Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Profesinės veiklos gairės

9.6 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 9 psl., (1484 ž.)
Vertinimas:
9.6 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Profesinės veiklos gairės
Projektas

PROJEKTO TURINYS
1.Ugdymo filosofija (profesinės vertybės, ugdymo tikslai, ugdymo paradigma)
2.Mokymosi teorijos
3.Mokyklos kultūra ir mokymosi aplinkos (asmeninė, sociokultūrinė, fizinė aplinka)
4.Mokymosi metodai (didaktinės nuostatos)
5.Ugdymo rezultatai (mokinio kompetencijos)

1.UGDYMO FILOSOFIJA PROFESINĖS VERTYBĖS
Šiandieninėje visuomenėje yra keletas svarbių vertybių, kurias privalo turėti pedagogas,
siekiantis geriausio rezultato vaiko mokymosi raidoje. Todėl toliau išvardinsiu, mano
manymu, svarbiausius aspektus siekiant gero pedagogo vardo.
Šimtaprocentinis atsidavimas.
Pedagogo vardas jau pats iš savęs nusako, kad jis yra vedlys. Jo užduotis yra vesti vaikus
teisingu gyvenimo keliu. O tai padaryti galima tik atiduodant save šiam darbui šimtu
procentų. Taip ugdytojas parodo, jog dirba ne iš pareigos, o dėlto kad jam patinka mokyti
vaikus. Tai darydamas jis ir pats tobulėja. Dirbti taip, kad mokiniai kuo geriau suprastų ir
įsisavintų jiems skirtą medžiagą, niekuomet nepasiduoti, nenuleisti rankų ir stengtis iš visų
jėgų, – tai ir yra viskas, ką gali padaryti pedagogas.
Pozityvi energija.
Kiekvieną dieną pedagogas turi pripildyti pozityvia energija savo darbo vietą. Juk visada
malonu ateiti į klasę ir matyti besišypsančius žmones. Taip pat reiktų išmokti palikti savo
nuotaikas namie. Nesvarbu, kad pedagogas prastai miegojo ar jį kažkas suerzino, jis
niekuomet to neturėtų parodyti vaikams. Kadangi mokytojas vaikams yra autoritetas, todėl
svarbu nuolatos būti teigiamai nusiteikusiam, laimingam ir besišypsančiam. Teigiama
energija yra užkrečiama, būtent dėl to ją ir reikia skleisti.
Gebėjimas megzti ir palaikyti asmeninius ryšius.
Vaikams svarbu jausti pasitikėjimą jais, todėl būtina pažinti savo mokinius, sužinoti, kuo
jie domisi – taip pedagogas ras tinkamus būdus užmegzti su jais ryšį. Nepamiršti vaikams
atskleisti ir kuo pats mokytojas domisi, kad būtų abipusiai santykiai. Toks, artimos aplinkos,
palaikymas gali būti naudingas parenkant skirtingus mokymosi metodus.
Noras keistis.
Gyvenime ne visada viskas vyksta pagal planą. Tai ypač tinka mokymo procesui
apibūdinti. Todėl svarbu būti lankstiems, prisitaikantiems, leistis nešamiems pokyčių srovės.
Užuot pergyvenę dėl pasikeitusių situacijų, ugdytojai turėtų sutikti juos išskėstomis rankomis
ir parodyti, kad puikiai geba įveikti bet kokius iššūkius.
UGDYMO TIKSLAI
Šiuolaikinio ugdymo svarbiausi tikslai. Mokinys – aktyvus proceso dalyvis, pats arba su
mokytoju kelia mokymosi tikslus, jų sąmoningai siekia, vertina savo pažangą. Mokytojas –
vienas iš žinių šaltinių, veiklos klasėje organizatorius ir dalyvis, mokinių drąsintojas, dėmesį
sutelkiantis į mokinio asmenybės ugdymą į jo paties aktyvų, sąmoningą mokymąsi, suteikiant
mokiniui tinkamą paramą, kad jis išsiugdytų gyvenimui svarbių kompetencijų. Ugdymo
turinys – į kompetencijas orientuotas ugdymas. Ugdymo procesas – aktyvus mokymasis,
mokymasis bendradarbiaujant, ugdymasis pagal savo poreikius ir polinkius, problemų
sprendimas.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus