Viešbučių ir restoranų verslas
Profesinės praktikos ataskaita viešbutyje „Park Inn by Radisson“
TURINYS
ĮVADAS...............................................................................................................3
1. ĮMONĖS PRISTATYMAS...............................................................................4
2. PRAKTIKOS UŽDUOČIŲ VYKDYMO ANALIZĖ .......................................4
2.1 Praktika viešbučio ūkio skyriuje..................................................................................................5
2.2 Svečių priėmimo ir apgyvendinimo tarnyboje............................................................................6
2.3 Praktika restorano aptarnavimo padalinyje.................................................................................7
2.3.1 Viešbučio restorane naudojamų indų, įrankių analizė........................................................8
2.3.2 Valgiaraščio analizė..............................................................................................................9
2.3.3 Aptarnavimo organizavimo analizė....................................................................................10
3. IŠVADOS IR SIŪLYMAI........................................................................... 12
ŠALTINIAI.................................................................................................................13
PRIEDAI.............................................................................................................13
ĮVADAS
Profesinę praktiką atlikau viešbutyje „Prak Inn by Radisson“. Praktika truko 12 savaičių: 6 savaitės
buvo skirtos praktikai viešbučio padaliniuose ir 6 savaitės – viešbučio maitinimo įmonės
padaliniuose.
Atliktos profesinės praktikos tikslas – įtvirtinti ir taikyti įgytas žinias ir įgūdžius praktikoje, ugdyti
gebėjimus savarankiškai dirbti svetingumo srityje.
Praktikos uždaviniai:
Įgyti praktinės patirties viešbučio priėmimo ir apgyvendinimo, ūkio tarnybose;
Analizuoti viešbučio padalinių teikiamas paslaugas;
Taikyti pagrindines svečių aptarnavimo taisykles restoranuose ir baruose;
Įsisavinti patiekalų ir gėrimų derinimo principus;
Analizuoti patiekalų ir gėrimų valgiaraščius;
1.ĮMONĖS PRISTATYMAS
Viešbutis „Park Inn by Radisson“ yra 7 aukštų ekonominės klasės 3 žvaigždučių viešbutis.
Šiame pastate yra 84 kambariai: 78 standartiniai, 5 verslo klasės ir 1 kambarys pritaikytas
neįgaliesiems neįgaliesiems. Kiekviename kambaryje svečias gali nemokamai naudotis wifi-
bevieliu internetu, bei satelitine televizija. Svečių patogumui viešbučio vanduo yra filtruojamas.
Verslo klasės kambariuose svečiai gali mėgautis privalumais – erdvesniu kambariu, sūkurine
vonia, mini baru. Viešbutyje įrengti 2 liftai, o kieme yra nemokama automobilių stovėjimo
aikštelė.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!