Solidu prekės ženklo integruotų marketingo komunikacijų atvejo analizė
TURINYS
ĮVADAS 2
1. SOLIDU internetinis puslapis ir SEO 3
2. SOLIDU instagram analizė 7
2.1 Instagram įrašų analizė 8
2.2 Bendra statistika ir duomenys 50
2.3 Instagram turinio formatas 52
2.4 Įrašų kiekis per mėnesį 53
2.5 Įrašų patiktukų vidurkis mėnesiui 53
2.6 Įrašai pagal savaitės dienas 54
2.7 Patiktukų skaičius pagal savaitės dienas 55
3. SOLIDU facebook analizė 55
3.1 Facebook įrašų analizė 56
3.2 Bendra statistika ir duomenys 103
3.3 Facebook turinio formatas 105
3.4 Įrašų kiekis per mėnesį 106
3.5 Įrašų patiktukų vidurkis mėnesiui 106
3.6 Įrašai pagal savaitės dienas 107
3.7 Įrašai pagal laiką 108
3.8 Patiktukų skaičius pagal savaitės dienas 109
3.9 Patiktukų skaičius pagal įkėlimo laiką 109
4. LinkedIn SOLIDU 110
5. SOLIDU prekybos vietos 116
SKAITMENINIO MARKETINGO ANALIZĖS REZULTATAI IR PASIŪLYMAI. 116
ĮVADAS
SOLIDU tai tvarios ir natūralios kosmetikos prekinis ženklas, siekiantis įkvėpti žmones rinktis
aplinkai nekenkiančias priemones savo kasdieniams grožio ritualams. Prekės ženklo įkūrėja
Vaiva šio verslo imtis sugalvojo visiškai atsitiktinai. Keliaudama po Azijos šalis atrado dar
niekada nematytą kietąjį šampūną. Grįžusi į Lietuvą pradėjo mokytis gaminti šį produktą, iš
pradžių gamindavo tik sau ir savo šeimos nariams, tačiau bėgant laikui gamyba pradėjo plėstis
ir vis daugiau žmonių norėjo išbandyti šį produktą. Klientams šis produktas patiko ir vis
daugiau jų sugrįždavo jo įsigyti. Taip SOLIDU prekinis ženklas užsiaugino didelį klientų ratą
kuris plečiasi ir iki šiol ne tik Lietuvoje, bet ir į kitas pasaulio šalis. SOLIDU vizija yra – gražūs
žmonės švarioje Žemėje. SOLIDU produktai yra be plastiko, be vandens, veganiški, etiškai
pagaminti, natūralus. Visas dėmesys yra skiriamas ne tik produkto tvarumui, bet ir pakuotei.
Panaudojus priemonę pakuotę galima kompostuoti savo kieme komposto dėžėje arba tiesiog
žemėje taip pakuotė taps maistine medžiaga dirvai. Kadangi produktuose yra nenaudojamas
vanduo, pirkėjai gauna visiškai gryną, aukštos kokybės produktą. SOLIDU siekia keisti
vartotojų požiūrį į kosmetiką ir siekia įkvėpti vis daugiau žmonių atsižvelgti į produktų
gamybos procesus bei liekamuosius reiškinius mūsų planetai.
1. Solidu internetinis puslapis.
https://soliducosmetics.com/lt/
• Internetinio puslapio tikslinė auditorija: žmonės kurie domisi tvariomis kosmetikos priemonėmis.
• Užėjus į puslapį iškarto pasitinka aukštos kokybės pagrindinė nuotrauka kurios akcentas pagrindinis šio prekės ženklo produktas. Šiuo atveju mėlynos spalvos kietas šampūnas.
• Viršuje matome įsigyti kelias prekes skatinantį užrašą: PERKANT DVI PREKES – DOVANA.
• Rodyklę užvedus ant pagrindinės nuotraukos, pasirodo mažos rodyklės šonuose su
galimybę pakeisti pagrindinę nuotrauką. Paspaudus atsiranda akcijų pasiūlymai, naujų prekių asortimentas.
• Puslapis tvarkingas, minimalistinis, patogus ir aiškus vartotojui. Įdomus WEB dizaino
pasirinkimas. Geras šrifto ir jo dydžio pasirinkimas. Tekstai lengvai skaitomi. Spalvos
neutralios puikiai reprezentuojančios puslapio idėja.
• Pagrindiniame puslapyje leidžiantis žemyn galima rasti pagrindinių produktų nuotraukas bei aprašymus.
• Apačioje yra klientų atsiliepimų skiltis.
• Kiekvienas produktas išsamiai aprašytas. Paryškintas tvarumą atspindintis ženklinimas.
• Puslapyje galima rasti produkto istoriją, šalia jos pateikimas video įrašas anglų kalba.
Taip pat yra akcentuojama informacija apie pakuotę ir jos tvarumą.
• Yra darbo pasiūlymų skiltis, kurioje galima rinktis iš kelių skirtingų pozicijų.
• Puslapyje yra visi reikiami kontaktai patogiam susisiekimui. Taip pat galima prenumeruoti naujienlaiškį.
Svetainės pliusai:
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!