudojama mokykloje.
Tik įtikinimas pavyzdžiais gali padėti neprarasti noro žinoti ir mokytis.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti teigiamo požiūrio į mokymąsi ugdymą ir jo būdus
pradinėse klasėse .Tai nagrinėjau keliais aspektais: pradinuko asmenybės ir jos ugdymo požiūriu,
mokymosi motyvacijos požiūriu ir tėvų bei mokytojų vaidmens formuojant teigiamą požiūrį į
mokymąsi požiūriu.
Tyrimo objektas – 1-10 klasių moksleivių mokymosi motyvacija.
Pasitikėjimo savimi formavimas

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus