Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

SOCIALINĖS MEDIJOS KAIP ORGANIZACIJOS KRIZĖS VALDYMO ĮRANKIS

9.8 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Komunikacija , Magistro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 72 psl., (17488 ž.)
Vertinimas:
9.8 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

SOCIALINĖS MEDIJOS KAIP ORGANIZACIJOS KRIZĖS VALDYMO ĮRANKIS
Magistro baigiamasis darbas

TURINYS
SANTRAUKA.................................................................................................................................2
SUMMARY.....................................................................................................................................3
ĮVADAS..........................................................................................................................................4
1. KRIZĖ IR JOS VALDYMO SPECIFIKA..................................................................................5
1.1. Krizės samprata ir formos........................................................................................................5
1.2. Organizacijos krizės valdymo ypatumai..................................................................................9
1.3. Komunikacijos reikšmė krizėje..............................................................................................14
1.4. Krizių komunikacijos strategijos ir teorijos............................................................................18
2. SOCIALINIŲ MEDIJŲ VAIDMUO KRIZĖS KOMUNIKACIJOJE......................................27
2.1. Socialinės medijos: apibrėžimai ir funkcionavimas................................................................27
2.2. Krizių komunikacijos kriterijai socialinėse medijose.............................................................31
3. ORGANIZACIJŲ KRIZIŲ KOMUNIKACIJOS SOCIALINĖSE MEDIJOSE ANALIZĖ....34
3.1. Tyrimo metodologija...............................................................................................................35
3.2. Kauno „Žalgirio“ klubo krizių komunikacijos socialiniuose tinkluose analizė po V. 
Romanovo pasitraukimo................................................................................................................37
3.2. „Karklė live music beach 2016“ organizatorių krizių komunikacija socialiniuose tinkluose 
po atšaukto muzikos festivalio.......................................................................................................46
4. KRIZIŲ KOMUNIKACIJOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE SPECIALISTŲ INTERVIU
.......................................................................................................................................................51
4.1. Tyrimo metodologija...............................................................................................................51
4.2. Tyrimo rezultatų analizė.........................................................................................................52
IŠVADOS......................................................................................................................................57
LITERATŪROS SĄRAŠAS.........................................................................................................59
ŠALTINIŲ SĄRAŠAS..................................................................................................................62
PRIEDAI........................................................................................................................................64

ĮVADAS
Darbo aktualumas. Didžioji dauguma organizacijų per savo gyvavimo laikotarpį
susiduria su krizinėmis situacijomis, kurios vienokia ar kitokia forma daro įtaką šių
organizacijų veiklai. Krizės būna vidinės, kaip pačios organizacijos veiklos pasekmė ir
išorinės, kurioms įtaką padarė gamtos reiškiniai ar kitokie įvykiai, kurių organizacija negalėjo
iš anksto prognozuoti. Po 2008 metais pasaulyje kilusio ekonomikos nuosmukio organizacijos
buvo priverstos ieškoti naujų būdų kaip išsaugoti savo reputaciją bei tikslines auditorijas.
Organizacijos komunikacija su tiksline auditorija tapo vienu iš svarbiausių aspektų,
padedančių jai išlaikyti savo įvaizdį, o krizių komunikacija sąvoka buvo pradėta vartoti kur
kas dažniau.
Didelis informacijos srautas televizijoje, laikraščiuose bei internete gali per labai
trumpą laiką sugriauti ilgus metus puoselėtą organizacijos ar asmens įvaizdį, o pastarieji
faktoriai sukuria palankias sąlygas krizinei situacijai susidaryti. Krizių komunikacija virto
viena iš esminių krizių valdymo funkcijų, padedančių organizacijai išlaikyti įvaizdį.
Organizacinės krizės suvaldymui buvo pradėta naudoti socialinės medijos, kaip krizių
komunikacijos valdymo priemonė. Tokie socialiniai tinklai, kaip Twitter, Facebook ir Youtube
tapo terpe, kurioje organizacijos pradėjo ieškoti naujų nišų įveikiant krizines situacijas. Krizių
komunikacija ir krizių valdymas socialinių tinklų pagalba tampa esminiu postūmiu
organizacijoms susigrąžinant reputaciją. Tačiau lygiai taip pat nesuvaldyta komunikacija gali
organizaciją pastūmėti į dar gilesnę krizę ar iš viso ją sunaikinti.
Mokslinis naujumas. Socialinės medijos, kaip krizių valdymo įrankis, tampa vis
labiau plintančiu reiškiniu. Yra nemažai tyrimų, susijusių su komunikacijos svarba
organizacinės krizės metu, tačiau labai svarbu išskirti ir socialinių medijų svarbą. Pastarųjų
metų įvykiai Lietuvoje parodė, jog organizacijoms stinga koordinuotumo naudojant socialinius
tinklus kaip įrankį krizinėms situacijoms spręsti. Šiuo darbu įvertinama konkrečių organizacijų
komunikacija krizės metu socialinėse medijose bei taip, kaip planinga ir tikslinga
komunikacija padeda stabilizuoti krizines situacijas. Veiksminga krizių komunikacija yra
sėkmingos, dinamiškos ir šiuolaikinės organizacijos sėkmės garantas.
Darbo tikslas - teoriniais bei praktiniais aspektais išanalizuoti socialines medijas, kaip
veiksmingą organizacijos krizės komunikacijos įrankį, padedantį įveikti kritinę situaciją, ir
pateikti pasiūlymus, kaip gerinti organizacijų krizių komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Darbo problema – netikslingai vykdoma krizių komunikacija socialinėse medijose
didina organizacijos krizinę situaciją.
Uždaviniai:
1)Išanalizuoti krizės sąvoką ir krizės komunikacijos sampratą;
2)Aptarti pagrindines krizių komunikacijos teorijas;
3)Išanalizuoti socialinės medijos sąvoką ir tipus;
4)Aptarti krizių komunikacijos socialiniuose tinkluose strategijas ir modelius;
5)Išanalizuoti pasirinktų organizacijų krizių komunikaciją socialiniuose tinkluose;
Tyrimo objektas – organizacijos krizių komunikacija socialinėse medijose.
Tyrimo klausimas - tikslinga organizacijos komunikacija socialinėje medijoje padeda
greičiau ir sėkmingiau suvaldyti krizinę situaciją.
Tyrimo metodai:
1)Analitinis – aprašomasis (analizuojama mokslinė literatūra, internetiniai šaltiniai ir
straipsniai);
2)Turinio analizė (tekstinės ir vizualinės formos duomenų analizė);
3)Lyginamoji analizė (pasirinktų objektų lyginimas);
4)Interviu (pusiau struktūruotas interviu);
Literatūros ir šaltinių apžvalga. Rašant šį darbą buvo remiamasi moksline literatūra,
straipsniais, tyrimais, įvairiais internetiniais šaltiniais. Krizės sampratą ir ją sukeliančias
priežastis geriausia atskleidžia W. T. Coombs, G. Drūteikienė, Hence Fearn-Banks, Dennis L.
Wilcox, Mitroff, Ian I, Gus Anagos, Michele Gabey, S. Fink ir kitų autorių įžvalgos. Krizių
komunikacijos sampratą ir socialinių medijų...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus