Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Reklamos rūšys

9.4 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 12 psl., (2286 ž.)
Vertinimas:
9.4 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

REKLAMOS RŪŠYS

TURINYS
ĮVADAS 3
1. Spaudos reklama 4
2. Transliacinė reklama (televizija) 4
3. Radijo reklama 5
4. Demonstracinės reklamos formos 6
5. Reklama internete 7
6. Reklama pardavimo vietose 8
7. Spausdinta ir smulkioji reklama 10
8. Šviesos reklama 10
9. Išorinė reklama 11
10. Socialinė reklama 11

ĮVADAS
Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybės ir realizavimo
formas, apie firmas, kurie gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas.
Reklama- tai nesuasmeninta, apmokama, turinti įtikinimo elementų, įvairiomis
priemonėmis, skleidžiama žinomo reklamos užsakovo informacija apie prekes, paslaugas,
idėjas, siekiant parduoti.
Reklamos veikla apima beveik visas žmogaus veiklos srytis. Todėl ją galima suskirstyti
į komercinę ir socialinę. Komercine reklama skirstoma į rūšys: spaudoje, išorinė,
demonstracinė, šviesos, spausdinta ir smulkioji, internete, transliacinė, pardavimo vietose.
Socialine reklama plačiai naudojama mūsų versle ir sutinkama visuose reklamos rūšyse.
Tačiau socialinės reklamos tikslai – pakeisti žmogaus mastymą, o ne pelno gavimas.
Informavimas. Auditorijai pristatomos prekės, paslaugos, prekių vardai, skleidžiama
informacija apie pačias įmones ar jų veiksmus.
Skatinimas. Galima išskirti atvirą ( pvz. raginama „skubėti į parduotuves”, „pirkti”,
teirautis” ir pan.) arba užmaskuotą, netiesioginę formą (demonstruojami įvairūs patrauklūs
vaizdai, dėmesį traukiantys garsai ar siužetai).
Priminimas. Primenami prekių vardai, svarbiausios savybės ar pan.
“Advokatavimas”. Kartais reklama naudojama tiesiogiai atsakyti į konkurentų
kaltinimus arba paneigti neteisingas, tačiau visuomenėje paplitusias nuomones.
Pozicionavimas. Reklama turi padėti išskirti prekes, prekių vardus ar įmones iš kitų
konkurentų (Belch, 1990). Stengiamasi, kad potencialūs vartotojai pirmiausia reklamuojamą
objektą išskirtų iš kitų, kad jų sąmonėje jis užimtų daugiau ar mažiau aiškią poziciją.

1. SPAUDOS REKLAMA
Reklama spaudoje – viena populiariausių reklamos priemonių Lietuvoje. Tai palyginti pigi
reklamos forma, o jos efektyvumas, lyginant su kitomis priemonėmis, yra palyginti aukštas. Kalbant
apie reklamą spaudoje galima teigti, kad ji yra viena iš labiausiai naudojamų reklamos
priemonių. Ją naudoja ir ką tik susikūrusios įmonės ir įstaigos, ir turinčios solidžią darbo patirtį.
Reklama spaudoje gali būti skirta tiek visuomeninio naudojimo, tiek ir gamybinio naudojimo
prekėms ar paslaugoms - viskas priklauso nuo leidinio pasirinkimo. Spauda yra labai svarbi, nes ją skaito
didelis kiekis žmonių, taigi yra didelė tikimybė, kad taip pat didelis kiekis potencialių pirkėjų
susipažins su jūsų prekėmis ir paslaugomis. Visuomenės nuomonės tyrimų apklausos rodo, kad
beveik 70 % Lietuvos žmonių tarp kitų šalies institucijų labiausiai pasitiki spauda. Skaitytojai taip pat
gali būti informuojami įvairiais straipsniais, žinutėmis, interviu, reportažais, paveikslais. Tai dar
vadinama paslėpta reklama.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus