Darbo informacija

  •   Vadyba, Referatai
  • DOCX failas, 137 KB
  •  11 psl., (2582 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

Socialinių tinklų įtaką elektroninio marketingo sprendimams

9.3 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 11 psl., (2582 ž.)
Vertinimas:
9.3 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
ĮVADAS 3
1. SOCIALINIŲ TINKLŲ IR ELEKTRONINIO MARKETINGO TEORINIAI 
ASPEKTAI 4
1.1. Socialinių tinkle samprata ir reikšmė 4
1.2. E. marketingo samprata ir reikšmė 5
2. SOCIALINIŲ TINKLŲ ĮTAKA E. MARKETINGO SPRENDIMAMS 7
2.1. Socialiniai tinklai elektroninėje rinkodaroje 7
IŠVADOS 10
LITERATŪRA 11

ĮVADAS
Tyrimo aktualumas. Paskutinį dešimtmetį socialiniai tinklai tapo ne tik vartotojų
gyvenimo dalimi, tačiau ėmė nepaprastai veikti verslo nišą. Įvairūs verslai vis labiau
rinkodaros sprendimams renkasi ne tradicinę mediją, tačiau socialinius tinklus. Internetui iš
esmės keičiant pasaulio dinamiką, verslui siekiant būti sėkmingam neliko pasirinkimo tarp
internetinio marketingo ir tradicinio, nes tai būtina. Socialiniai tinklai pirmiausia vertinami
kaip kanalas, leidžiantis rinkodaros specialistams efektyviau pasiekti vartotoją, tačiau tai
taipogi suteikia įmonės galimybę būti labiau matomiems rinkoje, sužinoti daugiau aie savo
vartotojus arba gali tapti svarbiu vartotojų įžvalgų šaltiniu. Internetinėje rinkodaroje (e.
marketinge) vis labiau tampa svarbus individualus vartotojas ir jo poreikiai. Socialiniai tinklai
iš esmės pakeitę tradicinę mediją, vis labiau skverbiasi į įvairius verslus ir padeda įgyvendinti
įmonėms įvairias inovatyvias rinkodaroros strategijas pasitelkiant elektroninį marketingą.
Tyrimo problema – Elektroninis marketingas vis labiau perima įmonių naudojamą
tradicinę mediją ir atskleidžia naujas galimybes įvairioms organizacijoms.
Tyrimo objektas – Socialinių tinklų naudojimas elektroniniame marketinge.
Tyrimo tikslas – Atlikus mokslinės literatūros analizę, įvertinti socialinių tinklų įtaką
elektroninio marketingo sprendimams.
Uždaviniai tiklsui pasiekti:
1. Išanalizuoti teorinę socialinių tinkle ir e. marketingo sampratą.
2. Išanalizuoti dabartinius e. marketingo taikomus sprendimus.
3. Įvertinti socialinių tinklų naudojimo e. marketingo reikšmę ir naudą.
Tyrimo metodai. Darbo tikslui įgyvendinti atliekamas žvalgybinis tyrimas,
mokslinės literatūros analizė. Darbe atlikta teorinė aprašomoji analizė.

1. SOCIALINIŲ TINKLŲ IR ELEKTRONINIO MARKETINGO
TEORINIAI ASPEKTAI
1.1. Socialinių tinkle samprata ir reikšmė
Socialiniai tinklai (angl. social networks) apibrėžiami, kaip interaktyvi interneto
struktūra (interneto svetainė) vienijanti tam tikrą, bendrų interesų turinčią narių grupę, kuri
kuria konkrečios svetainės turinį ir virtualiai bendrauja tarpusavyje, automatizuotomis
konkrečios svetainės priemonėmis (Li et al., 2021). Kitaip tariant, socialiniai tinklai tai
internetiniai tinklalapiai, kuriuose vartotojai keldami turinį patys formuoja internetinio
tinklalapio įvaizdį ir komunikaciją. Pagal M. Donculaitę & V. Vasilienė-Vasiliauskienę
(2017) socialiniai tinklai gali būti skirstomi į kelias kategorijas:
1) Komercinės bendruomenės;
2) Visuomenės sukurtas turinys;
3) Bendri projektai;
4) Virtualios erdvės;
5) Socialinės naujienų svetainės;
6) Mikrotinklaraščiai;
7) Tinklaraščiai;
8) Socialinių tinkle svetainės. 

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus