LIETUVIŲ LITERATŪROS PAMOKOS IV GIMNAZIJOS KLASĖJE PLANAS
METRIKA
Tema
S.Nėries eil. rinkinio „Pėdos smėly“ tematika ir poetika.
Uždaviniai
Moka savarankiškai reflektuoti literatūros kūrinių problematiką ir poetiką, remdamiesi
literatūros teorijos išmanymu (iš BP)
Paaiškina ir parodo, kaip interpretacija remiasi kūrinio konteksto išmanymu (iš IS)
Vertinimas
Formuojamasis (be pažymių): atsakymų komentavimas, koregavimas.
KLASĖS CHARAKTERISTIKA
4R1 25 moksleiviai.Realinė klasė, todėl mėgsta tokius darbo metodus, kur reikia loginio mąstymo,
kur informaciją galima suvesti į kokią nors aiškią struktūrą. Nėra iškalbūs, kartais trūksta
vaizduotės ir sugebėjimo įsijausti, bet noriai dirba, mokosi vieni iš kitų. Nuolat daro pažangą
Yra ir labai menkai motyvuotų moksleivių (V.; S.; L.).
4H2 Klasėje yra 28 mokiniai. Dalį šios klasės moksleivių mokau nuo 7 klasės, kitus – tik antrus
metus (nuo III gimnazijos klasės). Gebėjimai labai nevienodi – yra ir labai gabių, ir labai silpnų
moksleivių (M., I., S.), tačiau stengiasi daugelis. Mėgsta kūrybinius darbus.
UGDYMO TURINYS
Vertybinės nuostatos Dalykiniai gebėjimai Akademinės žinios Bendrieji gebėjimai
Skaitydamas,
interpretuodamas bei
vertindamas tekstus,
diskutuodamas bei
dalydamasis
išgyvenimais
moksleivis pažįsta bei
apmąsto savo ir kitų
dvasinę patirtį
Žino ir moka taikyti
interpretacijos
žingsnius.
Klauso ir išskiria
esmę, ją tinkamu būdu
pasižymi.
Moka informaciją
pateikti vizualiai –
piešiniu, brėžiniu,
schema, lentele ar pan.
Žino ir supranta bei
tikslingai vartoja
sąvokas: tema,
problema, vertybės,
poetika, kompozicija,
įvaizdis.
Dirba kartu (grupėje),
dalinasi idėjomis,
prisiima atsakomybę.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!