Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Skaitmeninių technologijų inovacijos mados produktų virtualizavimui

9.4 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Dizainas , Magistro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 56 psl., (11452 ž.)
Vertinimas:
9.4 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Skaitmeninių technologijų inovacijos mados produktų virtualizavimui
Baigiamasis magistro projektas

Turinys
Lentelių sąrašas 8
Paveikslų sąrašas 9
Įvadas 10
1. Literatūros analizė 11
1.1. Virtualios mados nauda ir virtualizavimo būdai 11
1.1.1. Virtualizavimas naudojant kompiuterinio projektavimo programas 12
1.1.2. Virtualizavimas naudojant 3D skenavimo įrankius 12
1.1.3. Virtualizavimo galimybės naudojant generatyvinį dirbtinį intelektą 13
1.2. Virtualaus mados produkto taikymo sritys 14
1.3. Kultūros paveldo išsaugojimo ir populiarinimo galimybės pasitelkiant virtualizavimą 16
1.4. Literatūros apžvalgos apibendrinimas 17
2. Tiriamoji dalis 18
2.1. Metodika 18
2.1.1. Generatyvinis dirbtinis intelektas 19
2.1.2.3 D skenavimas fotogrametrijos būdu 21
2.1.3. Virtualus projektavimas 24
2.2. Rezultatai 24
2.2.1. Generatyvinis dirbtinis intelektas 24
2.2.2. Fotogrametrija 30
2.2.3. Virtualus projektavimas 35
2.3. Rezultatų apibendrinimas 36
3. Taikomoji dalis 38
3.1. Dzūkiško moteriško tautinio kostiumo virtualizavimas 38
3.2. Tautinio kostiumo virtualizavimas CLO3D programa 39
3.3. Tautinio kostiumo virtualizavimas Reality Capture ir Blender programomis 45
3.4. Aksesuarų virtualizavimas naudojant generatyvinį dirbtinį intelektą 47
Išvados 49
Literatūros sąrašas 50
Priedai 53
1 priedas. Dalyvavimo konferencijoje patvirtinimas 53

Įvadas
Realių objektų virtualizavimas yra plačiai paplitęs ir vyksta jau daugelį dešimtmečių, kadangi jie
yra plačiai naudojami ne tik vaizdo žaidimuose, bet ir gamyboje, marketinge, edukacijoje ir kitose
srityse. Mados produktas ne išimtis, kadangi paskutiniais metais išpopuliarėjo skaitmeniniai
drabužiai. Šie gaminiai gali būti „pasimatuojami“ naudojant inovatyvius papildytosios realybės
filtrus, taip pat gali būti naudojami žaidimuose ar kolekcionuojami. Kadangi virtualūs gaminiai
nesudaro atliekų, tai tampa tvariu pasirinkimu vizualizuojant idėjas. Vartotojams virtualūs gaminiai
yra patrauklus pasirinkimas, nes jie yra tvarūs, juos galima lengvai personalizuoti, o dėl fizinių
dėsnių nevaržymo, dažnu atveju pasižymi neįtikėtinu kūrybiškumu. Tačiau pats mados produktų
virtualizavimo procesas daugeliui gali atrodyti sudėtingas ir nesuprantamas. Nors virtualizavimo
būdų yra daug, tačiau sunku išsirinkti, kuris yra geriausias, efektyviausias ir tinkantis mados
industrijai. Svarbu išsiaiškinti, kokiomis skaitmeninėmis technologijomis galima virtualizuoti
mados produktus bei nustatyti, kokios virtualizuoto produkto panaudojimo galimybės, kadangi
įvairių programų sugeneruoti 3D objektai gali būti panaudojami skirtingais tikslais. Išsiaiškinus
technologijų privalumus ir trūkumus, kūrėjai galės lengviau pasirinkti virtualizavimo būdą savo
norimam rezultatui gauti.
Šiame projekte virtualizuojamas lietuviškas tautinis kostiumas, išanalizavus skaitmeninių
technologijų panaudojimo galimybes virtualizavimo procese.
Tikslas – atlikti inovatyvių skaitmeninių technologijų taikymo galimybių analizę mados produktų
virtualizavimui.
Uždaviniai:
1. išanalizuoti skaitmeninių technologijų taikymo galimybes mados produktų virtualizavimo procesuose;
2. įvertinti mados produktų virtualizavimo procesų efektyvumą taikant skirtingas inovatyvias 
skaitmenines technologijas, išskiriant privalumus/trūkumus bei parengti rekomendacijas;
3. sukurti virtualų lietuvišką tautinį kostiumą, atsižvelgus į skirtingų skaitmeninių technologijų privalumus.

1. Literatūros analizė
Virtualizavimas apibrėžiamas kaip procesas, kurio metu fizinis objektas paverčiamas virtualiu. Šiais
laikais, pasitelkus skaitmenines bei virtualias technologijas, toks procesas yra pritaikomas ir mados
produktams. Labai dažnai literatūroje virtualūs mados produktai yra vadinami skaitmenine mada,
nors įprastai šie terminai reiškia panašius, tačiau skirtingo masto dalykus, tačiau mados pasaulyje
abu gali apibūdinti tą patį – 3D drabužius, kurie yra kuriami žmonėms ir / arba jų skaitmeniniams
avatarams. Gaminiai kuriami naudojant įvairias 3D modeliavimo programas ar kitas naujausias
skaitmenines technologijas.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus