Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

RINKODAROS PLANAS ,, ADIDAS‘‘ PREKĖS ŽENKLUI

9.4 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 14 psl., (1892 ž.)
Vertinimas:
9.4 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

RINKODAROS PLANAS ,, ADIDAS‘‘ PREKĖS ŽENKLUI

TURINYS
ĮVADAS……………………………………………………………………………………....…...…....3
1. ,,Adidas‘‘ prekės ženklo pristatymas....................................................................................................4
2. Rinkodaros aplinkos analizė.................................................................................................................6
2.1. Konkurentai.....................................................................................................................................8
2.2. Prekės ženklo probleminės sritys ir kaip jas išspręsti......................................................................9
3. „Adidas“ prekės ženklo rinkodaros komplekso analizė.....................................................................10
4. Prekės ženklo pozicionavimas............................................................................................................11
5. IŠVADOS............................................................................ ..............................................................13
6. LITERATŪRA............................................................................ ......................................................14

ĮVADAS
Kas dieną prekybai vystantis vis sparčiau ir verslininkams siūlant vis įvairesnes prekes labai
svarbiu uždaviniu įmonėms tampa išlaikyti savo originalumą ir populiarumą. Tam yra kuriami prekės
ženklai kurie sukuria atitinkamą įvaizdį apie įmonė ir jos siūlomas prekes. Prekės ženklu sukuriamas ir
ryšys su vartotoju, kuo išskirtinesnis prekės ženklas tuo daugiau jis pritraukia vartotojų. Prekės ženklo
populiarumas nustatomas ne pagal įmonės turimus turtus, bet pagal vartotojų požiūrį ir vertinimą.
Labai svarbu kiekvienam prekės ženklui atrasti savo aukso viduriuką kuris darytu jį išskirtiniu ir
patraukliu vartotojui.
Reklamų metu daug girdime apie įvairius drabužių prekės ženklus skelbiančius apie savo
išskirtinumą ir pan. Šiame darbe bus nagrinėjamas populiarus ir daugelio jau pamėgtas prekės
ženklas ,,Adidas‘‘, kuris spėjo įsitvirtinti ne tik užsienio, bet ir Lietuvos rinkoje.
Savarankiško darbo tikslas – ,,Adidas‘‘ prekės ženklo nagrinėjimas.
Savarankiško darbo užduotys:
1.Pristatyti ,,Adidas‘‘ prekės ženklą ir jo elementus.
2.Atlikti ,, Adidas‘‘ rinkodaros aplinkos analizę.
3.Įvartinti problemines ,,Adidas‘‘ sritis.
4.Atlikti rinkodaros komplekso analizę.
5.Atlikti ,,Adidas‘‘ pozicionavimo analizę.

1. ,,Adidas‘‘ prekės ženklo pristatymas
Norint atlikti prekės ženklo analizę labai svarbu susipažinti su pačiu prekės ženklu, jo istorija,
išsiaiškinti kompanijos siūlomą prekių asortimentą ir jų paplitimą, kadangi visa tai įtakoja prekių
pirkimą ir vartojimą.
Anot L. Bivaivienės (2006m) prekės ženklas yra traktuojamas ne vien kaip rašytinis ar
simbolinis užrašas - tai kompleksinis įvairių elementų (fizinių, emocinių, estetinių, simbolinių ir pan.)
junginys, formuojantis savitą suvokimą vartotojo galvoje ir suteikiantis jam papildomą vertę. Tai
gamintojo sukurta idėja, įdiegta vartotojui, naudojant tam tikras rinkodaros priemones. Prekės ženklas
kuriamas remiantis prekės unikalumu ir išskirtinėmis savybėmis, vertingomis vartotojui, arba
parenkant tinkamą vartotojui pakuotę, jos formą, spalvą, prekės vardą, prekės simbolį ir t.t. Taigi,
dabar žinome kas yra prekės ženklas ir lengvai galime jį pristatyti.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus