,,RASOS‘‘ IR ,,ARO‘‘ KOSMETIKOS ANALIZĖ IR NAUJAS VIZUALINIS SPRENDIMAS
Kursinis darbas
TURINYS
Paveikslėlių sąrašas....................................................................................................................................3
1.TIRIAMASIS OBJEKTAS......................................................................................................................5
1.2 Prekės ženklas - „RASA“...................................................................................................................5
1.3.Prekės ženklas - „ARAS“...................................................................................................................6
1.2. PRODUKTŲ „RASA“ IR „ARAS“ REKLAMINĖS STRATEGIJOS ANALIZĖ...................................................7
1.2.1. „Rasa“ reklaminės strategijos analizė...........................................................................................7
1.2.1.1. Kanalai...................................................................................................................................7
1.2.1.2.Turinys...................................................................................................................................8
1.2.1.3. Recipientai............................................................................................................................9
1.2.1.4. Trikdžiai................................................................................................................................9
1.2.2.„ARAS“ reklaminės strategijos analizė........................................................................................10
1.2.2.1 Kanalai.................................................................................................................................10
1.2.2.2.Turinys.................................................................................................................................12
1.2.2.3.Recipientai...........................................................................................................................13
1.2.2.4. Trikdžiai..............................................................................................................................13
1.2.3. „RASA“ ir „ARAS“ analizės išvados.............................................................................................15
2. ANALOGŲ ANALIZĖ..............................................................................................................................15
2.1. L’Oreal - kosmetika vyrams ir moterims........................................................................................15
2.1.1. Moterys - svarbiausia auditorija.............................................................................................16
2.1.2. L’Oreal vyrams........................................................................................................................17
2.1.3. Šūkis “Nes aš to verta”...........................................................................................................17
1.2.4. Žvaigždžių spindėsys...............................................................................................................18
2.2.5. Analizės išvados......................................................................................................................21
2.2. ,,Uoga Uoga‘‘ natūrali lietuviška kosmetika..................................................................................22
2.2.1.Istorinė,, Uoga Uoga‘‘ vizualizacijos analizė...........................................................................22
2.2.3..Vizualizacijos technikos..........................................................................................................23
2.2.3.1. ,,Uoga Uoga‘‘ pakuočių stilistika......................................................................................23
2.2.3.2,,Uoga Uoga’’ internetinis tinklalapis.................................................................................24
2.2.3.3.,,Uoga Uoga’’ parduotuvės - salelės.................................................................................27
1.TIRIAMASIS OBJEKTAS
„BIOK laboratorija“ – tai viena didžiausių kosmetikos gamintojų Baltijos šalyse. Įmonė įkurta
1988m. ir per daugiau kaip 20 praktikos metų sukaupė išskirtinių žinių ir patirties kosmetikos
kūrimo ir gamybos srityje.
Įmonė kurdama grožio puoselėjimo priemones naudoja geriausias gamtos išteklius ir
pažangiausias kosmetikos sudedamąsias dalis. Modernioje laboratorijoje dirba chemijos,
kosmetologijos ir farmacijos specialistai. Todėl įmonėje kuriami ir gaminami produktai, geriausiai
atitinka vartotojų lūkesčius, juos puikiai vertina dermatologai ir kosmetikos specialistai.
Šiuo metu „BIOK laboratorija“ valdo keturis prekės ženklus: „Margarita“, „Ecodenta“, „Rasa“
ir „Aras“. Savo vartotojams siūlo daugiau nei 170 skirtingų gaminių- veido, kūno kremų,
kosmetinių pienelių, tonikų, dušo želių, tonikų, dezodorantų bei burnos priežiūros priemonių. Įmonė
bendradarbiauja su žymiausiais Lietuvos universitetais, tyrimų, grožio ir kosmetikos centrais bei
dermatologais. Tačiau tai, jog „BIOK laboratorija“ produktai.
Pav. 1 „BIOK laboratorijos“ logotipas
1.2 Prekės ženklas - „RASA“
Formulė saugant grožį!
„Rasa“ – kosmetikos priemonių linija, sukurta būtent moterims, sulaukusi pripažinimo ne tik
Lietuvoje, bet ir tapusi tikru atradimu grožio industrijos rinkose daugiau, nei dešimtyje Europos ir
viso pasaulio šalių.
„Rasa“ aprėpia skirtingas kosmetikos priemonių serijas, kurios užtikrina, jog kiekviena moteris
ras individualius jos poreikius tenkinančias kosmetikos priemones. Iš viso „rasa“ prekės ženklas turi
daugiau nei 50 kosmetikos priemonių.
Pav. 2 prekės ženklas „rasa“ ir pavyzdinė „rasos“ produkto pakuotė
1.3.Prekės ženklas - „ARAS“
Jokių triukų – tik tai, kas svarbiausia tikram vyrui.
„Aras“ – tai kosmetikos priemonių linija sukurta išskirtinai vyrams. Greiti ir racionalūs
sprendimai – tikrų vyrų bruožas. Atsižvelgiant į tai, „aras“ sukūrė kūno priežiūros priemonių
pakuotes, užtikrinančias ypač greitą ir patogų naudojimąsi. „Aras“ produktų linijos pakuotės kūrėjai
pritaikė specialią neslystančią etiketę, optimaliausią pakuotės formą ir panaudojo kodų sistemą,
padedančią lengviau prisiminti mėgstamo produkto pavadinimą (a1, a6, a3.1).
Pav. 3 Prekės ženklas „ARAS “ ir pavyzdinė produkto pakuotė
1.2. PRODUKTŲ „RASA“ IR „ARAS“ REKLAMINĖS STRATEGIJOS ANALIZĖ
„RASA“ ir „ARAS“ – tai vieni iš seniausių lietuviškų produktų skirtų kūno priežiūrai bei
puoselėjimui. Tačiau, nepaisant to, jog tai yra lietuviška kosmetika, ji nėra itin populiari Lietuvoje.
Žmones, perkant šį produktą, dažniausiai vilioja ne stiprus prekės ženklas, akį traukianti pakuotė, o
žema ar prieinama kaina. Tai, jog produktai nėra plačiai žiomi visuomenėje, kaip itin kokybiški ar
išsiskiriantys iš kitų, byloja apie prastą įmonės „ Biok labaratorija“ komunikaciją su visuomene,
prastai komunikuojamas įmonės vertybes, ar netinkamai pasirinktos reklaminės strategijos. Atliktų
tyrimų duomenys rodo, jog 93. proc . žmonių šiuos prekės ženklus atpažįsta, tačiau tik 40 proc.
naudoja šiuos produktus. (Banytė 2010).
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!