Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

PSICHOSOCIALINIŲ IR RINKODAROS VEIKSNIŲ ĮTAKA VARTOTOJŲ KETINIMUI PRENUMERUOTI MOKAMĄ ŽINIASKLAIDOS TURINĮ INTERNETE

9.3 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Magistro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 104 psl., (20360 ž.)
Vertinimas:
9.3 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

PSICHOSOCIALINIŲ IR RINKODAROS VEIKSNIŲ ĮTAKA VARTOTOJŲ KETINIMUI PRENUMERUOTI MOKAMĄ ŽINIASKLAIDOS TURINĮ INTERNETE

TURINYS
LENTELIŲ SĄRAŠAS 3
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 4
ĮVADAS 5
1. PSICHOSOCIALINIŲ IR RINKODAROS VEIKSNIŲ ĮTAKOS VARTOTOJŲ KETINIMUI PRENUMERUOTI 
MOKAMĄ ŽINIASKLAIDOS TURINĮ INTERNETE TEORINĖ ANALIZĖ 8
1.1. Internetinių žiniasklaidos priemonių prenumeratos modeliai ir jų kategorijos 8
1.2. Vartotojų ketinimą pirkti aiškinančios teorijos 11
1.2.1. Vartotojų ketinimą pirkti aiškinanti pagrįstų veiksmų teorija 11
1.2.2. Vartotojų ketinimą pirkti aiškinanti planuotos elgsenos teorija 13
1.3. Psichosocialiniai veiksniai, turintys įtakos ketinimui prenumeruoti mokamą žiniasklaidos turinį internete17
1.3.1. Vartotojų suvokiama mokamo žiniasklaidos turinio internete vertė 17
1.3.2. Vartotojų domėjimasis naujienomis 19
1.3.3. Kitų skaitmeninių produktų vartojimas 20
1.3.4. Vartotojų noras prisidėti prie žiniasklaidos priemonės finansinio stabilumo 21
1.4 Rinkodaros veiksniai, darantys įtaką ketinimui prenumeruoti mokamą žiniasklaidos turinį internete 25
1.4.1. Suvokiama turinio kokybė 25
1.4.2. Suvokiamas turinio išskirtinumas 27
1.4.3. Prenumeratos kaina 28
1.5. Kitų veiksnių įtaka ketinimui prenumeruoti mokamą žiniasklaidos turinį internete 30
2. PSICHOSOCIALINIŲ IR RINKODAROS VEIKSNIŲ ĮTAKOS VARTOTOJŲ KETINIMUI PRENUMERUOTI 
MOKAMĄ ŽINIASKLAIDOS TURINĮ INTERNETE TYRIMO METODIKA 33
2.1. Tyrimo metodika, darbo modelis ir hipotezės 33
2.2. Duomenų rinkimo metodas ir tyrimo instrumentas 38
2.3. Tyrimo imties dydis 41
3. PSICHOSOCIALINIŲ IR RINKODAROS VEIKSNIŲ ĮTAKOS VARTOTOJŲ KETINIMUI PRENUMERUOTI 
MOKAMĄ ŽINIASKLAIDOS TURINĮ INTERNETE TYRIMO DUOMENŲ ANALIZĖ 43
3.1. Respondentų imtis ir pasiskirstymas pagal demografinius rodiklius 43
3.2. Tyrimo patikimumo vertinimas 45
3.3. Aprašomoji statistika 47
3.4. Tyrimo rezultatų analizė 51
3.5. Pagrindinių tyrimo rezultatų apibendrinimas ir diskusija 61
IŠVADOS, PASIŪLYMAI IR APRIBOJIMAI 65
LITERATŪROS SĄRAŠAS 68
PRIEDAI 80

ĮVADAS
Šiuo metu internetas yra tapęs vienu svarbiausių naujienų šaltinių (Newman ir kt., 2022), o
tobulėjančios skaitmeninės technologijos prisideda prie to, kad vartotojai žinių gauna nebe iš
spausdintų leidinių, bet iš internetinės žiniasklaidos. Keičiantis žmonių elgsenai, prisitaikyti turėjo ir
žiniasklaida, kuri didelį dėmesį ėmė skirti patogumui naujienas sužinoti skaitmenizuotai. Kartu
pasikeitė pagrindinis žiniasklaidos pragyvenimo šaltinis – anksčiau jai pakako pajamų iš reklamos,
tačiau dabar dalis įmonių vadovų mano, kad dėl ekonominio nestabilumo reklamos rinka tampa
prarasta, tad pajamos iš skaitytojų tapo svarbesnės nei bet kada anksčiau (Ohlsson ir Facht, 2017;
O’Brien ir kt., 2020). Todėl vis daugiau žiniasklaidos priemonių gręžiasi į prenumeratos modelį
kurdamos turinį, už kurį vartotojai turi susimokėti (Chen ir Thorson, 2019). Dėl šios priežasties
žiniasklaidos priemonės turi ieškoti mokamo turinio modelio, kuris veiktų bei skatintų žmones
prenumeruoti (Sehl ir kt., 2017).
Prieš pereidamos prie mokamo turinio, žiniasklaidos priemonės didelį dėmesį skyrė
užtikrinimui, kad būtų kuo platesnis naujienų pasiekiamumas, kuris taip padėtų pritraukti skaitytojus
(Myllylahti, 2018). Šiuo metu žiniasklaidos priemonių tikslas yra pasikeitęs – jos stengiasi ne tik
didinti vartotojų skaičių, bet ir rasti naujų, lojalių skaitytojų, kurie būtų pasiryžę sumokėti už turinį.
Žiniasklaidai tapo itin svarbu, kad žmonių, atsisakančių prenumeratos, kiekis būtų kuo mažesnis.
Dėl šios priežasties įmonės atidžiai analizuoja, kas gali padėti pritraukti būsimų prenumeratorių ir
kaip išvengti galimo jų noro nutraukti mokėjimą už turinį ateityje (Powell ir kt., 2019).
Kol dalis žiniasklaidos priemonių deda dideles pastangas tobulindamos savo mokamą turinį
ir ieškodamos išeičių, kaip gali pritraukti kuo daugiau lojalių skaitytojų, internete vis dar galima
rasti daugybę naujienų, kurios prieinamos nemokamai. Būtent jos konkuruoja su kokybišku
mokamu turiniu ir kelia vartotojams klausimą, kodėl reikėtų už turinį mokėti, jei galima jį gauti
neišleidžiant pinigų (Kammer ir kt., 2015). Be to, nustatyta, kad dalis internetinės naujienų
žiniasklaidos vartotojų negauna pridėtinės vertės, kurios tikisi mokėdami už turinį. Todėl
žiniasklaidos priemonėms svarbu aiškiai nustatyti savo mokamo turinio tikslus bei išsiaiškinti
veiksnius, kurie turi įtakos vartotojų ketinimui prenumeruoti naujienas, nes tai padėtų...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus