Darbo informacija

  •   Vadyba, Referatai
  • DOCX failas, 642 KB
  •  15 psl., (2867 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

"Swedbank" socialinė atsakomybė

9 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 15 psl., (2867 ž.)
Vertinimas:
9 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Turinys
ĮVADAS 3
STRATEGIJA IR ANALIZĖ 4
ĮMONĖS APIBŪDINIMAS 5
ORGANIZACIJOS VIEŠUMO ANALIZĖ 5
SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS ATASKAITOS APRIBOJIMAI 6
VALDYMAS 7
EKONOMINĖ INFORMACIJA IR RODIKLIAI 8
APLINKOSAUGOS INFORMACIJA IR RODIKLIAI 9
SU DARBUOTOJAIS SUSIJUSI INFORMACIJA IR RODIKLIAI 11
ŽMOGAUS TEISIŲ APSAUGOS RODIKLIAI 12
SU VISUOMENE SUSIJUSI INFORMACIJA IR RODIKLIAI 14
LITERATŪROS SĄRAŠAS 16

Įvadas
Bankas – institucija, kurios pagrindinė funkcija teikti finansines paslaugas fiziniams ir juridiniams
asmenims. Šiuolaikinis bankas – įstaiga, turinti licenciją, leidžiančią teikti bankines paslaugas.
Bankai neužsiima nei gamyba, nei paslaugomis, jie egzistuoja tik tam, kad galėtų pelningai
manipuliuoti finansiniais resursais. Jie tapo ne tik gamybos ir paslaugų kreditoriais, bet ir skolina
finansus valstybei. Taip pat kaupia gyventojų indėlius ir t..t. Kaip rodo realybė, bankai tampa
praktiškai svarbiausiais veiksniais šalies ekonomikoje ir nuo jų veiklos priklauso šalies gerovė.
Analizei pasirinkome finansinę instituciją – Swedbank. Bankas sėkmingai veikia ne tik Lietuvoje,
bet ir kitose Baltijos šalyse, darbe nagrinėsime jo veiklą,atliksime jo socialinės atsakomybės
analizę.
„Hansabank“ istorija prasidėjo 1991 metais Estijos Tartu mieste, kuomet „Hansabank“ pradėjo
operacijas kaip „Tartu Kommertspank“ banko padalinys. Savarankiškas operacijas „Hansabank“
pradėjo 1992 metų sausio 10 dieną. 2005 metais smulkieji „Hansabank“ grupės akcininkai perleido
savo akcijas strateginiam banko investuotojui.
Pasaulio šalys kuriose yra įsikūręs ,,Swedbank“ .

Strategija ir analizė
„Swedbank“ – vienas pirmaujančių komercinių bankų mūsų šalyje, kurie teikia visas bankines
paslaugas daugeliui privačių asmenų ir įmonių.
Socialinė atsakomybe ,,Swedbank“ grupėje suprantama kaip organizacijos atsakomybė už veiklos ir
sprendimų poveikį visuomenei ir aplinkai, užtikrinant skaidrų ir etišką elgesį kuris :
Atitinka darnia visuomenės raidą ir jos gerovės augimą;
Atsižvelgia į akcininkų ir visų kitų suinteresuotų asmenų lūkesčius;
Atitinka galiojančius įstatymus, tarptautinius standartus ir praktiką;
Yra integruotas į visas organizacijos veiklos sritis.
,,Swedbank“ strategijos tikslas – kurti išliekamąją vertę klientams, akcininkams ir
darbuotojams.
*Siekdamas, kad veiklos efektyvumas rinkoje būtų aukščiausias, bankas skatina korporatyvinę
kultūrą, kurioje visi darbuotojai ne tik žino apie banko patiriamas išlaidas, bet ir supranta, kaip
prisidėti jas mažinant. Kuo efektyviau dirbama, tuo daugiau galima investuoti į vertės klientams
didinimą.
*Teikti naujas paslaugas.
*Darbuotojams taikyti palankias darbo sąlygas, kad darbuotojai atliktu savo tiesiogini darbą ir
viskas vyktu sklandžiai.
*,,Swedbank" ilgalaikė strategija apima plėtrą Baltijos šalyse ir kitose besivystančiose Rytų
Europos šalyse.
*Swedbank“ sprendimai priimami taip, kad būtų kuo artimesni klientams – ilgai nedelsiant ir
padedant geriausiai vietinę rinką žinantiems banko specialistams. Vadovaudamasis šiuo požiūriu
bankas sprendžia ir tai, kokius produktus bei paslaugas klientams siūlyti. Konsultantas prisiima
atsakomybę už kainodarą, riziką, pelną ir nuostolius bei balansą. Tai skatina darbuotojų įsitraukimą,
plečia jų asmeninio tobulėjimo galimybes, kartu padeda prisiderinti prie vietos poreikių ir pagerinti
paslaugų prieinamumą. Visa tai didina klientams kuriamą vertę.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus