Darbo informacija

  •   Pedagogika, Esės
  • DOCX failas, 22 KB
  •  6 psl., (1825 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

Skaitmeninių technologijų taikymas ugdant pradinių klasių mokinių kritinį mąstymą

9.7 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Esės
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 6 psl., (1825 ž.)
Vertinimas:
9.7 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Mokymui ir mokymuisi technologijos naudojamos kaip niekada anksčiau. Šiandieniniame
sparčiai besikeičiančiame skaitmeniniame amžiuje technologijų integravimas į mokymą mokykloje
yra svarbesnis nei bet kada anksčiau. Skaitmeniniai įrankiai ir ištekliai pakeitė mokymąsi. Jie taip
pat suteikė naujų galimybių padėti pradinių klasių mokiniams ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius
(Reis, 2021). Kritinis mąstymas – tai gebėjimas priimti pagrįstus sprendimus ir apsisprendimus, kuo
tikėti ar ką daryti, naudojant įrodymus ir samprotavimus sistemingai. Tai padeda besimokantiesiems
suprasti pasaulį ir savo patirtį. Manoma, kad švietimas gali suteikti mokiniams kritinio mąstymo
gebėjimų, reikalingų priimti teisingus sprendimus. Technologijos yra naujas būdas perteikti
besimokantiems naujas sąvokas ir patobulinti jų kritinio mąstymo įgūdžius. Pedagogai gali kurti
interaktyvias, dinamiškas ir patrauklias mokymosi aplinkas naudodami skaitmenines programas. Ši
technologinė priemonė natūraliai stiprina ir lavina besimokančiųjų mąstymo gebėjimus
(Demircioglu, 2023).
Vienas iš pagrindinių būdų, kaip naujosios skaitmeninės technologijos padeda ugdyti kritinį
mąstymą, yra daugybė būdų, kaip vaikams mąstyti ir mokytis nuo pat mažens. Yra interaktyvių
mokymo programų ir daugialypės terpės išteklių, kurie leidžia mokiniams tyrinėti temas, viską
apgalvoti, klausinėti dalykų ir tada gauti atsiliepimų. Mokiniai taip pat gali bendradarbiaudami
internete. Pavyzdžiui, jie prisijungia prie platformos ir gali kurti dalykus remdamiesi tyrimais,
aptarti dalykus su kitais žmonėmis ir tada gauti atsiliepimų apie savo darbą. Taip pat yra įrankių,
padedančių mokiniams išmokti spręsti problemas, išskaidant sudėtingas užduotis ir pateikiant joms
greitus atsakymus (Kalogiannakis, 2022). Be šių mokymosi metodų, padedančių aktyviai įtraukti
besimokantįjį, taip pat yra skaitmeninių programų, kurios suteikia tiesioginį grįžtamąjį ryšį,
intelektualų mokymą ir prisitaikantį mokymąsi. Ypač svarbu naudoti intelektualųjį mokymą, kuris
tiksliai nustato, kur mokiniai daro klaidas, ir pasiūlo veiklą, kuri padėtų jiems veiksmingiau
mokytis. Tokiu būdu tinkamai naudojant skaitmeninius įrankius padidėja visos klasės pajėgumas
(Reis, 2021).

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus