PUMA L.I.F.T reklamos strategijos apmatai
Turinys
Turinys ........................................................................................................................................................................ 2
Fvadas ......................................................................................................................................................................... 3
Prekinis ženklas PUMA ............................................................................................................................................... 4
PUMA prekinio ženklo reklama: L.=.F.T sportiniai bėgimo bateliai ............................................................................ 4
PUMA L.I.F.T reklamos tikslai ..................................................................................................................................... 6
Tikslinė auditorija ....................................................................................................................................................... 7
PUMA L.I.F.T komunikacijos principai ir jos santykis su tiksline auditorija ................................................................ 9
PUMA L.=.F.T reklamos komunikacijos būdai .......................................................................................................... 10
=švados ..................................................................................................................................................................... 11
Kiti PUMA L.I.F.T reklamos vaizdai ........................................................................................................................... 12
Naudota literatūra ir internetinė medžiaga ............................................................................................................. 13
Įvadas
Sporto produktas yra labai specifinis ir išskirtinis savo technologinėmis savybėmis. His turi
tenkinti ne tik esminius vartotojo poreikius, bet ir atitikti įvairius standartus, normas, individualius
poreikius. Sporto aprangos bei avalynės kūrėjai privalo sujungti mados kriterijus bei sporto specifikos
reikalavimus. Tai yra ir vienas iš didžiausių uždavinių sporto produktų reklamos kūrime. Reklamoje turi
atsispindėti pagrindinės sporto produkto savybės, kaip speciali technologija, funkcionalumas, tačiau ji
privalo ir sudominti vartotoją, bei likti įsimintina. Tam dažnai sporto produktų reklamose šalia
originalaus vaizdo naudojami trumpi, aiškūs, bet itin taiklūs šūkiai, frazės ar net pavieniai žodžiai.
PUMA prekinio ženklo reklama yra įdomi originalumu ir netradiciniu sporto produktams
vizualiniu sprendimo būdu. Hi aprėpia ne tik informatyvumą, bet ir kūrybišką požiūrį bei itin stiprų
poveikį vartotojui.
Pagrindinis šio darbo tikslas apžvelgti svarbiausius PUMA L.=.F.T reklamos strateginius
sprendimus, atskleisti jos ypatybes bei poveikį vartotojui.
Prekinis ženklas PUMA
PUMA įmonę įkūrė broliai Adolfas ir Rudolfas Dassleriai 1924 m. Bet pašlijus santykiams
tarp brolių 1948 m. ankstesnė jų bendrovė skilo į dvi atskiras įmones – PUMA bei ADIDAS. Abi
kompanijos dabar yra įsikūrę Vokietijoje.
PUMA - viena didžiausių sporto prekių, tokių kaip drabužiai ir avalynė gamintojų. Visame
pasaulyje žinomas prekės ženklas apjungia sportą su mada ir dominuoja šiose sporto šakose: futbole,
bėgime, autosporte, golfe ir buriavime. PUMA yra vertinama kaip viena iš pirmaujančių avalynės
prekinių ženklų, tačiau vis dar tenka nusileisti REEBOK, ADIDAS ir NIKE sporto mados gigantams.
PUMA nuo seno garsėja futbolo bateliais ir remia visame pasaulyje žinomus futbolininkus
tokius kaip Pelé, Diego Maradona, Radamel Falcao, Sergio Agüero, Marco Reus, Gianluigi Buffon ir
kitus. PUMA taip pat yra Hamaikos bėgiko Usain Bolt rėmėja. Taip pat šis prekinis ženklas yra avalynės ir
lenktynių kostiumų gamintojas vairavimo entuziastams, glaudžiai bendradarbiauja su Formula One ir
NASCAR drabužių gamyboje.
PUMA reklama yra savita ir išsiskirianti iš kitų tos pačios srities prekinių ženklų. Šis prekinis
ženklas savo spausdintine reklama, siekdamas įveikti savo konkurentus – garsiausius sporto pasaulio
brandus, mėgsta šokiruoti, intriguoti, stebinti, todėl neretai reklama sulaukia kontraversiškų
nuomonių. Kita vertus, tokios reklaminės fotografijos, afišos, stendai nelieka nepastebėti ir neaptarti.
Video reklama taip pat yra kuriama specifiniu stiliumi, tačiau šioje reklamos srityje laikomasi subtilumo
ir originalumo. Beveik kiekviename video klipe yra įtraukiami įvairių meno šakų motyvai - elementai:
šokis, teatras, muzika, dailė, animacija ir kt. Tai rodo, jog PUMA prekinis ženklas siekia ne tik reiklaus
sporto pasaulio, bet ir išrankaus mados vartotojo dėmesio.
PUMA prekinio ženklo reklama: L.I.F.T sportiniai bėgimo bateliai
Reklamos agentūra: Droga5, New York, USA
Meno direktorius: January Vernon
=dėjos autorius: Scott Ginsberg
Spaudos direktorė: Hennifer Candelario
Kūrybos direktorius: David Droga
Vykdomasis kūrybos direktorius: Duncan Marshall
Fotografas: Nadav...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!