LIETUVIŲ KALBOS DIDAKTIKA
TEMA „GARSAS [K‘][K]“
PAMOKOS PLANAS
Darbą parengė Monika Maslianikienė
Darbą tikrino
Inga Bertašienė
Vilnius, 2017
Klasė: I
Tema: raidės K, k ir garsai [k‘] [k].
Mokymosi situacija: mokiniai geba skaityti skiemenimis ir žodžiais, pažįsta raides: A, a, S, s, M, m, N, n,
O, o, L, l, Š, š.
Uždavinys: atlikdami vadovėlio ir mokytojo pateiktas užduotis gebės tiksliai nustatyti garsų [k‘] [k] vietą
žodyje, raides jungti į skiemenis, skiemenis - į žodžius.
Mokiniai, naudodamiesi mokytojos duotomis priemonėmis ant stalo ir savo kūnu vaizduos K k raides,
panašias į vadovėlyje vaizduojamas K k raides.
Sąlyga - naudodamas smėlį, kreidos miltelius, žvyrą ant stalo gamins (išpils) K k raidės formas.
Veikla - vaizduos ir rašys K k raides.
Kriterijus - atitiks vadovėlyje vaizduojamas K k raides.
Metodai: aiškinimas, vaizdavimas, pokalbis.
Priemonės: vadovėlis, pratybų užduotys, eilėraštukas Vilius Laužikas „Košė“, raidžių kortelės.
Papildomos priemonės: dubuo (nedidelis puodas), samtelis (šaukštas), smėlis, žemė, kreidos milteliai, žvyras.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!