Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

SKIRTINGŲ EUROVAISTINĖS PREKĖS ŽENKLO AMBASADORIŲ POVEIKIS VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI

9.6 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 120 psl., (15467 ž.)
Vertinimas:
9.6 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

BAKALAURO BAIGIAMASIS DARBAS
SKIRTINGŲ EUROVAISTINĖS PREKĖS ŽENKLO AMBASADORIŲ POVEIKIS VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI

TURINYS
SANTRAUKA 2
SUMMARY 5
LENTELIŲ SĄRAŠAS 9
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 11
ĮVADAS 12
1. PREKĖS ŽENKLO AMBASADORIŲ KOMUNIKACIJOS IR POVEIKIO
VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI TEORINIAI ASPEKTAI 16
1.1 Prekės ženklo ambasadoriaus komunikacijos ypatumai 16
1.2 Prekės ženklo ambasadoriaus komunikacijos poveikis vartotojų ketinimui pirkti 18
1.3 Prekės ženklo ambasadoriaus komunikacijos efektyvumas 20
1.4 Prekės ženklų ir ambasadorių bendradarbiavimas 22
1.5 Prekės ženklo ambasadorių komunikacijos skirtumai „Instagram“ socialiniame tinkle
24
2. SKIRTINGŲ EUROVAISTINĖS PREKĖS ŽENKLO AMBASADORIŲ POVEIKIO 
VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI TYRIMO METODOLOGIJA 26
2.1 Tyrimo tikslas ir uždaviniai 26
2.2 Tyrimo modelis ir hipotezės 26
2.3 Tyrimo instrumentas 27
2.4 Duomenų rinkimo metodas 30
2.5 Tyrimo imtis ir respondentų apibūdinimas 31
3. SKIRTINGŲ EUROVAISTINĖS PREKĖS ŽENKLO AMBASADORIŲ 
POVEIKIO VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI TYRIMO DUOMENŲ ANALIZĖ
IR APTARIMAS 34
3.1 Eurovaistinės ambasadorių komunikacija Instagram platformoje 34
3.2 Skirtingų Eurovaistinės prekės ženklo ambasadorių poveikio vartotojų ketinimui pirkti 
tyrimo rezultatų analizė 37
3.3 Skirtingų Eurovaistinės prekės ženklo ambasadorių poveikio vartotojų ketinimui pirkti 
tyrimo apibendrinimas 58
IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 61
LITERATŪROS IR ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 64
PRIEDAI 69

ĮVADAS
Temos aktualumas
Šiuolaikiniame amžiuje rinkodara yra nepakeičiamas bet kurio verslo aspektas,
atliekantis pagrindinį vaidmenį, sujungiant produktus ar paslaugas su tiksline auditorija. Nors
rinkodara įmonėms visada buvo gyvybiškai svarbi, tačiau jos svarba skaitmeniniame amžiuje
išaugo eksponentiškai. Skaitmeninės rinkodaros strategijos teikia pirmenybę elektroninės
žiniasklaidos naudojimui, siekiant populiarinti produktus ar paslaugas, pritraukti vartotojus ir
sudaryti sąlygas abipusei sąveikai (Andina ir kt., 2023). Remiantis Faruk ir kt. (2021), 1995
m. interneto vartotojų buvo tik 16 milijonų, o 2019 m. birželio mėn. jų skaičius išaugo iki 4
536 milijonų ir sudarė 58,8 % pasaulio gyventojų. Šiai dienai internetu naudojasi apie 5,3
milijardų žmonių, o tai sudaro apie 65,7% viso pasaulio populiacijos. Nenuostabu, kad
didėjant interneto vartotojų skaičiui, rinkodaros specialistai ėmė kurti strategijas, padedančias
pasiekti šiuolaikinius klientus per skaitmeninę žiniasklaidą.
Bėgant laikui, rinkodaros strategijos įrankiai buvo vis labiau pritaikomi prie
skaitmeninių įrankių, leidžiančių įmonėms pasiekti pasaulinę auditoriją, bendrauti su klientais
realiuoju laiku ir pritaikyti pasiūlymus konkretiems poreikiams. Tačiau remiantis Mathew
(2018), taip pat atsirado ir poreikis autentiškiems, patraukliems ir patikimiems rinkodaros
metodams, kurie galėtų nustatyti tikslines auditorijas. Socialinės žiniasklaidos nuomonės
formuotojai buvo patikimi vartotojų informacijos šaltiniai, kurių trūko rinkoje, todėl jie buvo
patrauklūs rinkodaros specialistų akimis (Bailis, 2019). Rinkodaros vadovai skatina prekių
ženklus bendradarbiauti su nuomonės formuotojais, nes jie gali veikti kaip prekės ženklo
atstovai ir skatinti teigiamą prekės įvaizdį (Snyder 2019; Clarke 2018). Remiantis Linqia
(2018), 2017 metais 86 proc. apklaustų rinkodaros specialistų naudojosi nuomonės
formuotojais kaip rinkodaros priemone, o svarbiausios socialinių medijų rinkodaros
platformos laikomos Instagram ir Facebook. Socialinės žiniasklaidos rinkodaros nauda yra
didžiulė, tačiau pagrindinė priežastis, kodėl prekės ženklai pasirenka išnaudoti rinkodarą
socialinės žiniasklaidos platformose, yra populiarumas, nes po technologinės pažangos kitų
tradicinių žiniasklaidos platformų naudojimas sumažėjo (Barefoot ir Szabo, 2010). Vis labiau
konkurencingoje ir dinamiškoje rinkoje efektyvi rinkodara yra būtina prekės ženklo
atpažinimui, klientų pritraukimui, jų lojalumo skatinimui ir pajamų generavimui, nes be
veiksmingos rinkodaros net geriausi produktai gali likti nepastebėti ir neįvertinti. Rinkodara
ne tik sukuria sąmoningumą ir pasitikėjimą, bet taip pat ir ilgalaikius santykius su klientais.
Pasak Suleman ir kt. (2023), yra labai svarbu sukurti vartotojų pasitikėjimą, o rinkodaros
specialistų užduotis yra skatinti požiūrį, kuris didintų vartotojų pasitikėjimą produktu.
Bendrai tariant, rinkodara yra varomoji jėga, padedanti verslui judėti sėkmės link, skatinanti
išsiskirti iš konkurentų, klestėti ir naršyti nuolat kintančiame verslo pasaulyje.
Viena populiariausių šių laikų rinkodaros strategijos priemonių yra prekės ženklo
ambasadoriai. Paprastai minima, kad prekės ženklo ambasadorius dažniausiai yra asmuo,
galintis atstovauti...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus